Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 199 296,74 UAH
UA-2021-11-22-012220-a 6f239c5184634c39af16c1adb4235aa8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серопян Сусанна Аршалуісівна

+380508025551 susannasuz06091975@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01983683
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Серопян Сусанна Аршалуісівна
+380508025551
susannasuz06091975@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Згідно протоколу № 17 від 19.11.2021р. позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, щодо ситуації пов’язаної з можливим припиненням електропостачання. З метою недопущення порушень нормальних умов життєдіяльності населення та запобігання виникненню надзвичайної ситуації техногенного характеру місцевого рівня, пов’язаної з можливим припиненням постачання електричної енергії до закладу охорони здоров’я Комунального некомерційного підприємства «Рубіжанська центральна міська лікарня» Рубіжанської міської ради Луганської області, що може спричинити порушення нормальних умов надання медичної допомоги пацієнтам в умовах пандемії короновірусної хвороби Covid-19.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 16:42
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Пропозиція та усі документи, що готуються учасником самостійно, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161590 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська 19, Комунальне некомерційне підприємство "Рубіжанська центральна міська лікарня" Рубіжанської міської ради Луганської області (на межі балансової належності електроустановок замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата протягом 5 робочих днів з дати отримання рахунку. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 16:20
Протокол.pdf
22 листопада 2021 16:20
Протокол ТБтаНС (електроенергія).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОЛ УКРАЇНА"
#40692920
Переможець 1 199 296,74
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 16:42

Документи

22 листопада 2021 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОЛ УКРАЇНА"
#40692920
1 199 296,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:45
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
05 січня 2022 10:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:45
ДУ _ 2.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:17
ДУ 1.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:50
Договір укладений
30 листопада 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п.2.1. Договору та викласти у наступній редакції: 2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію (за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія), в кількості 161 590 кВт/год Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії, в т.ч. вартість послуг оператора системи передачі та оператора системи розподілу електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Сума договору становить 1 199 296,74 грн. (Один мільйон сто дев'яносто дев'ять тисяч двісті дев'яносто шість гривень 74 копійки), в т.ч. ПДВ 199 882,79 грн. (Сто дев'яносто дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 79 копійок). ). З яких: - власні кошти у сумі 512 438,25 грн. (П'ятсот дванадцять тисяч чотириста тридцять вісім гривень 25 копійок) з ПДВ.; - бюджетні кошти у сумі 686 858,49 грн. (Шістсот вісімдесят шість тисяч вісімсот п'ятдесят вісім гривень 49 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди зменшити суму договору на 349 793,07 грн. (Триста сорок дев'ять тисяч сімсот дев'яносто три гривні 07 копійок) в т.ч. ПДВ 58 298,85 грн., внести зміни до п.2.1. Договору та викласти у наступній редакції: 2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію (за кодом ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія), в кількості 126 197 кВт/год Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії, в т.ч. вартість послуг оператора системи передачі та оператора системи розподілу електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Сума договору становить 849 503,67 грн. (Вісімсот сорок дев'ять тисяч п'ятсот три гривні 67 копійок), в т.ч. ПДВ 141 583,94 грн. (Сто сорок одна тисяча п'ятсот вісімдесят три гривні 94 копійки). З яких: - власні кошти у сумі 186 000,00 грн. (Сто вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ; - бюджетні кошти у сумі 663 503,67 грн. (Шістсот шістдесят три тисячі п'ятсот три гривні 67 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 849 503,67
UAH (в тому числі ПДВ 141 583,94 UAH)