Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (Навчальне обладнання)
Очікувана вартість
190 350,00 UAH
UA-2021-11-22-012837-a ece13b5acd0f4531a482d7dbbb82d7c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Василівна Попова

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Катерина Василівна Попова
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 16:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 16:39
Початок аукціону: 03 грудня 2021 15:37
Очікувана вартість: 190 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Навчальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:40
оголошення_3916.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразок товару
Дата подання: 23 листопада 2021 12:22
Дата відповіді: 24 листопада 2021 11:16
Згідно п.7 Додатку 1 до тендерної документації: «Замовник має право запросити в учасника закупівлі, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, надати зразок товару на вибір Замовника. Такий учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості такого учасника надати зразок Замовнику, пропозиція учасника може бути відхилена.» Слід зазначити, що Замовником визначено перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції, згідно якої єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). п. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Але, зразки товару НЕ МОЖУТЬ БУТИ ТА НЕ Є СКЛАДОВОЮ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Також, зазначимо, що Законом визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій (ст. 31 Закону), в якому відсутня інформація щодо відхилення пропозицій через невідповідність зразка. Тобто, ненадання даного зразка не буде причиною для дискваліфікації учасника (наприклад, у своєму рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b, колегія АМКУ вкотре зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції. Інші роз’яснення АМКУ з цього приводу: UA-2018-06-19-000833-a, UA-2021-03-16-014249-c, тощо). Встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язаних з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. З огляду на вищезазначене, просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі оголошення), Замовник не вимагає надання Учасниками у складі пропозиції зразку товару, що є предметом закупівлі. Згідно з додатком 1 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) до оголошення вимагається надання Учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа, що підтверджує можливість надання зразку протягом 3-х робочих днів, у разі наявності такої вимоги у Замовника. Отже, Замовником передбачається встановлення можливості учасника надати для огляду зразків товару, що пропонується до постачання, під час перевірки та розгляду пропозиції відповідного Учасника, тобто зразок товару, який за умовами оголошення не може вважатися складовою пропозиції спрощеної закупівлі. Вважаємо, що вимога про надання саме гарантійного листа у складі пропозиції Учасника, не є дискримінаційною та не позбавляє можливості участі будь-якого Учасника у спрощеній закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 23 листопада 2021 13:59
Дата відповіді: 24 листопада 2021 11:16
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі оголошення), Замовник не вимагає надання Учасниками у складі пропозиції зразку товару, що є предметом закупівлі. Згідно з додатком 1 (Загальні вимоги до предмета закупівлі) до оголошення вимагається надання Учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа, що підтверджує можливість надання зразку протягом 3-х робочих днів, у разі наявності такої вимоги у Замовника. Отже, Замовником передбачається встановлення можливості учасника надати для огляду зразків товару, що пропонується до постачання, під час перевірки та розгляду пропозиції відповідного Учасника, тобто зразок товару, який за умовами оголошення не може вважатися складовою пропозиції спрощеної закупівлі. Вважаємо, що вимога про надання саме гарантійного листа у складі пропозиції Учасника, не є дискримінаційною та не позбавляє можливості участі будь-якого Учасника у спрощеній закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-22-012837-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2959404181
Дата подання: 09 грудня 2021 16:30
Згідно наданого фото, товар, що пропонується учасником має 11 зразків, що суперечить вимогам Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно наданого фото, товар, що пропонується учасником має 11 зразків, що суперечить вимогам Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
проте, судячи з наданого фото Шадури, під №14 овоч, який змінив мою уяву про баклажани...як тепер з цим жити???

