Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні органічні хімічні речовини код ДК 021:2015-24320000-3 ( Етиловий спирт код ДК 24322220-5 Етанол)
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-11-22-013306-a 0e6cac7864864f7488dcbb49217b8cb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380412416727 andrysenkoo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380412416727
andrysenkoo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 12:07
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Основні органічні хімічні речовини код ДК 021:2015-24320000-3 ( Етиловий спирт код ДК 24322220-5 Етанол)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики/завдання предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель. Місцезнаходження замовника: 10004,м. Житомир,вул. Романа Шухевича ,2-А Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 флакон
Основні органічні хімічні речовини код ДК 021:2015-24320000-3 ( Етиловий спирт код ДК 24322220-5 Етанол)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату після отримання товару в межах суми укладеного Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів . Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:57
Додаток 3 до оголошення.docx
22 листопада 2021 16:57
Додаток 4 до оголошення.docx
22 листопада 2021 16:57
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
22 листопада 2021 16:56
Додаток 1 до оголошення.doc
22 листопада 2021 16:56
Додаток 2 до оголошення.docx
22 листопада 2021 16:56
Додаток 5 до оголошення.docx
22 листопада 2021 16:56
Додаток 6 Проєкт договору.Порядок змін умов договору про закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" 161 880,00
UAH з ПДВ
161 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" 161 880,00
UAH з ПДВ
161 880,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

30 листопада 2021 17:05
Електронний підпис
30 листопада 2021 17:04
Кваліфікаційні критерії.pdf
30 листопада 2021 17:04
Установчі документи.pdf
30 листопада 2021 17:04
Медико - технічні вимоги.pdf
30 листопада 2021 17:04
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 17:04
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"
#43891001
Переможець 161 040,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 17:58

Документи

07 грудня 2021 17:58
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:57
протокол №342.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ"
#43891001
161 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 17:58
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:57
протокол №342.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:45
ДУ № 1 до дого № 262 від 22.12.2021р.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:42
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:39
Договір № 262.pdf укладений
23 грудня 2021 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», згідно п.13.1 Розділу XIІІ Договору про закупівлю № 262 від 22.12.2021 року , Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 67 100 грн 00 коп та викласти п.3.1. Розділу ІІІ Договору про закупівлю в такій редакції:« Ціни на товар встановлюються в національній валюті України. Загальна сума договору складає : 93 940 грн 00 коп без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 262
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 93 940,00
UAH