Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОСЕЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43743218 |
Вебсайт: | https://novoselivka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 38702, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Новоселівка, провулок Підлісний, будинок 6 |
Контактна особа: |
Бодак Юлія Петрівна +380956570013 osvitanovosel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2021 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 11:35 |
Очікувана вартість: | 222 688,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 226,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 11:08 |
проект договору.docx | |
23 листопада 2021 11:08 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000001 ● 40e2fe5b83bb49da8695ca51d2f45c31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2022 09:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 8
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-11-23-001092-c 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 09:24:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 222688,00грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-001092-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
- з якої підстави визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015- 37440000-4 Інвентар для фітнесу, тоді як відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749, номенклатурним позиціям предмету закупівлі відповідають: «ДК 021:2015 – 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі», «ДК 021:2015 – 37420000-8 Гімнастичний інвентар», «ДК 021:2015 – 37460000-0 Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 12:23:55
пояснення
На Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі Спортивний інвентар для Божківського ліцею (опорний заклад) (ДК 021:2015- 37440000-4 Інвентар для фітнесу) за номером UA-2021-11-23-001092-c, та повідомляємо наступне:
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель , для органів місцевого самоврядування не є обов’язком, а лише рекомендацією таке оприлюднення. Але відділом освіти оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером UA-2021-11-23-001092-c, http://novoselivka-osvita.pl.sch.in.ua/publichna_informaciya, своєчасно та в повному обсязі.
Щодо забезпечення виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувану вартість встановлено методом порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.Цінові пропозиції в наявності та зберігаються підшиті до вищезазначеної закупівлі.
Щодо визначення предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так як весь спортивний інвентар відповідно до специфікації даної закупівлі закуповувався для одного навчального закладу- Божківського ліцею, то для дотримання частини 10 статті 3 вищевказаного закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Нами була проведена саме конкурентна закупівля – відкриті торги та забезпечено ефективне та прозоре здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиток добросовісної конкуренції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанова № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИЛУЦЬКА ХРИСТИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" |
99 926,00
UAH з ПДВ
|
99 926,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" |
133 700,00
UAH з ПДВ
|
124 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ХЕЙЛО ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА |
202 752,00
UAH з ПДВ
|
124 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШТЕФАН ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА |
163 660,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Магера Михайло Васильович |
152 019,00
UAH з ПДВ
|
152 019,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
209 274,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИЛУЦЬКА ХРИСТИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" #3318902261 |
Переможець |
99 926,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 09:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 грудня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:38
|
договір 145 | укладений |
28 грудня 2021 09:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мати гімнастичні 200 х 100 х 10 см | 10 | шт |
1 450,00
UAH
|
Лави гімнастичні | 5 | шт |
3 600,00
UAH
|
Канат з кріпленням | 1 | шт |
2 700,00
UAH
|
Сітка для футбольних воріт стандартних (2 шт.) | 1 | комплекти |
6 040,00
UAH
|
Стіл тенісний | 2 | шт |
4 830,00
UAH
|
Обручі для гімнастики пластикові | 30 | шт |
80,00
UAH
|
М'яч футбольний | 10 | шт |
300,00
UAH
|
М'яч волейбольний | 10 | шт |
350,00
UAH
|
Палатка туристична (4-х місна) | 3 | шт |
2 618,00
UAH
|
Гантелі 1 кг | 10 | пар |
700,00
UAH
|
Лижі | 20 | пар |
1 172,00
UAH
|
Ракетка для настільного тенісу | 4 | шт |
93,00
UAH
|
М'яч для настільного тенісу (10 шт.) | 20 | наб |
73,00
UAH
|