Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля інтерактивних дошок
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-11-22-002813-b ● 942f4f5e66d04d21b30b9295c6332444
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПОРТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40367349 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, будинок 19, квартира 11 |
Контактна особа: |
Лемешко Даниїл 380639818384 liyankon@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інтерактивні дошки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Закупівля інтерактивних дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, Лаврська, б.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня приймання-передачі Товару на підставі накладної та рахунку, наданого Постачальником, при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі, Замовник здійснює оплату Постачальнику за отриманий Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 12:34 |
Оголошення.docx |
24 листопада 2021 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2021 12:34 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендації
Дата подання: 23 листопада 2021 16:50
Дата відповіді: 24 листопада 2021 12:07
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учасник! Дякуємо за вашу зацікавленість. Замовник дійсно прагне до закупівлі якіснішого та сучаснішого обладнання та отримання підтримки на професіїному рівні від постачальника.Разом із тим, запропоновані Вами додаткові вимоги не покращують характеристики предмета закупівлі в технічній частині, але суттєво обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників та дискримінують учасників, які зацікавлені у постачанні обладнання у відповідності до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, але не мають авторизаційних листів та підтримки виробників/дистриб'юторів (або не встигнуть такі отримати через скорочений час проведення спрощеної закупівлі) а також свідоцтва на знак торговельної марки обладнання.
Наведеним вище роз'яснюємо, що Замовнику не потрібно розширити вимоги в документації в запропонованій вами частині такими, які не відповідають нашим потребам та положенням Закону України «Про публічні закупівлі», якому підпорядковане проведення цієї процедури закупівлі.
Наведеним вище роз'яснюємо, що Замовнику не потрібно розширити вимоги в документації в запропонованій вами частині такими, які не відповідають нашим потребам та положенням Закону України «Про публічні закупівлі», якому підпорядковане проведення цієї процедури закупівлі.
Монтаж
Дата подання: 23 листопада 2021 16:50
Дата відповіді: 24 листопада 2021 12:05
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що налаштування даного виду обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення обладнання.
Радимо додати до документації Вимогу про надання:
Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування обладнання. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учасник! Дякуємо за вашу зацікавленість. Замовником не передбачена закупівля Інтерактивних дошок такого типу обладнання, яке б обов'язково потребувало налаштування лише кваліфікованими спеціалістами із допуском до електробезпеки, тому відповідні вимоги не зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
67 500,00
UAH з ПДВ
|
59 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СИМОВОНИК РОМАН НАЗАРОВИЧ |
87 500,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АБСОЛЮТ СОЛЮШНС |
92 300,00
UAH з ПДВ
|
82 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
59 600,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 00:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:14
|
додуг_2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 23:55
|
дог_59600.pdf | укладений |
08 грудня 2021 23:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля інтерактивних дошок | 5 | штуки |
11 920,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 10:44
|
59 600,00 UAH | UA188201720344390003000143174 ГО "Спортивна організація" |
UA333005280000026009455017492 ТОВ "IНТЕР СИСТЕМС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник та Постачальник дійшли згоди замінити товар з метою покращення якості предмета закупівлі та внести зміни до Додатка №2 «Специфікація». Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми за Договором. Усі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 08/12/21-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля інтерактивних дошок | 5 | штуки |
11 920,00
UAH з ПДВ
|