Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02005711 |
Вебсайт: | http://www.medregion-zas.cv.ua |
Місцезнаходження: | 59440, Україна , Чернівецька обл., с. Юрківці, вул. Центральна,36 |
Контактна особа: |
Галина Веденівська +380992233356 crlzastavnabuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника в строк до 10 (десять) календарних днів. У разі затримки фінансування Замовника, розрахунок здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 16:30 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ 2022.docx | |
19 листопада 2021 16:30 |
Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000026 ● c60193eec95b4bc491e7b2f3666bfa47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 №754
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30 листопада 2021 року № 754
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-11-19-013304-а від 19.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:32:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-013304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1) Чому оголошення про проведення відкритих торгів додатково не оприлюднено англійською мовою, якщо предметом закупівлі є товар, а очікувана вартість перевищує 133 тисячі євро?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 09:04:02
Пояснення
У зв'язку з невірним застосуванням курсу євро на час початку процедури закупівлі ID: UA-2021-11-19-013304-а ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія на суму 4 500 000 гривень, не було додатково оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою. Враховуючи допущення помилки, яку неможливо усунути, прийнято рішення щодо скасування зазначеної закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 16:42 |
Кінець періоду оскарження: | 11 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 30 листопада 2021 16:42 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушення |
30 листопада 2021 16:42
|
Електронний підпис |
30 листопада 2021 16:42
|
Рішення про скасування.doc |