Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, шафи для нот
Очікувана вартість
24 180,00 UAH
UA-2021-11-22-011212-a 5150df232b2a438fa83d115f40d1e383
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипюк Оксана Вікторівна

380971420444 oksanaskripuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02126107
Вебсайт: http://lpk.at.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, пр.Волі, 36
Контактна особа: Скрипюк Оксана Вікторівна
380971420444
oksanaskripuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Столи, шафи для нот
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Стіл однотумбовий 1100*850*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021  —  03 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 шт.
Шафа для нот 2000*850*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021  —  03 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару замовник здійснює оплату згідно видаткової накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 листопада 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грицюк Микола Григорович
#2242314756
Переможець 24 180,00
UAH
22 листопада 2021 15:50

Документи

22 листопада 2021 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 15:51
Договір №57-11 від 22.11.2021.pdf укладений
22 листопада 2021 15:51