Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення вуличних святкових ілюмінацій на території Курахівської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
165 650,00 UAH
UA-2021-11-23-002780-b d23385b79c9247cda14f4426ce4fe108
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даценко Наталія

380507565803 19datsenkon69@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, молоді, спорту, туризму та інформаційної діяльності Курахівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44031090
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, пр. Миру, будинок 4
Контактна особа: Даценко Наталія
380507565803
19datsenkon69@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 12:14
Очікувана вартість: 165 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення вуличних святкових ілюмінацій на території Курахівської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавцю протягом 10 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 14:49
Додаток 4 Проєкт договору.doc
23 листопада 2021 14:49
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Встановлення ілюмінації.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-23-002780-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015", Код ЄДРПОУ:40105210
Дата подання: 08 грудня 2021 15:59
щодо незгоди з дискваліфікацією
Порушення основних принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 с.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2021 10:19
На вашу вимогу № 71 від 08.12.2021 р. повідомляємо наступне.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником самостійно визначаються вимоги до предмету закупівлі та інформація, що підтверджує відповідність учасника цим вимогам. Замовник може встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. За загальним правилом аналогічним договором вважається такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі конкретизовано, що «Аналогічним вважається договір з аналогічними видами робіт». Технічним завданням предмету закупівлі визначено встановлення світлодіодних гірлянд та шнурів. Згідно з наданою вами інформацією, учасником виконувались роботи з установлення світильників із лампами розжарювання в рамках виконання робіт зі встановлення вуличних автономних ліхтарів на сонячних батареях на автобусних зупинках, що не є роботами, аналогічними наведеним замовником у технічному завданні до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Пунктом 14.1 проєкту договору передбачено, що невід`ємною частиною Договору є кошторисна документація – Додаток №1.2. Учасник не надав у складі пропозиції проєкт договору у повному обсязі, а саме - з додатком, кошторисною документацією.
З урахуванням того, що рішення про відхилення тендерної пропозиції приймається замовником самостійно за наявності підстав, з метою якісного виконання робіт за предметом закупівлі в найкоротший термін досвідченим в цій галузі учасником, ваша вимога не задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 грудня 2021 15:59
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015" 120 030,29
UAH
120 030,29
UAH
Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" 165 612,00
UAH
165 612,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 15:24
Електронний підпис
30 листопада 2021 15:23
4. Проект договору.PDF
30 листопада 2021 15:23
1. Тендерна пропозиція.PDF
30 листопада 2021 15:23
16. Витяг з держреєстру 25.11.21.pdf
30 листопада 2021 15:23
17. Лист-згода_перс.дані.PDF
30 листопада 2021 15:23
10. Статут.PDF
30 листопада 2021 15:23
2. Технічне завдання.PDF
30 листопада 2021 15:23
1. Тендерна пропозиція.PDF.p7s
30 листопада 2021 15:23
11. Витяг ПДВ.PDF
30 листопада 2021 15:23
13. Ліцензия.pdf
30 листопада 2021 15:23
15. Довідки з банку.pdf
30 листопада 2021 15:23
3. Довідка_аналог.договор.PDF
30 листопада 2021 15:23
14. Дозволи.pdf
30 листопада 2021 15:23
9. Рішення власника.PDF
30 листопада 2021 15:23
12. Довідка_платник податку.PDF
30 листопада 2021 15:23
18. Кошторисні документи.PDF
30 листопада 2021 15:23
5. Гар.лист_захист довкілля.PDF
30 листопада 2021 15:23
8. Наказ на директора.PDF

Публічні документи

30 листопада 2021 16:14
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:07
Довідка машини.pdf
30 листопада 2021 16:07
Форма тендерної пропозиції.pdf
30 листопада 2021 16:07
Статут.pdf
30 листопада 2021 16:07
ПІЛЮГИН до 1000 В.pdf
30 листопада 2021 16:07
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2021 16:07
аналог.акт за грудень 2020.pdf
30 листопада 2021 16:07
Персонал.pdf
30 листопада 2021 16:07
Техпаспорт на транспорт.rar
30 листопада 2021 16:07
Статистика.PDF
30 листопада 2021 16:07
Договорная цена.pdf
30 листопада 2021 16:07
Лист-відгук.pdf
30 листопада 2021 16:07
Рішення 16102019 Плигін.PDF
30 листопада 2021 16:07
Довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2021 16:07
Договір №327 Ера Преміум.pdf
30 листопада 2021 16:07
Наказ во Плигін.PDF
30 листопада 2021 16:07
Довідка про право підпису.pdf
30 листопада 2021 16:07
Витяг 30112021 Стандарт.pdf
30 листопада 2021 16:07
Довідка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015"

ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РІФ 2015"
#40105210
Відхилено 120 030,29
UAH
08 грудня 2021 12:09
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"
#41821791
Переможець 165 612,00
UAH
08 грудня 2021 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП"
#41821791
165 612,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:16
ДУ №2 зменшення договір 223П іллюмін.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 09:48
Договір Стандарт-Елітгруп 223П іллюмін.pdf укладений
21 грудня 2021 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним обсягом виконання робіт, Сторони домовились зменшити суму договору на 3,89 грн.
Номер договору про закупівлю: 223-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з встановлення вуличних святкових ілюмінацій на території Курахівської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) 1 послуга 165 608,11
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 608,11
UAH (в тому числі ПДВ 27 598,11 UAH)