Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля інтерактивних дошок
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-11-22-002813-b 942f4f5e66d04d21b30b9295c6332444
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лемешко Даниїл

380639818384 liyankon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПОРТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40367349
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, будинок 19, квартира 11
Контактна особа: Лемешко Даниїл
380639818384
liyankon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2021 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 13:13
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивні дошки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Закупівля інтерактивних дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, Лаврська, б.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня приймання-передачі Товару на підставі накладної та рахунку, наданого Постачальником, при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі, Замовник здійснює оплату Постачальнику за отриманий Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2021 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 12:34
Оголошення.docx
24 листопада 2021 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 12:34
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 23 листопада 2021 16:50
Дата відповіді: 24 листопада 2021 12:07
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, учасник! Дякуємо за вашу зацікавленість. Замовник дійсно прагне до закупівлі якіснішого та сучаснішого обладнання та отримання підтримки на професіїному рівні від постачальника.Разом із тим, запропоновані Вами додаткові вимоги не покращують характеристики предмета закупівлі в технічній частині, але суттєво обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників та дискримінують учасників, які зацікавлені у постачанні обладнання у відповідності до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, але не мають авторизаційних листів та підтримки виробників/дистриб'юторів (або не встигнуть такі отримати через скорочений час проведення спрощеної закупівлі) а також свідоцтва на знак торговельної марки обладнання.
Наведеним вище роз'яснюємо, що Замовнику не потрібно розширити вимоги в документації в запропонованій вами частині такими, які не відповідають нашим потребам та положенням Закону України «Про публічні закупівлі», якому підпорядковане проведення цієї процедури закупівлі.
Монтаж
Дата подання: 23 листопада 2021 16:50
Дата відповіді: 24 листопада 2021 12:05
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування даного виду обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення обладнання. Радимо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування обладнання. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, учасник! Дякуємо за вашу зацікавленість. Замовником не передбачена закупівля Інтерактивних дошок такого типу обладнання, яке б обов'язково потребувало налаштування лише кваліфікованими спеціалістами із допуском до електробезпеки, тому відповідні вимоги не зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 67 500,00
UAH з ПДВ
59 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" 90 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИМОВОНИК РОМАН НАЗАРОВИЧ 87 500,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АБСОЛЮТ СОЛЮШНС 92 300,00
UAH з ПДВ
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 11:19
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:18
Довідка довкілля.pdf
30 листопада 2021 11:18
Проект договору.pdf
30 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист доставка.pdf
30 листопада 2021 11:18
Таблиця відповідності.pdf
30 листопада 2021 11:18
Інформаційна довідка.pdf
30 листопада 2021 11:18
Довідка обмеження.pdf
30 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист заміна.pdf
30 листопада 2021 11:18
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2021 11:18
Згода на обробку ПД.pdf
30 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист витрати.pdf
30 листопада 2021 11:18
Установчі документи.pdf
30 листопада 2021 11:18
Технічні вимоги згода.pdf
30 листопада 2021 11:18
Уповноважена особа.pdf
30 листопада 2021 11:18
Лист щодо сертифікації.pdf
30 листопада 2021 11:18
Документи якості.pdf
30 листопада 2021 11:18
Довідка ліцензування.pdf
30 листопада 2021 11:18
Довідка код доступу.pdf
30 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист гарантія.pdf
30 листопада 2021 11:18
Гарантійний лист новий.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 12:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 12:42
9.ДОВІДКА ПРО ПІДПРИЄМСТВО.pdf
30 листопада 2021 12:42
4.СТАТУТ.pdf
30 листопада 2021 12:42
19.ДОВІДКА КОД ДОСТУПУ.pdf
30 листопада 2021 12:42
17.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
30 листопада 2021 12:42
6.НАКАЗ.pdf
30 листопада 2021 12:42
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
30 листопада 2021 12:42
28.ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf
30 листопада 2021 12:42
13.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
30 листопада 2021 12:42
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 22:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 22:38
гарант лист повернення.pdf
30 листопада 2021 22:38
погодження ТЗ.pdf
30 листопада 2021 22:38
гарант лист витрати.pdf
30 листопада 2021 22:38
лист-пояснення не є ЮО.pdf
30 листопада 2021 22:38
гарант лист новий.pdf
30 листопада 2021 22:38
довідка право підпису1.pdf
30 листопада 2021 22:38
Виписка з ЄДР.pdf
30 листопада 2021 22:38
документи якості.pdf
30 листопада 2021 22:38
табл відповідності.pdf
30 листопада 2021 22:38
Паспорт + ІПН.pdf
30 листопада 2021 22:38
гарант лист експлуат.pdf
30 листопада 2021 22:38
довідка довкілля.pdf
30 листопада 2021 22:38
погодж проект дог.pdf
30 листопада 2021 22:38
гарант лист своєч поставка.pdf
30 листопада 2021 22:38
цінова.pdf
30 листопада 2021 22:38
тех спец.pdf
30 листопада 2021 22:38
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 11:36
Електронний підпис
30 листопада 2021 11:34
Проект договору_.pdf
30 листопада 2021 11:34
Довідка Ст17.pdf
30 листопада 2021 11:34
Технічна частина.pdf
30 листопада 2021 11:34
Довідки-Гарантії.pdf
30 листопада 2021 11:34
Сертифікати.pdf
30 листопада 2021 11:34
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП СИМОВОНИК РОМАН НАЗАРОВИЧ

ТОВ АБСОЛЮТ СОЛЮШНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 59 600,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 00:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 00:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
59 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:14
додуг_2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 23:55
дог_59600.pdf укладений
08 грудня 2021 23:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля інтерактивних дошок 5 штуки 11 920,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 10:44
59 600,00 UAH UA188201720344390003000143174
ГО "Спортивна організація"
UA333005280000026009455017492
ТОВ "IНТЕР СИСТЕМС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник та Постачальник дійшли згоди замінити товар з метою покращення якості предмета закупівлі та внести зміни до Додатка №2 «Специфікація». Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми за Договором. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 08/12/21-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля інтерактивних дошок 5 штуки 11 920,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 59 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 933,33 UAH)