Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Деміївська, 39 ПВ-6102 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
492 501,60 UAH
UA-2021-11-22-006725-b dce6c13a728044b7aaba9b7c964d7bc1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 14:00
Очікувана вартість: 492 501,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Деміївська, 39 ПВ-6102 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Деміївська, 39 ПВ-6102 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються за Договірною ціною поетапно проміжними платежами в межах не більш 90% загальної вартості Робіт за Договірною ціною шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника з урахуванням суми отриманого авансу Пiсляоплата 10 Робочі 60
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 17:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 17:21
Додаток 3 - Договір про закупівлю (проєкт).docx
22 листопада 2021 17:21
Додаток 4 - Договір забезпечення (проєкт).docx
22 листопада 2021 17:21
Додаток 1.docx
22 листопада 2021 17:21
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 478 582,82
UAH з ПДВ
478 582,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2021 10:57
Електронний підпис
01 грудня 2021 10:55
Довідка співробітники.pdf
01 грудня 2021 10:55
Декларація Ізілюм.pdf
01 грудня 2021 10:55
листи відгуки.pdf
01 грудня 2021 10:55
Паспорт 65Вт.pdf
01 грудня 2021 10:55
Аналогічні договори 4.pdf
01 грудня 2021 10:55
Сертифікат 9001 укр.pdf
01 грудня 2021 10:55
Довідка НПАОП (1).pdf
01 грудня 2021 10:55
ТОВ ШредерISO 14001 укр.jpg
01 грудня 2021 10:55
Аналогічні договори 2.pdf
01 грудня 2021 10:55
Аналогічні договори 3.pdf
01 грудня 2021 10:55
Аналогічні договори 1.pdf
01 грудня 2021 10:55
Листи Деміївська.pdf
01 грудня 2021 10:55
Документи НПАОП (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 478 582,82
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
478 582,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:07
Звіт про виконання договору.pdf укладений
18 січня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:01
ДУ №2 від 31.12.2021 р. до Дог. №108-КР на зменшення.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:00
Повідомлення про внесення змін.docx.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:59
ДУ №1 без АВАНСУ 108-КР.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 13:58
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
13 грудня 2021 13:58
Повідомлення про внесення змін.docx.xml зміни до договору
13 грудня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 13:29
Договір підряду №108-КР від 09.12.2021.pdf укладений
13 грудня 2021 13:22
Договір підряду №108-КР від 09.12.2021.pdf укладений
13 грудня 2021 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №108-КР від 09 грудня 2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №1 від «09» грудня 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди №1 від «09» грудня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №108-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Актах приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/108-КР від 24.12.2021 р.); (КБ-2в №2/108-КР від 24.12.2021 р., ), що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 378866,35 (Триста сімдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 35 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 75773,27 (Сімдесят п'ять тисяч сімсот сімдесят три грн. 27 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 454639,62 (Чотириста п'ятдесят чотири тисячі шістсот тридцять дев'ять грн. 62 коп.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить сумі 378866,35 (Триста сімдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 35 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 75773,27 (Сімдесят п'ять тисяч сімсот сімдесят три грн. 27 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 454639,62 (Чотириста п'ятдесят чотири тисячі шістсот тридцять дев'ять грн. 62 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №2 від «31» грудня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода укладена в 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 9. До Додаткової угоди додається: 10. Додаток 2 - Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №2 від «31» грудня 2021 року з кошторисними розрахунками Підрядника.»
Номер договору про закупівлю: №108-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 454 639,62
UAH (в тому числі ПДВ 75 773,27 UAH)