Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонт офісної техніки, заправка картриджів
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2021-11-19-007848-a f896d6a4a4ca42bc96613a6e1f0a15ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольченко Катерина Сергіївна

+380669027740 Golchenco@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26123237
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Ленська, 45
Контактна особа: Гольченко Катерина Сергіївна
+380669027740
Golchenco@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Виконавець зобов'язується якісно виконувати роботи по заправці і регенерації картриджів, а також робити поточний ремонт і технічне обслуговування офісної та електронно-обчислювальної техніки в об'ємах, потрібних Замовнику.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021-2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт офісної техніки, заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Ленська 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує виконані роботи протягом 30 робочих днів з моменту підписання Акту виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сервісний центр "ЛІБРА-ЛАЙН"
#34268369
Переможець 2 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 13:31

Документи

19 листопада 2021 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 13:34