Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (модернізація) модульних індивідуальних теплових пунктів житлових будинків за адресою: вул. Ревуцького, 4 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
2 727 009,20 UAH
UA-2021-11-22-007212-a ● 31b8d86f74a94530807fc013f53d2254
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Наталія Таперо +380445649093 ukb.torgi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 2 727 009,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 635,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (модернізація) модульних індивідуальних теплових пунктів житлових будинків за адресою: вул. Ревуцького, 4 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02068, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Ревуцького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 13:35 |
Додатки_1-4.doc | |
22 листопада 2021 13:35 |
Додатки_5-9.docx | |
22 листопада 2021 13:35 |
Тендерна_документацiя.doc | |
22 листопада 2021 13:35 |
ТЗ Ревуцького, 4_001.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-22-007212-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Юнівак Груп, Код ЄДРПОУ:32384857
Дата подання: 03 грудня 2021 16:30
Дата подання: 03 грудня 2021 16:30
Скарга на вимоги тендерної документації
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
22 листопада 2021 року капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, надалі – Замовник, було оголошено процедуру закупівлі UA-2021-11-22-007212-a Капітальний ремонт (модернізація) модульних індивідуальних теплових пунктів житлових будинків за адресою: вул. Ревуцького, 4 Дарницького району м. Києва.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІВАК ГРУП», надалі – Скаржник, планує взяти участь у даній закупівлі.
Однак, при детальному вивченні тендерної документації та під час підготовки документів тендерної пропозиції нами було виявлена низка невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
1. Відсутні приклади формальних помилок.
У пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначає «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій». Але, у подальшому переліку Замовником надано лише опис таких помилок без наведення прикладів.
Пунктом 19 Статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна документація Замовника не відповідає Закону у цій частині.
2. Вимога щодо обмежень у Статутних документах.
Згідно пункту 3 Розділу 6 тендерної документації, для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції.
Виходячи з вищезазначеного, у оскаржуваній процедурі не зможуть взяти участь підприємства які мають такі обмеження, але можуть отримати відповідну згоду від засновників/учасників у вигляді Рішення/Протоколу на вчинення тих чи інших дій, в тому числі на укладення значного правочину.
Таким чином, згадана вимога звужує коло потенційних учасників, та порушує права учасників, які мають зазначені вище Статутні обмеження, що протирічить основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
3. Відсутність технічних характеристик спеціалізованого обладнання.
Згідно пунктів 3 та 4 статті 23 Закону:
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної документації технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації, які наведено у Додатку № 9. В свою чергу, у Додатку № 9 зазначено, що перелік та обсяги робіт зазначено в окремому файлі.
Також, пунктом 3 Розділу 5 визначено, що у деяких випадках технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент».
Але, ані у пункті 6 Розділу 3, ані у Додатку № 9, ані у згаданому вище окремому файлі Замовником не визначено чітких та зрозумілих технічних характеристик та параметрів обладнання, яке необхідно встановити. Замовник вирішив, що зазначення назви якогось невідомого та відсутнього у продажу спеціалізованого обладнання буде достатньо.
Такий підхід унеможливлює запропонування Замовнику обладнання у розумінні «еквівалент» та має ознаки встановлення дискримінаційної вимоги, спрямованої на звуження кола потенційних учасників, до таких, які зможуть поставити лише таке обладнання, яке вказано у Дефектних актах.
Згідно з абзацом 6 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації учасник за бажанням може ознайомитись з проектною документацією, але яким чином таке ознайомлення може бути здійснене без порушення конфіденційності потенційного учасника, Замовник не зазначив. Також, діючі протиепідемічні заходи вкрай ускладнюють таку процедуру та надають перевагу учасникам, які були ознайомлені з проектною документацією заздалегідь.
Вважаємо, що вказані дії Замовника порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, та протирічать пункту 4 статті 22 Закону, щодо неможливості встановлення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2021-11-22-007212-a Капітальний ремонт (модернізація) модульних індивідуальних теплових пунктів житлових будинків за адресою: вул. Ревуцького, 4 Дарницького району м. Києва.
4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 07.12.2021 № 27087.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 09:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" |
2 317 957,82
UAH з ПДВ
|
2 317 957,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВЕС ГОЛД" |
2 372 498,00
UAH з ПДВ
|
2 372 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
2 727 005,37
UAH з ПДВ
|
2 727 005,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО-УКРАЇНА" |
2 727 009,20
UAH з ПДВ
|
2 727 009,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" #41077441 |
Відхилено |
2 317 957,82
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 15:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВЕС ГОЛД" #40630927 |
Відхилено |
2 372 498,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОРЕКОНСТРУКЦІЯ" #42902829 |
Переможець |
2 727 005,37
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:38
|
ДУ№1 до дог№263_001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 15:11
|
Дог№263 ІТП Ревуцького, 4_001.pdf | укладений |
24 грудня 2021 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фактичне виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |