Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
66510000-8 Страхові послуги 66512200-4 Послуги зі страхування здоров’я
Очікувана вартість
1 774 773,00 UAH
UA-2021-11-19-005327-b ● 64d3950c722c4d69b678e7211ec75b05
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 1 774 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 873,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Добровільне особисте страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66512200-4 — Послуги зі страхування здоров’я
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 11:30 |
пелелік змін від 01.12.doc | |
01 грудня 2021 11:30 |
ТД . _від 01.12.doc |
01 грудня 2021 11:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2021 11:30 |
пелелік змін від 01.12.doc
|
|||
01 грудня 2021 11:30 |
ТД . _від 01.12.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-19-005327-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 23 листопада 2021 10:05
дискримінацій вимоги
Шановний замовнику!
Просимо Вас видалити в Додатку 3 (Технічні вимоги) зазначену Вами вимогу щодо перестрахування ризиків за договором: «2)Ризики, пов’язані з здійсненням Добровільне медичне страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я, повинні бути застраховані в страховій компанії та перестраховані у перестраховика – нерезидента (за виключенням будь-якого перестрахування та/або ретроцесії у страховиків/перестраховиків Російської Федерації) із рівним рейтингу за класифікацією одного з нижче наведених міжнародних рейтингових агентств, що відповідає або не нижчий ніж «Moody’sInvestorsServise» (США)-«А», «Standard andPoor`s» (США) – «А», «FitchRatings» (Великобританія) – «А» (надати довідку за особистим підписом керівника Учасника, в якій зазначити найменування Перестрахувальника та його контактні дані).», оскільки дана вимога протирічить законодавству у сфері перестрахування, а саме: згідно з чинним законодавством за добровільними видами страхування встановлено, що страховик має перестраховувати ризики за договором страхування у разі, якщо страхова сума за окремим об'єктом перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів на останню звітну дату. Загальна страхова сума на одну людину, тобто за окремим об’єктом страхування за закупівлею, визначена у розмірі 30000,00 грн. Для компаній, що здійснюють таке страхування з урахуванням ліцензійних вимог ця сума не підпадає під перестрахування. Крім того, законодавство в сфері перестрахування не передбачає обов’язковості перестрахування ризиків у перестраховиків-нерезидентів. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує перелік можливих учасників.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас видалити в Додатку 3 (Технічні вимоги) зазначену Вами вимогу щодо перестрахування ризиків за договором: «2)Ризики, пов’язані з здійсненням Добровільне медичне страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я, повинні бути застраховані в страховій компанії та перестраховані у перестраховика – нерезидента (за виключенням будь-якого перестрахування та/або ретроцесії у страховиків/перестраховиків Російської Федерації) із рівним рейтингу за класифікацією одного з нижче наведених міжнародних рейтингових агентств, що відповідає або не нижчий ніж «Moody’sInvestorsServise» (США)-«А», «Standard andPoor`s» (США) – «А», «FitchRatings» (Великобританія) – «А» (надати довідку за особистим підписом керівника Учасника, в якій зазначити найменування Перестрахувальника та його контактні дані).», оскільки дана вимога протирічить законодавству у сфері перестрахування, а саме: згідно з чинним законодавством за добровільними видами страхування встановлено, що страховик має перестраховувати ризики за договором страхування у разі, якщо страхова сума за окремим об'єктом перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів на останню звітну дату. Загальна страхова сума на одну людину, тобто за окремим об’єктом страхування за закупівлею, визначена у розмірі 30000,00 грн. Для компаній, що здійснюють таке страхування з урахуванням ліцензійних вимог ця сума не підпадає під перестрахування. Крім того, законодавство в сфері перестрахування не передбачає обов’язковості перестрахування ризиків у перестраховиків-нерезидентів. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує перелік можливих учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2021 14:56
Доброго дня! Стосовно Вашого питання , законодавство у сфері перестрахування дійсно не передбачає обов’язкового перестрахування
ризиків у перестраховика - нерезидента. Але це є вимога тендерної документації Замовника для
підтвердження надійного страхового захисту застрахованих осіб у зв’язку з великим значенням,
яке Замовник приділяє «Добровільному медичному страхуванню на випадок захворювання
вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я» в умовах пандемії коронавірусної хвороби
ризиків у перестраховика - нерезидента. Але це є вимога тендерної документації Замовника для
підтвердження надійного страхового захисту застрахованих осіб у зв’язку з великим значенням,
яке Замовник приділяє «Добровільному медичному страхуванню на випадок захворювання
вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я» в умовах пандемії коронавірусної хвороби
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-19-005327-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 30 листопада 2021 16:31
Дата подання: 30 листопада 2021 16:31
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника в Тендерній документації, які порушують права та законні інтереси Скаржника
СКАРГА
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ «ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник). Предметом закупівлі є: 66510000-8 Страхові послуги 66512200-4 Послуги зі страхування здоров’я. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-19-005327-b розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-005327-b.
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації на закупівлю: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 66510000-8 Страхові послуги 66512200-4 Послуги зі страхування здоров’я, затвердженої Головою Тендерного комітету Баязітовим М.Р. від 19.11.2021р. (далі – Тендерна документація), вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес»:
1. У підпункті 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Тендерної документації Замовник встановив, що учасник Процедури закупівлі повинен надати «довідку в довільній формі від Учасника на ім’я Замовника про наявність в учасника представництва страхової компанії в м. Одеса з зазначенням місцезнаходження (адреси) структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво.
Для підтвердження права власності на приміщення, в якому розташоване представництво, надати копії відповідних документів (договір оренди або витяг на право власності тощо)».
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки обов’язкова наявність в учасника закупівлі зареєстрованого представництва в Одеській області чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво, не передбачена законодавством України та жодним чином не впливає на якість надання учасником послуг із добровільного страхування на випадок хвороби.
Крім того, для обов’язкової наявності представництва страховика в Одеській області чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво, для надання страховиком послуг з добровільного страхування на випадок хвороби немає жодних обґрунтувань та встановлених вимог уповноваженого органу, що здійснює регулювання та нагляд страхової діяльності. Зауважуємо, що представництво страховика згідно із положеннями частини другої статті 95 Цивільного кодексу України не має права здійснювати діяльність із страхування. Також звертаємо увагу, що страхові випадки за добровільним страхуванням на випадок хвороби на всій території України супроводжуються в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв застрахованих осіб та медичних документів, що встановлюють факт хвороби, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, або для отримання в касі банківської установи за вибором отримувачів коштів.
На підставі вищевикладеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника закупівлі представництва в Одеській області чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції з підстав невідповідності кваліфікаційним умовам, зазначеним у Тендерній документації.
2. У пункті 2 Додатку 3 «Технічні вимоги» до Тендерної документації Замовник встановив, що «ризики, пов’язані з здійсненням Добровільне особисте страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я, повинні бути застраховані в страховій компанії та перестраховані у перестраховика – нерезидента (за виключенням будь-якого перестрахування та/або ретроцесії у страховиків/перестраховиків Російської Федерації) із рівним рейтингу за класифікацією одного з нижче наведених міжнародних рейтингових агентств, що відповідає або не нижчий ніж «Moody’sInvestorsServise» (США)-«А», «Standard andPoor`s» (США) – «А», «FitchRatings» (Великобританія) – «А» (надати довідку за особистим підписом керівника Учасника, в якій зазначити найменування Перестрахувальника та його контактні дані)».
Вказана вище вимога Замовника не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють страхову діяльність в Україні, оскільки Закон України «Про страхування» (частина одинадцята статті 30) передбачає обов’язковість укладання договору перестрахування лише у випадку, якщо страхова сума за окремим предметом договору страхування перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів страховика.