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" 70 500,00
UAH з ПДВ
68 596,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 86 950,00
UAH з ПДВ
69 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА 91 650,00
UAH з ПДВ
69 496,55
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 134 984,00
UAH з ПДВ
69 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 101 050,00
UAH з ПДВ
86 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 124 785,00
UAH з ПДВ
101 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ 164 030,00
UAH з ПДВ
164 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ШАДУРА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 186 590,00
UAH з ПДВ
186 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" 190 350,00
UAH з ПДВ
190 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 15:42
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:21
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:21
Додаток 1 технічні.pdf
01 грудня 2021 11:21
ст. 17.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка повноваження.pdf
01 грудня 2021 11:21
Авторизацiйний.pdf
01 грудня 2021 11:21
Гарантійний новий.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка аналогічний.pdf
01 грудня 2021 11:21
Паспорт якості.pdf
01 грудня 2021 11:21
Авторизацiйний_згода.pdf
01 грудня 2021 11:21
лист відгук.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка дозволи.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка ліцензії.pdf
01 грудня 2021 11:21
Додаток 3 договір.pdf
01 грудня 2021 11:21
Гарантійний технічні.pdf
01 грудня 2021 11:21
Установчі ІНТЕНТ ГРУП.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка мат-тех база.pdf
01 грудня 2021 11:21
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 11:16
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:16
Порівняльна таблиця.pdf
01 грудня 2021 11:00
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:00
Електронний підпис
01 грудня 2021 10:59
Проект договору.pdf
01 грудня 2021 10:59
Технічна специфікація.pdf
01 грудня 2021 10:59
СЕС1.pdf
01 грудня 2021 10:59
СЕС2.pdf
01 грудня 2021 10:59
Сертифікати.pdf
01 грудня 2021 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2021 10:59
паспорт якості.pdf
01 грудня 2021 10:59
Установчі док-ти.pdf
01 грудня 2021 10:59
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 18:56
Електронний підпис
30 листопада 2021 18:54
таблиця відповідності (3) (1).pdf
30 листопада 2021 18:54
Висновок СЕС ПП ПРОМ-ОСВІТА.pdf
30 листопада 2021 18:54
Лист ТУУ ПП ПРОМ-ОСВІТА.pdf
30 листопада 2021 18:54
Таблиця відповідності.pdf
30 листопада 2021 18:54
Проєкт договору.pdf
30 листопада 2021 18:54
таблиця відповідності (3).pdf.p7s
30 листопада 2021 18:54
ТУУ ПП ПРОМ-ОСВІТА.pdf
30 листопада 2021 18:54
Загальні вимоги.pdf
30 листопада 2021 18:54
Установчі ФО-П Ігнатійчук .pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 13:42
Електронний підпис
30 листопада 2021 13:41
СЕС.pdf
30 листопада 2021 13:41
Dovidka_21312559530910354281.pdf
30 листопада 2021 13:41
19_Згода з проектом договору.pdf
30 листопада 2021 13:41
Договір_проект.pdf
30 листопада 2021 13:41
2.5_Техвимоги_доставка.pdf
30 листопада 2021 13:41
1_Пропозиція 134984.pdf
30 листопада 2021 13:41
Відомості про учасника_таб.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 16:18
Електронний підпис
30 листопада 2021 16:17
Ідентифікаційний код.pdf
30 листопада 2021 16:17
Авторизаційний лист.pdf
30 листопада 2021 16:17
Відгук Купчинецька ДМ.pdf
30 листопада 2021 16:17
Інформація про учасника.pdf
30 листопада 2021 16:17
Технічна специфікація.pdf
30 листопада 2021 16:17
Паспорт на вибір.pdf
30 листопада 2021 16:17
Аналогічний договір.pdf
30 листопада 2021 16:17
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 16:17
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2021 16:17
Проект договору.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 09:34
Електронний підпис
01 грудня 2021 09:33
Аналогічний договір.pdf
01 грудня 2021 09:33
Довідки відомості.pdf
01 грудня 2021 09:33
Довідки додаток 1.pdf
01 грудня 2021 09:33
Лист-відгук шк.меблі.pdf
01 грудня 2021 09:33
оригінали.pdf
01 грудня 2021 09:33
Проект договору.pdf
01 грудня 2021 09:33
Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2021 09:33
Сертифікати якості.pdf
01 грудня 2021 09:33
Довідка таблиця 2.pdf
01 грудня 2021 09:33
Додаток 1.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 14:55
Електронний підпис
01 грудня 2021 14:55
▄1 уставні.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
Заборгованість (1).pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
заборгованість_банк.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
Заборгованість (1).pdf
01 грудня 2021 14:55
Аналогічний_плоди.pdf
01 грудня 2021 14:55
рахунок_новий.pdf
01 грудня 2021 14:55
▌квалифікаційні.pdf
01 грудня 2021 14:55
рахунок_новий.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
паспорт_якості_плоди.pdf
01 грудня 2021 14:55
оголошення_плоди.pdf
01 грудня 2021 14:55
заборгованість_банк.pdf
01 грудня 2021 14:55
інфо1.pdf
01 грудня 2021 14:55
оголошення_плоди.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
інфо1.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
▄1 уставні.pdf
01 грудня 2021 14:55
Аналогічний_плоди.pdf.p7s
01 грудня 2021 14:55
▌квалифікаційні.pdf.p7s

Публічні документи

27 листопада 2021 19:02
Електронний підпис
27 листопада 2021 19:01
документи ч. 3.pdf
27 листопада 2021 19:01
документи ч. 2.pdf
27 листопада 2021 19:01
документи ч. 1.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 11:31
Електронний підпис
01 грудня 2021 11:30
30 пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ

ШАДУРА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП"
#42331796
Відхилено 68 596,50
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 69 490,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:09
ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
#2959404181
Відхилено 69 496,55
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:11
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2595100231
Відхилено 69 500,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:13
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Відхилено 86 940,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:15
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
Відхилено 101 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ
#3328301858
Відхилено 164 030,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:19
ШАДУРА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3157304951
Переможець 186 590,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:21

Документи

09 грудня 2021 16:05
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:09
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:11
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:13
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:15
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:17
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:19
Електронний підпис

Документи

09 грудня 2021 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШАДУРА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3157304951
186 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:16
3916-4, ду1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 16:20
3916-4.pdf укладений
13 грудня 2021 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3916/4
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 186 590,00
UAH