Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 2 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється після підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 16:12 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx | |
08 грудня 2021 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
08 грудня 2021 16:12 |
Перелік змін до ТД.doc | |
22 листопада 2021 16:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
22 листопада 2021 16:22 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
08 грудня 2021 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2021 16:12 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ зі змінами.docx
|
|||
08 грудня 2021 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
|||
08 грудня 2021 16:12 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
22 листопада 2021 16:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
22 листопада 2021 16:22 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-21-000018 ● 30c7014a82b6421b9f14d0efea8c7ab8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.07.2022 № 159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 159
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
UA-2021-11-22-012282-a 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 15:27:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (м. Конотоп, с. Підлипне, с. Калинівка, с. Лобківка Сумської області), (за кодом CPV за ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-22-012282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з пошуково-аналітичною системою dozorro, відповідно до укладеного договору з переможцем торгів ТОВ «Флора» від 05.01.2022 № 01/01 (2 124 250,30 грн), щодо закупівлі послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування системи вуличного освітлення) на підставі актів виконаних робіт проведено оплату на суму 514 101,31 грн (залишок коштів становить – 1 610 148,69).
Додатковою угодою від 29.06.2022 № 4 до п.3.3, п.10.3 унесено зміни в частині зменшення суми договору на 454 250,30 грн, де загальна сума договору становить 1 670 000,00 гривень.
Додатковою угодою від 12.07.2022 № 5 до п.3.3, п.10.3 унесено зміни в частині зменшення суми договору на 1 084 626,78 грн, загальна сума договору становить 585 373,22 гривень.
З огляду на викладене, надати інформацію щодо фактично здійсненої оплати та наданих послуг за укладеним договором.
Також за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до п. 10.3 договору додатки та доповнення до нього, підписані сторонами протягом терміну його дії, є невід’ємними частинами договору.
Проте на порушення п. 10.3 договору додатком до нього відсутня технічна специфікація на послуги (додаток 4 до тендерної документації).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-26 17:48:22
надання пояснень
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Технічне обслуговування системи вуличного освітлення), його очікувана вартість, здійснювались на підставі аналізу фактичного використання послуг необхідних для забезпечення технічного обслуговування системи вуличного освітлення з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель, враховуючи заплановані поточні завдання замовника, з урахуванням державних стандартів, норм, правил, методик, зокрема щорічного обліку річних витрат по маш/год, люд/год робочого персоналу, матеріалів та в межах бюджетних призначень.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 26.02.2014 (45 сесія 6 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради не здійснювало публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб-сайті.
2. Відповідно до актів приймання виконаних послуг (типова форма КБ-2в) фактична сума виконання по укладеному договору становить 585373,22 грн.
3. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Стаття 180 Господарського кодексу України визначає – договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. З огляду на зазначене, договір про закупівлю слід вважати укладеним відповідно до Закону, цивільного та господарського законодавства у випадку підписання такого договору із зазначенням умов договору, які були присутні в проекті договору про закупівлю.
Проект договору відповідно до тендерної документації не передбачав, що Додаток №4 до тендерної документації (технічна специфікація) являється додатком до договору і є його невід’ємною частиною. Тому укладений договір від 05.01.2022 №01/01 не передбачає, що Додаток №4 до тендерної документації (технічна специфікація) являється додатком до договору і є його невід’ємною частиною. Крім того, Закон не містить імперативної норми щодо передбачення в проекті договору, що технічна специфікація є додатком до договору і є його невід’ємною частиною, та жодним чином, не впливає на предмет договору, його ціну та строк дії.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення порушення, додатковою угодою №5 від 12.07.2022 було зменшено суму договору та фактично зняті юридичні зобов’язання по договору. Крім того, договір про закупівлю буде розірвано в найкоротший термін.
2022-08-15 18:17:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції) • усунуто
Відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2021-11-22-012282-а від 16.08.2022 договір про закупівлю від 05.01.2022 №01/01 з ТОВ "Конотопське підприємство "Флора" розірвано згідно з висновками за результатами проведеного моніторингу закупівель
2022-08-22 16:17:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Конотопське підприємство "Флора" |
2 457 982,92
UAH з ПДВ
|
2 124 250,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНОТОПСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
2 311 326,82
UAH з ПДВ
|
2 125 000,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП Шостка Міськсвітло |
2 467 079,00
UAH з ПДВ
|
2 467 079,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Конотопське підприємство "Флора" #21109497 |
Переможець |
2 124 250,30
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 09:39
|
Додаткова угода №6 ТО системи вуличного освітлення.pdf | укладений |
16 серпня 2022 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2022 16:34
|
Додаткова угода №5 ТО системи вуличного освітлення.pdf | зміни до договору |
13 липня 2022 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 16:35
|
Додаткова угода №4 ТО системи вуличного освітлення.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2022 16:00
|
Додаткова угода №3 ТО системи вуличного освітлення.pdf | зміни до договору |
24 травня 2022 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2022 09:56
|
Додаткова угода №2 ТО системи вуличного освітлення.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2022 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 12:41
|
Додаткова угода №1 ТО системи вуличного освітлення.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:40
|
Технічне обслуговування системи вуличного освітлення.pdf | укладений |
06 січня 2022 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на період дії воєнного стану без збільшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобовязань на період дії воєнного стану без збільшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобовязань на період дії воєнного стану без збільшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 січня 2022 — 16 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
585 373,22
UAH (в тому числі ПДВ 97 562,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | розірвання договору відповідно до висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі |