Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 25 271 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 357,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках (ст.26 Закону): 1. Після виконання учасником-переможцем договору. 2.У разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними. 3.У випадках визначених статтею 37 Закону щодо недійсності договору: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - укладено з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; - укладено в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 15:34 |
Малиновського, 23, обл, динам, форм.doc | |
19 листопада 2021 15:33 |
93Т ТД )))).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-03-000045 ● 0a0d599a1f604dfdba4844546bdfb0ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.05.2022 Одеса № 149
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.05.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.05.2022 № 149
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-11-19-005952-b 19.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-04 11:21:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту Одеської початкової школи № 64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23 не у відповідності до річного плану закупівлі?
Отже Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Капітальний ремонт Одеської початкової школи № 64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 25 271 400,00 грн. У річному плані закупівель по вищезазначеному предмету закупівлі очікувана вартість складає 25 271 000,00 гривень.
3. Чому Замовником договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 № 110-21/П (далі – Договір), укладений за результатами вищезазначеної закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не з усіма додатками, які відповідно до пунктів 3.1 та 12.1 Договору є його невід’ємною частиною, а саме: відсутній Додаток № 1 «Договірна ціна»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 13:59:42
Пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Одеської початкової школи №64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23, надаємо наступну інформацію, та документи. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
2. Як Замовник може пояснити здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту Одеської початкової школи № 64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23 не у відповідності до річного плану закупівлі? Отже Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Капітальний ремонт Одеської початкової школи № 64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 25 271 400,00 грн. У річному плані закупівель по вищезазначеному предмету закупівлі очікувана вартість складає 25 271 000,00 гривень.
Замовником при розміщені рядка річного плану на електронному майданчику було допущено технічну помилку, з зазначенням що, очікувана вартість складає 25 271 000,00 гривень. У разі своєчасного виявлення технічної помилки, замовник має право відповідно статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до річного плану та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження змін до річного плану.
3. Чому Замовником договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 № 110-21/П (далі – Договір), укладений за результатами вищезазначеної закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не з усіма додатками, які відповідно до пунктів 3.1 та 12.1 Договору є його невід’ємною частиною, а саме: відсутній Додаток № 1 «Договірна ціна»?.
При скануванні договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 № 110-21/П, допущено технічну помилку та оприлюднено договір від 29.12.2021 № 110-21/П в електронній системі закупівель не з усіма додатками, які відповідно до пунктів 3.1 та 12.1 Договору є його невід’ємною частиною, а саме: відсутній Додаток № 1 «Договірна ціна».
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ТОВ «Експертно – енспекційний центр «Південь Будекспертиза» в м. Одеса від 28.10.2021 року № 0335/09/21-ЕК;
- Договір про закупівлю підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт Одеської початкової школи №64, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 23» від 29.12.2021 № 110-21/П.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
2022-05-24 14:44:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ CК ТАМЕРЛАН |
23 837 970,22
UAH з ПДВ
|
19 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" |
25 270 000,00
UAH з ПДВ
|
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІСТРОЙ" |
25 100 000,00
UAH з ПДВ
|
25 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ CК ТАМЕРЛАН #38786443 |
Відхилено |
19 099 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 12:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" #41189244 |
Відхилено |
19 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 17:40
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІСТРОЙ" #43422538 |
Переможець |
25 100 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 11:07
|
Угода розірвання.pdf | укладений |
16 червня 2023 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 10:51
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 11:12
|
Доп угода 2.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:22
|
договір 110-21П.pdf | укладений |
30 грудня 2021 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 110-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неритмічним бюджетним фінансуванням об’єкта, а також, зважаючи на воєнний стан в Україні, та згідно з рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 58 від 16 травня 2022р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради №797-VIII від 08 грудня 2021р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 110-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |