Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Consumables for hemodialysis procedures, consumables for hemoperfusion
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сурник Алла Василівна +380822794575 ekon8@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Федів Наталія Василівна +380382720809 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal non-profit enterprise "Khmelnytsky regional hospital" of Khmelnytsky regional council |
National ID: | 02004717 |
Contact point: |
Surnyk Alla Vasylivna +380822794575 ekon8@ukr.net |
Additional contacts: |
Fedіv Natalia +380382720809 ekon8@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 56 384 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 листопада 2021 16:59 |
Enquiries until: | 17 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 грудня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 56 384 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
23 листопада 2021 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 17:01 |
2.1._ТД_гемодiалiз 2022.pdf | |
23 листопада 2021 17:01 |
2.4._Додаток_3_-_Цiнова_пропозицiя.pdf | |
23 листопада 2021 17:01 |
2.3._Додаток_2_-_Проект_договору.pdf | |
23 листопада 2021 17:01 |
2.2._Додаток_1_-_Технiчне_завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Shipping of tens tons of water within 10 days is possible only from local warehouse. We just have 4 running tenders with the same term. But all of them are including dry cartridges instead of solutions. In this case shipping by air is possible.
So, we require either to replace words "solutions" with words "solutions or dry cartridges" or to schedule the entire shipment to be suitable for multimodal delivery by land-sea-land from India and/or China. For that the entire annual supply shall be scheduled and the first order shall be delivered within 75 days from order date or from contract date.
Respectfully,
------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Відвантаження десятків тонн води протягом 10 днів можливе тільки з місцевого складу. У нас лише 4 поточні тендери з однаковим терміном. Але всі вони включають сухі картриджі замість розчинів. У цьому випадку можлива доставка повітряним транспортом.
Отже, ми вимагаємо або замінити слова «рішення» словами «рішення або сухі картриджі», або запланувати всю відправку, щоб вона була придатною для мультимодальної доставки суша-море-земля з Індії та/або Китаю. Для цього планується вся річна поставка, а перше замовлення має бути доставлено протягом 75 днів з дати замовлення або з дати контракту.
З повагою,
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000050 ● 1f210f5045d5429f874ca3b88a447391
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2022 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-23-003504-c 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-04 16:13:38
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-003504-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
В електронній системі закупівель розміщена додаткова угода №2 від 10.03.2022 до укладеного договору №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 щодо зміни ціни на окремі партії товарів.
У зв’язку з чим, надайте обґрунтування та документальне підтвердження зміни цін на витратні матеріали (зокрема, надані постачальником документи щодо підстав для зміни цін).
Крім того, просимо надати через електронну систему закупівель додаткову угоду №1 до укладеного договору №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-09 15:17:01
Пояснення
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Умовами п.3.4 Договору №203ХМ від 24.01.2022 передбачено зміну ціни, у випадку, зміни курсу іноземної валюти.
ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» 10.03.2022 звернулося із листом про зміну ціни у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти – ЄВРО, в порівнянні із датою проведення електронного аукціону.
Зміна курсу підтверджується даними, розміщеними на веб-порталі Національно банку України за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Щодо додаткової угоди №1, то така угода дійсно укладалася. Зазначена угода стосується зміни місць поставки товарів. Оскільки місце поставки не являється істотною умовою договору та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку оприлюднення такої угоди, то вона не оприлюднювалася в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 11:26:29
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-003504-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
В електронній системі закупівель розміщена додаткова угода №2 від 10.03.2022 до укладеного договору №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №2) щодо зміни ціни на окремі партії товару.
У зв’язку з чим, надайте обґрунтування та документальне підтвердження зміни цін на витратні матеріали (зокрема, надані постачальником документи щодо підстав для зміни цін).
Крім того, просимо надати через електронну систему закупівель додаткову угоду №1 до укладеного договору №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-09 15:17:55
Пояснення
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Умовами п.3.4 Договору №205ХМ від 24.01.2022 передбачено зміну ціни, у випадку, зміни курсу іноземної валюти.
ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» 10.03.2022 звернулося із листом про зміну ціни у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти – ЄВРО, в порівнянні із датою проведення електронного аукціону.
Зміна курсу підтверджується даними, розміщеними на веб-порталі Національно банку України за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Щодо додаткової угоди №1, то така угода дійсно укладалася. Зазначена угода стосується зміни місць поставки товарів. Оскільки місце поставки не являється істотною умовою договору та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку оприлюднення такої угоди, то вона не оприлюднювалася в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 104 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250 520,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 10 робочих днів з моменту поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2022 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС |
50 087 427,60
UAH з ПДВ
|
50 087 427,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
50 090 552,00
UAH з ПДВ
|
50 090 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІАЛСЕРВІС #36947521 |
Переможець |
50 087 427,60
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 10:28
|
продовження договору 203ХМ.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 10:23
|
ДУ 7 дог 203ХМ.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 16:22
|
ДУ6 дог 203ХМ.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2022 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2022 09:45
|
ДУ 5 Діалсервіс 203ХМ.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2022 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2022 14:53
|
ДУ4 дог 203ХМ.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 15:18
|
ДУ3 до договору 203ХМ.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2022 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 09:34
|
ДУ2 дог 203ХМ.PDF | зміни до договору |
11 березня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:13
|
Діаліз 203ХМ Лот1.PDF | укладений |
25 січня 2022 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору через зміну курсу валют |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку із зміною курсу валют |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку із зміною курсу валют |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку із зміною курсу валют |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 203ХМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |