Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення внутрішніх аудитів лабораторних підрозділів щодо системи менеджменту якістю та технічних вимог згідно вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015 з відвідуванням структурних підрозділів лабораторії (згідно з планами перевірок у відповідності до ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління) з рекомендаціями щодо поліпшення; аудитів виконання методик досліджень згідно сфери акредитації з урахуванням вимог розділу 5 ДСТУ EN ISO 15189:2015 (в т.ч. спостереження за наданням медичних послуг, співбесіди з персоналом згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019); аудиту дотримання вимог нормативної документації щодо процесів досліджень КДЛ; надання рекомендацій щодо усунення зауважень; розробляння заходів щодо підготовки лабораторії до акредитації
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-11-22-011368-a 6f08857b47ff4d41b4de59d607577160
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Яковлєва

+380951662980 olgayakovlyevadospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ольга Яковлєва
+380951662980
olgayakovlyevadospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2021 12:37
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення внутрішніх аудитів лабораторних підрозділів щодо системи менеджменту якістю та технічних вимог згідно вимог ДСТУ EN ISO 15189:2015 з відвідуванням структурних підрозділів лабораторії (згідно з планами перевірок у відповідності до ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління) з рекомендаціями щодо поліпшення; аудитів виконання методик досліджень згідно сфери акредитації з урахуванням вимог розділу 5 ДСТУ EN ISO 15189:2015 (в т.ч. спостереження за наданням медичних послуг, співбесіди з персоналом згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019); аудиту дотримання вимог нормативної документації щодо процесів досліджень КДЛ; надання рекомендацій щодо усунення зауважень; розробляння заходів щодо підготовки лабораторії до акредитації
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за цим Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту виконаних робіт (надання послуг), в термін 30 календарних днів після підписання акту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:59
Оголошення 2021.docx
22 листопада 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:59
Оголошення 2021.docx
22 листопада 2021 15:56
Оголошення 2021.docx
22 листопада 2021 15:52
Оголошення 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ареф’єва Маргарита Миколаївна 75 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Просерт 69 600,00
UAH з ПДВ
30 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 19:23
Електронний підпис
30 листопада 2021 19:16
01 Паспорт Документи ФОП1.pdf
30 листопада 2021 19:16
Диплом та свідоцтва.pdf
30 листопада 2021 19:16
02 Договори 1_ 2.pdf
30 листопада 2021 19:16
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2021 19:16
Договір ЦПХ.pdf
30 листопада 2021 19:16
Трудова.pdf
30 листопада 2021 19:16
Документи тендеру.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 13:00
Електронний підпис
30 листопада 2021 12:36
Електронний підпис
30 листопада 2021 12:34
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 12:34
згода з проектом договору.pdf
30 листопада 2021 12:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ареф’єва Маргарита Миколаївна

ТОВ Просерт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ареф’єва Маргарита Миколаївна
#1962308009
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 12:09

Документи

03 грудня 2021 12:09
Електронний підпис
03 грудня 2021 12:08
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ареф’єва Маргарита Миколаївна
#1962308009
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 12:09
Електронний підпис
03 грудня 2021 12:08
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:47
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:08
Договір 10.PDF укладений
10 грудня 2021 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH