Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для закладів освіти Оболонського району м. Києва)
Очікувана вартість
999 050,00 UAH
UA-2021-11-19-005569-b 4f7825566de04c6799e46eee0107fe99
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до покладених на нього обов’язків та з метою забезпечення здійснення навчання в закладах освіти Оболонського району міста Києва наразі проводяться відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для закладів освіти Оболонського району м. Києва)», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-19-001865-c (надалі — закупівля) на очікувану вартість 5 000 000,00 грн (з ПДВ). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено на 10 жовтня 2021 о 00:00. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було відхилено тендерну пропозицію ПП "ВЕКТОР 12". Тендерні пропозиції ТОВ "4 Д ГРУП", ТОВ Розком та ПП "ТК - РЕНЕССАНС" були допущені до аукціону. Проте, 08 листопада 2021 року учасником ПП "ВЕКТОР 12" було подано скаргу UA-2021-08-19-001865-c.a2 щодо неправомірного допуску до аукціону "4 Д ГРУП", ТОВ Розком та ПП "ТК - РЕНЕССАНС".

Як наслідок, зазначена обставина призведе до затягування процедури закупівлі, а в подальшому можлива відміна закупівлі.

Отже, через оскарження одним з учасників процедури закупівлі прийнятих рішень замовника, неможливо укласти договір на постачання шкільних меблів та забезпечити належне функціонування навчальних закладів Оболонського району.
Враховуючи вищевикладені фактичні обставини, наразі тендер є ще триваючим та який неможливо завершити через подану скаргу UA-2021-08-19-001865-c.a2, на прийняті рішення замовника після розгляду тендерних пропозицій учасників, та яка в свою чергу спричинила термінову необхідність здійснити закупівлю парт по існуючій нагальній потребі, та також яка спричинила для цього всі наявні підстави, що відповідають абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

12.11.2021 р. тендерним комітетом були направлені листи на електронну адресу учасників, що були допущенні до аукціону у закупівлі UA-2021-08-19-001865-c , а саме до ТОВ "4 Д ГРУП", ТОВ Розком та ПП "ТК - РЕНЕССАНС", щодо можливого укладання договору за переговорною процедурою на закупівлю меблів за технічними вимогами, що зазначені в тендері.

16.11.2021 року на електронну адресу тендерного комітету надійшла відповідь від ТОВ Розком в якій вони звернулися з проханням розглянути можливість проведення переговорної процедури закупівлі за умов, що відповідають умовам оголошення UA-2021-08-19-001865-c як в технічній частині, так і в частині очікуваної вартості.

Замовником було прийнято рішення направити запрошення ТОВ Розком щодо постачання та забезпечення шкільними меблями навчальних закладів Оболонського району міста Києва, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Зокрема, управлінням освіти було направлено запит щодо підтвердження необхідності постачання шкільних парт для старшої школи, на який отримано листи від директорів закладів освіти щодо підтвердження потреби в зазначених товарів, що свідчить про необхідність в переговорній процедурі закупівлі. Станом на сьогоднішній день більшість навчальних закладів потребують дооснащення навчальних кабінетів старшої школи новими партами та заміни старих, зламаних, непридатних до використання парт. Згідно даних в більшості кабінетів парти не змінювались протягом багатьох років та існуючі меблі вичерпали свій ресурс та втратили свій естетичний вигляд.

А отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання закупівлі нагальної потреби необхідного задля належного функціонування та забезпечення процесу навчання в навчальних закладах Оболонського району міста Києва, вважаємо за доцільне здійснити закупівлю за предметом «код ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для закладів освіти Оболонського району м. Києва)» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ Розком, відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, через те, що у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв'язку з оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-19-001865-c;
- Протокол розгляду тендерних пропозицій закупівлі UA-2021-08-19-001865-c;
- Скарга UA-2021-08-19-001865-c.a2 на прийняті рішення замовника щодо триваючого тендера, що подана після розгляду тендерних пропозицій учасників;
- Лист-відповідь від ТОВ Розком;
- Листи від директорів закладів освіти;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 16:21
Оскарження наміру укласти договір: 25 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 Одиниця
Меблі для закладів освіти Оболонського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 15:10
Відповідь ТОВ Розком.pdf
19 листопада 2021 15:10
Скарга UA-2021-08-19-001865-c Вектор.docx
19 листопада 2021 15:09
Протокол розгляду UA-2021-08-19-001865-c.pdf
19 листопада 2021 15:09
Оголошення UA-2021-08-19-001865-c.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Розком"
#32210799
Переможець 999 050,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 16:21

Документи

19 листопада 2021 16:21
Електронний підпис
19 листопада 2021 16:20
Протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 16:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Розком"
#32210799
999 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 16:21
Електронний підпис
19 листопада 2021 16:20
Протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:49
308-Т_1.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:49
Договір 308-Т.pdf укладений
02 грудня 2021 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в Додаток №2 "Дислокація закладів освіти Оболонського району м. Києва"
Номер договору про закупівлю: 308-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 999 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 508,33 UAH)