Звертаємо увагу, що згідно умов Тендерної документації, страхова сума на одну застраховану особу за договором страхування становить 30 000,00 гривень. Водночас, для страховиків, що здійснюють страхування з урахуванням ліцензійних умов здійснення страхової діяльності сума 30 000,00 гривень не підпадає під обов’язковість перестрахування. Зокрема, обов’язок укласти договір перестрахування виникає у Суб’єкта оскарження тільки у разі перевищення 2 391 200,00 гривень за окремим предметом договору страхування (згідно показників фінансової звітності ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» за 3 квартал 2021 року https://smida.gov.ua/db/feed/showform/fin_general/67996).
Законодавством України також не встановлено жодних вимог щодо обов’язку страховика перестрахувати ризики, пов’язані із здійсненням Добровільного особистого страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я, у перестраховика – нерезидента.
Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо:
наявності в учасника представництва страхової компанії в м. Одеса з зазначенням місцезнаходження (адреси) структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво;
обов’язкового перестрахування у перестраховиків - нерезидентів ризиків, пов’язаних із здійсненням Добровільного особисте страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я, - не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби.
Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі.
Враховуючи викладене, Суб’єкт оскарження вважає, що встановлюючи наведені вище вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює діяльність у сфері страхування в Україні, зокрема Законам України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно до «Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів та порядку їх підтвердження», затвердженими Розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 11.07.2013 р. № 2262. ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» 30 жовтня 2018 року присвоєно кредитний рейтинг (рейтинг фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою: uaAA (Високий рівень стійкості), який підтверджується Свідоцтвом № РА/2021-06, виданим Рейтинговим агентством «Експерт-рейтинг». Строк дії вказаного свідоцтва - до 28 березня 2022 року (додається до скарги).
Дотримання ПрАТ СК "ІнтерЕкспрес" вимог платоспроможності страховика, в тому числі обов'язкових фінансових нормативів, встановлених законодавством, також підтверджує Національний банк України у своєму листі від 22.11.2021р. №21-009/110749 (додається до скарги).
ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у Процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження вимагає зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо :
1) наявності в учасника представництва страхових компанії в м. Одеса з зазначенням місцезнаходження (адреси) структурних підрозділів учасника чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво;
2) перестрахування у перестраховика-нерезидента ризиків, пов’язаних з здійсненням Добровільного особистого страхування на випадок захворювання вірусом COVID-19 працівників, які працюють у медичних закладах охорони здоров’я.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, на сайті https://prozorro/gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-005327-b).
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб’єкта оскарження.
Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на участь у Процедурі закупівлі з дотримання принципу недискримінації та отримання вигоди, пов’язаної з перемогою у Процедурі закупівлі.
До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf.), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника.
Відповідно до вимог «Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020р. № 292, Суб’єкт оскарження зазначає реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених законом та зазначеним Порядком:
Одержувач: ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес»
IBAN UA693138490000026505000015504
АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
Код ЄДРПОУ 33097568
Додатки:
1. Тендерна документація на закупівлю: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 66510000-8 Страхові послуги 66512200-4 Послуги зі страхування здоров’я, затверджена Головою Тендерного комітету Баязітовим М.Р. від 19.11.2021р.
2. Свідоцтво № РА/2021-06 про присвоєння кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA.
3. Лист Національного банку України від 22.11.2021р. № 21-0009/110749.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2021 16:47
рішення від 02.12.2021№26827.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2021 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2021№27518.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 10:25
рішення від 13.12.2021№27518.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2021 19:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" |
975 150,00
UAH з ПДВ
|
966 265,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС" |
1 574 000,45
UAH з ПДВ
|
974 651,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" |
1 215 687,00
UAH з ПДВ
|
1 215 687,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "БРОКБІЗНЕС" |
1 534 236,00
UAH з ПДВ
|
1 534 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" #33097568 |
Очікує рішення |
966 265,30
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 13:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 15:48 |
Кінець періоду оскарження: | 02 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 22 грудня 2021 15:48 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Наявність Скарги до Органу оскарження призвела до затримки процедури закупівлі та вичерпала можливість підписання договору у 2021 році та відповідно ліквідувала потребу у закупівлі страхових послуг на 2021 році |
Документи:
22 грудня 2021 15:47
|
Електронний підпис |
22 грудня 2021 15:33
|
ПРОТОКОЛ |