Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автошини
Очікувана вартість
10 480,00 UAH
UA-2021-11-23-001755-c ca887177a4d34347a241a5032eb2d8b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Ситковецька спеціальна школа» Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Автошини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, смт.Ситківці, вул.Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник протягом 30 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2021 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП ВКФ "Раїса"
#25496812
Переможець 10 480,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 14:10

Документи

23 листопада 2021 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 14:22
Договір укладений
23 листопада 2021 14:18