Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінету біології
Очікувана вартість
187 670,00 UAH
UA-2021-11-23-002882-a 9dada4410c414689aca65c5be02deed4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Антоненко

+380500336455 plan_ekon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Луганської обласної Державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141791
Місцезнаходження: 93411, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10
Контактна особа: Галина Антоненко
+380500336455
plan_ekon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 11:00
Початок аукціону: 08 грудня 2021 14:06
Очікувана вартість: 187 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 938,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект обладнання для кабінету біології у складі комплекта мультимедійного обладнання (інтерактивна панель, базове програмне забезпечення) та мікроскопів біологічних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93411, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Вілєсова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 10:08
Дод1.doc
23 листопада 2021 10:08
Дод2.doc
23 листопада 2021 10:08
Дод3.doc
23 листопада 2021 10:08
Дод4_Проєкт договору.docx
23 листопада 2021 10:08
Дод5.doc
23 листопада 2021 10:08
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

порада щодо здійснення якісної закупівлі
Дата подання: 26 листопада 2021 09:09
Дата відповіді: 29 листопада 2021 08:29
Запропонована інтерактивна панель має бути від виробника або дистриб’ютора, зареєстрованого на території України, а також торговельна марка під якою випускаються інтерактивні панелі повинна бути зареєстрована на території України. На підтвердження цього, надати Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо вашу пропозицію щодо необхідності надання учасником закупівель товару лише виробника або дистриб’ютора, зареєстрованого на території України з наданням Свідоцтва на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку, такою що штучно звузить коло потенційних учасників торгів з причини встановлення дискримінаційних умов до учасників публічних закупівель.
якісна закупівля
Дата подання: 26 листопада 2021 09:09
Дата відповіді: 26 листопада 2021 09:55
Доброго дня,Шановний Замовник! Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію,дійшли до висновку що Вам потрібно внести зміни до документації, а саме додати вимогу про надання: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікат дослідження конструкції, Висновок щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, видані на території України, на інтерактивну панель, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Сертифікат експертизи щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, видані на території України, на комп’ютерний модуль, дійсний на момент розкриття тендерної пропозиці
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за пораду, але ці вимоги викладені в нашій документації в Додатку №1 до Оголошення в розділі "Вимоги до предмету закупівлі", а саме зазначено, що обладнання до кабінету біології повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 151 200,00
UAH з ПДВ
113 506,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОСТАПЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ " 138 322,00
UAH з ПДВ
126 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 15:35
Електронний підпис
01 грудня 2021 15:35
Уповноважена особа.pdf
01 грудня 2021 15:35
Установчі документи.pdf
01 грудня 2021 15:35
Проект договору.pdf
01 грудня 2021 15:35
Документи якості.pdf
01 грудня 2021 15:35
Таблиця відповідності.pdf
01 грудня 2021 15:35
Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2021 15:35
Згода на обробку ПД.pdf
01 грудня 2021 15:35
Довідка довкілля.pdf
01 грудня 2021 15:35
Технічні вимоги згода.pdf
01 грудня 2021 15:35
Довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

03 грудня 2021 10:02
Електронний підпис
03 грудня 2021 10:01
Установчі документи.pdf
03 грудня 2021 10:01
Документи якості.pdf
03 грудня 2021 10:01
Документи пропозиції.pdf
03 грудня 2021 10:01
Паспорти на товар.pdf
03 грудня 2021 10:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП "ОСТАПЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 113 506,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 13:51

Документи

09 грудня 2021 13:51
Електронний підпис
09 грудня 2021 13:28
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
113 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 13:51
Електронний підпис
09 грудня 2021 13:28
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 13:10
Договір.PDF укладений
20 грудня 2021 13:09