Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги консультування та технічної підтримки з питань управління даними програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби Комунального некомерційного підприємства «Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради)
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-11-22-001878-c 2b4c5b4a13334e279dd56d0fd82b25d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Малета

+380552493032 anastasiamaleta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР
Код ЄДРПОУ: 26084856
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Олеся Гончара, 6
Контактна особа: Анастасія Малета
+380552493032
anastasiamaleta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2021 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


1 послуга

Річний план закупівель на 2022 рік (рішення уповноваженої особи від 22.11.2021 (закупівля послуг на 2022 рік, яка оголошується та проводиться в 2021 році). Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення процедури закупівлі, усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги консультування та технічної підтримки з питань управління даними програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби Комунального некомерційного підприємства «Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом, згідно виставлених актів наданих послуг та рахунків, в розмірі 100% з відстрочкою платежу до 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником оригіналів рахунку та акту Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 13:50
Додаток 7.doc
22 листопада 2021 13:50
Додаток 6.doc
22 листопада 2021 13:50
Додаток 5.doc
22 листопада 2021 13:49
Додаток 4.doc
22 листопада 2021 13:49
Додаток 3.doc
22 листопада 2021 13:49
Додаток 2.doc
22 листопада 2021 13:49
Додаток 1.doc
22 листопада 2021 13:49
Спрощена Документація.doc
22 листопада 2021 13:48
Оголошення спрощена закупівля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2021 09:45
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:15
Акти 2044М.pdf
29 листопада 2021 15:15
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2021 15:15
Авторство Централь.pdf
29 листопада 2021 15:15
Реєстр.pdf
29 листопада 2021 15:15
Згода персональні дані.pdf
29 листопада 2021 15:15
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2021 15:15
Субпідрядники.pdf
29 листопада 2021 15:15
Проект договору.pdf
29 листопада 2021 15:15
Санкції.pdf
29 листопада 2021 15:15
Техпідтримка.pdf
29 листопада 2021 15:15
Значний правочин.pdf
29 листопада 2021 15:15
Щодо ліцензії.pdf
29 листопада 2021 15:15
Авторство ПЗ 103.pdf
29 листопада 2021 15:15
Статут.pdf
29 листопада 2021 15:15
Реєстр виробників ПЗ 103.pdf
29 листопада 2021 15:15
МТБ.pdf
29 листопада 2021 15:15
Аналогічний договір 2044М.pdf
29 листопада 2021 15:15
Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2021 15:15
Протокл 140.pdf
29 листопада 2021 15:15
Реєстр виробників Централь.PDF
29 листопада 2021 15:15
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2021 15:15
Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 14:55

Документи

02 грудня 2021 14:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 14:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:13
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:12
Додаткова угода № 1 від 30.12.2022.pdf зміни до договору
20 січня 2023 11:12
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 11:13
Договір № 2202М від 08.12.2021 ТОВ НВП Монтекс.pdf укладений
08 грудня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги наданих послуг, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести відповідні зміни до Договору, укладеного за результатами проведення спрощеної процедури, на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2202М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 148 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 750,00 UAH)