Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-11-23-001898-a e5edfb96cbb549d2b84d80aa342d865c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чалик Олена

380362683780 chalukov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Код ЄДРПОУ: 21087175
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, Пирогова, 8
Контактна особа: Чалик Олена
380362683780
chalukov@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2021 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 15:43
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33024, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. І. Підкови, 17 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту 100% поставки Товару Замовнику, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2021році. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 11:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі -Нова редакція.docx
23 листопада 2021 11:46
ПРОТОКОЛ №113 зміни до CP.docx
23 листопада 2021 09:46
Проект договору.docx
23 листопада 2021 09:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - 2.docx
23 листопада 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2021 11:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі -Нова редакція.docx
23 листопада 2021 11:46
ПРОТОКОЛ №113 зміни до CP.docx
23 листопада 2021 09:46
Проект договору.docx
23 листопада 2021 09:40
Проект договору.docx
23 листопада 2021 09:41
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні
Дата подання: 23 листопада 2021 10:51
Дата відповіді: 23 листопада 2021 11:53
Шановний Замовнику! Будь ласка, уточніть вимогу щодо аналогічних договорів (в Оголошенні: "...довідку із зазначенням договору, який може свідчити про виконання аналогічних договорів щодо постачання товару (надання послуг), аналогічного предмету закупівлі із зазначенням найменування, адреси, телефонних номерів контактних осіб замовника відповідно до договору, якому постачався товар (надавались послуги), тобто Вам потрібен не аналогічний договір, а договір, в якому вказано виконання аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер) внесено зміни. Оголошення опубліковано в новій редакції.
Документи щодо поставки обладнання
Дата подання: 23 листопада 2021 10:54
Дата відповіді: 23 листопада 2021 11:53
П.п.3 п.1 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що учасник закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист від заводу-виробника, або офіційного представництва в Україніпро поставку запропонованого обладнання. Будь ласка, уточніть, чому саме заводу виробника, а не виробника, і чому не докускається лист від офіційного дистриб'ютора? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер) внесено зміни. Оголошення опубліковано в новій редакції.
Паспорт
Дата подання: 23 листопада 2021 10:56
Дата відповіді: 23 листопада 2021 11:53
П.п.6 п.1 Додатку 2 до Оголошення вказано, що в паспорті повинно бути зображення виробу, яке повністю відповідає заявленим технічним характеристикам. Паспорт потрібен Вам на момент поставки? Зображення ПК не дасть можливості перевірити заявлені технічні характеристики, оскільки буде сфотографовано готовий виріб і не буде видно, власне, комплектуючих.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер) внесено зміни. Оголошення опубліковано в новій редакції.
Тема 1
Дата подання: 25 листопада 2021 06:14
Дата відповіді: 25 листопада 2021 10:12
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у вимогах Замовника операційної системи не зазначено.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 141 904,00
UAH з ПДВ
141 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 150 367,20
UAH з ПДВ
150 367,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 164 160,00
UAH з ПДВ
164 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 169 800,00
UAH з ПДВ
169 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Немоловський Олексій Леонідович 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 12:42
Електронний підпис
03 грудня 2021 12:41
Проект договору.pdf

Публічні документи

03 грудня 2021 20:17
Електронний підпис
03 грудня 2021 16:43
витяг ПДВ копія.pdf
03 грудня 2021 16:43
Пропозиція_32088304.pdf
03 грудня 2021 16:43
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2021 16:43
Довідка СЦ Рівне.pdf

Публічні документи

03 грудня 2021 21:44
Електронний підпис
03 грудня 2021 21:00
Лист про ліцензування.pdf
03 грудня 2021 21:00
Виписка з ЄДР (копія).pdf
03 грудня 2021 21:00
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 15:33
Електронний підпис
02 грудня 2021 15:11
Порівняльна таблиця.pdf
02 грудня 2021 15:11
Про доставку товару.pdf
02 грудня 2021 15:11
Агалогічний договір.pdf
02 грудня 2021 15:11
Додаток №2.pdf
02 грудня 2021 15:11
Паспорт, код.pdf
02 грудня 2021 15:11
Сервісний центр.pdf
02 грудня 2021 15:11
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2021 15:11
Відсутність Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

ФОП Немоловський Олексій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 141 904,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 10:57

Документи

09 грудня 2021 10:55
Електронний підпис
09 грудня 2021 10:53
122.pdf
09 грудня 2021 10:53
121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
141 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 10:55
Електронний підпис
09 грудня 2021 10:53
122.pdf
09 грудня 2021 10:53
121.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 грудня 2021 10:28
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівля за ДК 021:2015 -30210000-4- Машини для обробки даних (Персональний комп’ютер) UA-2021-11-23-001898-a, у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг (відповідно до частини 17, п. 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи:
22 грудня 2021 10:27
Електронний підпис
22 грудня 2021 10:11
Протокол 136.pdf