Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41150018 |
Місцезнаходження: | 31600, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Шатковська Ольга Михайлівна +380678471551 octovber_1980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 24 608 076,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 041,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Сума забезпечення:50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради (код ЄДРПОУ 41150018, Місцезнаходження замовника – Хмельницька область, смт. Чемерівці, вул. Центральна,40), IBAN UA458201720344271029100098882, УДКСУ в Хмельницькій області МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року, Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 20 млн. гривень: | 20% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: | 5% |
До 1 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 20 працівників: | 10% |
Від 15 до 20 працівників включно: | 6% |
Від 10 до 15 працівників включно: | 3% |
До 10 працівників включно: | 0% |
22 листопада 2021 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 17:29 |
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
22 листопада 2021 17:29 |
2.3._ДОДАТОК_3_ проект договору.doc | |
22 листопада 2021 17:29 |
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
22 листопада 2021 17:29 |
2.2._Додаток_1_Пропозицiя.doc | |
22 листопада 2021 17:29 |
2.1.ТД НВК 2 смт Чемерівці.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
• Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ.
- Нецінові критерії оцінки:
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків;
Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 відсотків.
№п/п Найменування критерію Вартісний еквівалент або питома вага (%)
1. Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт 20 %
Опція 1 Понад 20 млн. гривень 20%
Опція 2 Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно 15%
Опція 3 Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно 10%
Опція 4 Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно 5 %
Опція 5 До 1 млн. грн. включно 0 %
2. Наявність кваліфікованих працівників 10%
Опція 1 Понад 20 працівників 10%
Опція 2 Від 15 до 20 працівників включно 6%
Опція 3 Від 10 до 15 працівників включно 3%
Опція 4 До 10 працівників включно 0 %
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію оцінки обсяг виконаних будівельно-монтажних робіт, запропонованих учасником;
F2 - питома вага критерію оцінки наявність кваліфікованих працівників, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію “ціна”.
5.1.2.1. Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт підтверджується звітом про фінансові результати за 2020 рік.
5.1.2.2.Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за 2020 рік або Звітом із праці за останній звітний період. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами)».
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Як бачимо, Закон не містить таких критеріїв оцінки як «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників».
Таким чином Вами в тендерній документації встановлено критерії оцінки, які відсутні в Законі.
На підставі вище викладеного Вимагаємо виключити вимогу про критерії оцінки «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників» із тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність вимогам Закону шляхом внесення змін.
У разі ігнорування жданої вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Принагідно повідомляємо про позитивну практику розгляду скарг стосовно оскарження вимоги про встановлення нецінових критеріїв в тендерній документації. Наприклад рішення по закупівлям: UA-2021-03-11-006748-c, UA-2020-05-25-002728-b; UA-2020-11-11-000445-c; UA-2020-12-04-002657-a та ін.
Вважаємо, що умови, викладені у тендерній документації, не є дискримінаційними, незаконними та такими, що обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі з оглядуна наступне.
У відповідності до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону,Замовником у тендерній документації передбачено перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Згідно абз.3 ч. 3 ст. 29 Закону перелік нецінових критеріїв не є виключним, а кількість таких критеріїв необмежена. Адже, позиція ч. 3 статті 29 Закону визначає поняття «зокрема», а не «виключно», тобто «3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі».
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. А це в свою чергу не суперечить вимогам Закону.
Тендерною документацією передбачено поряд із ціною (питома вага - 70%) інші критерії оцінки, які пов’язані з предметом закупівлі, зокрема, Нецінові критерії оцінки:
«Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20 відсотків», «Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію складає 10 відсотків».
1. Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт 20 %
Опція 1 Понад 20 млн. гривень 20%
Опція 2 Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно 15%
Опція 3 Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно 10%
Опція 4 Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно 5 %
Опція 5 До 1 млн. грн. включно 0 %
2. Наявність кваліфікованих працівників 10%
Опція 1 Понад 20 працівників 10%
Опція 2 Від 15 до 20 працівників включно 6%
Опція 3 Від 10 до 15 працівників включно 3%
Опція 4 До 10 працівників включно 0 %
Тобто, будь-який учасник, який виявить бажання взяти участь в закупівлі має змогу подати пропозицію зазначивши питому вагу (обравши відповідні опції) згідно документів, які надані на підтвердження нецінових критеріїв.
Крім того, вказані критерії обумовлені великим об’ємом виконання робіт, в короткі терміни з врахуванням можливого невчасного фінансування.
Тому, зміни Замовником не вносимуться.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000053 ● b0b12b2abe1041e595eb34bc5f84d723
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2022 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-11-22-003379-c 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-20 14:08:11
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція та модернізація приміщень Чемеровецького навчально-виховного комплексу
№ 2 в смт. Чемерівці, вул. Центральна, 3, Хмельницької області в рамках реалізації концепції «Нова українська школа» (коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-22-003379-с ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-25 10:53:35
пояснення на запит
Замовником розглянуто Ваш запит від 2022-04-20 14:08:11. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 22 листопада 2021 ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі: Реконструкція та модернізація приміщень Чемеровецького навчально-виховного комплексу № 2 в смт. Чемерівці, вул. Центральна, 3, Хмельницької області в рамках реалізації концепції «Нова українська школа (коригування)» (код ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва). Очікувана вартість закупівлі склала 24 608 076,00 UAH з ПДВ.
І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом.
Очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», окрім того, нами були враховані відомості із проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560), а також експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальнi роботи та авторський нагляд», помножених на 1.2 (ПДВ).
ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів із проектної документації по об’єкту будівництва.
ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Замовник не має на сьогодні ні власного веб-сайту, ні особи відповідальної за його обслуговування. Отже, інформація щодо закупівлі не розміщувалась безпосередньо Замовником на власному веб сайті.
У зв’язку з відсутністю власного сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Чемеровецької селищної територіальної громади за посиланням https://chemerovecka-gromada.gov.ua/news/1642683916/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія |
24 493 192,55
UAH з ПДВ
|
24 493 192,55
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 17 145 234.78 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РІВНЕБУДМАЙСТЕР |
24 598 948,00
UAH з ПДВ
|
24 598 948,00
UAH з ПДВ
|
1.1142857143 | 22 075 978.97 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія #33246889 |
Переможець |
24 493 192,55
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 12:04
|
Додаткова угода ЧБК (2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:17
|
Договір | укладений |
30 грудня 2021 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 та п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 291 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |