Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148508, +380988883888 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 16:14 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 32 488 202,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 100000,00 грн (сто тисяч гривень 00 коп). Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Усі інші умови викладені у тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 16:15 |
оголошення Сарата нове.doc | |
07 грудня 2021 16:15 |
зміни ТД1.docx | |
07 грудня 2021 16:15 |
ТД Сарата нова 1.docx | |
22 листопада 2021 15:58 |
проєкт договору.docx |
07 грудня 2021 16:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 грудня 2021 16:15 |
оголошення Сарата нове.doc
|
||||||
07 грудня 2021 16:15 |
зміни ТД1.docx
|
||||||
07 грудня 2021 16:15 |
ТД Сарата нова 1.docx
|
||||||
22 листопада 2021 15:58 |
проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність» підлягає ліцензуванню господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (так звана «будівельна ліцензія»).
Виходячи з вищевикладеним, Учасникам достатньо мати ліцензію що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2).
Також, нагадуємо, що відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції оригінал або копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів класу наслідків СС1, СС2, СС3. Оскільки для даного виду робіт достатньо лише ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів класу наслідків СС2.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000040 ● 00507f5feda54fd4bacd389698f2f3a0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-11-22-011553-a 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-23 08:50:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції спортивного комплексу за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, смт. Сарата, вул. Соборна №22а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-011533-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПРАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Замовником умов пунктів 1.1, 4.2.1 договору від 28.12.2021 № 65 (далі-договір).
5. Враховуючи те, що сроки виконання робіт відповідно до п.2.1 договору визначаються на підставі календарного графіка та встановлено до 01.09.2022 (включно) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання робіт (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 13:16:10
Відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до рішення голови Одеської обласної ради від 22.10.2021 № 1049/од-2021 «Про перерозподіл доходів та видатків обласного бюджету на 2021 рік», Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція спортивного комплексу за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, смт. Сарата, вул. Соборна №22а».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
18 листопада 2021 року Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
19 листопада 2021 року Департамент отримав лист № 01.1-10/3855 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Стосовно запиту Державної аудиторської служби України, а саме:
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Замовником умов пунктів 1.1, 4.2.1 договору від 28.12.2021 № 65 (далі-договір).
5. Враховуючи те, що сроки виконання робіт відповідно до п.2.1 договору визначаються на підставі календарного графіка та встановлено до 01.09.2022 (включно) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання робіт (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
За приписами ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року №2939-ХІІ (далі Закон №2939) контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-УІІІ ( далі Закон № 922).
Пунктом 9 ч.1 ст.1, ч.1 ст.2 Закону №922 визначено, що замовниками є органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об`єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
У відповідності до вимог ст.8 Закону №922 передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
17 серпня 2022 року о 15:57 уповноваженою особою Департаменту було розміщено звіт про розірвання договору №65 по закупівлі «Реконструкція спортивного комплексу за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, смт. Сарата, вул. Соборна №22а» згідно листа №29 від 10.08.22 р. ПРАТ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» .
17 серпня 2022 року о 16:03 на майданчику закупівель було розміщення повідомлення про початок моніторингу Державної аудиторської служби України закупівлі «Реконструкція спортивного комплексу за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, смт. Сарата, вул. Соборна №22а». Тому на початок моніторингу закупівля завершена, договір розірваний, статус договору ЗАКРИТИЙ. Також звертаємо Вашу увагу що здійснення робіт та РОЗРАХУНКИ за роботи по закупівлі НЕ ПРОВОДИЛИСЯ. На майданчику має місто технічна помилка стосовно суми оплати за договором, яку майданчик не може виправити.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
31 766 909,38
UAH з ПДВ
|
31 466 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДАКСС" |
31 773 655,72
UAH з ПДВ
|
31 473 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
31 466 904,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2022 15:58
|
Розрвання договору 65.pdf | укладений |
17 серпня 2022 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 08:42
|
договір 65 Сарата.pdf | укладений |
28 грудня 2021 08:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
31 466 904,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 244 484,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згiдно пунктiв 17.1., 17.2. Договору «в випадку виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборноi cили) - надзвичайних та невiдворотних обставин, якi об'ективно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами Договору (контракту угоди, тощо), обов 'язкiв вiдповiдно до законодавчих та iнших нормативних актiв, Сторони звiльняються вiд господарськоi· вiдповiдальностi . |