Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)” (Системні блоки)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2021-11-19-013538-a 19964d3414194acd8778c067de6ff37b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Усатюк

+380536758439 okob2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Код ЄДРПОУ: 05385631
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Першотравнева, 20
Контактна особа: Володимир Усатюк
+380536758439
okob2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2021 13:06
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника - установа, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Системний блок № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Першотравнева, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
8 одиниця
Системний блок № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Першотравнева, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться на підставі виставлених рахунків та має бути перерахована Продавцю протягом п’яти робочих днів з моменту передачі товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 21 листопада 2021 21:26
Дата відповіді: 22 листопада 2021 16:23
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, можливо встановлення на системні блоки операційної системи Microsoft Windows 10 Professional.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 156 500,00
UAH з ПДВ
155 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 167 400,00
UAH з ПДВ
156 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 157 800,00
UAH з ПДВ
157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 178 500,00
UAH з ПДВ
178 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "АКСОН" 195 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2021 23:28
Електронний підпис
02 грудня 2021 23:27
Довідка сертифікація_.pdf
02 грудня 2021 23:27
Цінова пропозція_.pdf
02 грудня 2021 23:27
Довідка ліцензування.pdf
02 грудня 2021 23:27
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2021 23:27
ПК Brain Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2021 23:27
ISO 14001_2015_завірений.pdf
02 грудня 2021 23:27
Договор.pdf
02 грудня 2021 23:27
КОМЕЛ 9001 укр завірений.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 19:36
Електронний підпис
02 грудня 2021 19:36
Статут копія.pdf
02 грудня 2021 19:36
32019780_пропозиція.pdf
02 грудня 2021 19:36
Технічна документація.pdf
02 грудня 2021 19:36
витяг ПДВ копія.pdf
02 грудня 2021 19:36
Статистика копія.pdf
02 грудня 2021 19:36
Витяг_19.11_копія.pdf
02 грудня 2021 19:36
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 грудня 2021 16:32
Електронний підпис
01 грудня 2021 14:43
Logitech.pdf
01 грудня 2021 14:43
Висновок СЕС ТУ.pdf
01 грудня 2021 14:43
ПДВ витяг Комел (2).pdf
01 грудня 2021 14:43
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
01 грудня 2021 14:43
Витяг Комел 03.11.2021 (1).pdf
01 грудня 2021 14:43
Гарантійний лист (2).pdf
01 грудня 2021 14:43
Виписка нов (1).pdf
01 грудня 2021 14:43
Лист-згода (3).pdf
01 грудня 2021 14:43
Додаток 3 .pdf
01 грудня 2021 14:43
Додаток 1 .pdf
01 грудня 2021 14:43
Відомості Комел (1).pdf
01 грудня 2021 14:43
СЕС Logitech.pdf
01 грудня 2021 14:43
Сертифікат ISO 9001.pdf

Публічні документи

02 грудня 2021 11:53
Електронний підпис
02 грудня 2021 11:53
3_Статут_UA-2021-11-19-013538-a_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "НВП "АКСОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сорокін Олег Станіславович"
#2802307035
Переможець 155 525,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2021 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович"
#2802307035
155 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:06
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 09:55
Додаток до дог. 1-07-249 (системні блоки) 2021.PDF укладений
14 грудня 2021 09:51
Договір 1-07-249 (системні блоки) 2021.PDF укладений
14 грудня 2021 09:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:56
155 525,00 UAH UA378201720343150002000008150
КрНУ
UA443052990000026009011604671
Сорокiн Олег Станiславович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 155 525,00
UAH