Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
Очікувана вартість
34 397 995,00 UAH
UA-2021-11-19-005155-b ● 76036e569b894d08a4c08dcf8ee2b502
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Полівчук Володимир Володимирович 380631492871 v.polivchuk@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обґрунтування
Враховуючи пп.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Тендерному комітету надійшла заявка № 826 від 15.11.21 на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми (телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів з виробництва (створення) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано Громадську організацію "УкрКіноФест" з проєктом «Живий концерт»- музичного теле-шоу, тривалістю 50 випусків по 45 хвилини/випуск. Автор ідеї та сценарію – Юлія Салімовська; режисер – Андрій Боутенок; продюсер – Євгеній Антонов (Протокол №28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В ході презентації учасником була надана інформація щодо проєкту. Жанр: музичне теле-шоу. Хронометраж випуску: 45 хвилин (35 хвилин - самі пісні, 10 хвилин - підводки ведучих та короткі інтерв’ю з артистом про його творчість).
Автор ідеї/сценарію - Юлія Салімовська. Досвід: програма «Життєві сенсації» (2009 р.), журналістська рубрика «Правило Успіху», програма «Ранок з Інтером» (2007р.), економічна програма «Банкнота» (2005р.) тощо. З жовтня 2009 року - ведуча офіційних щоденників «Українського тижня моди» (4 сезони). 2011р. – головна редакторка реаліті – шоу «PRO ЛюбOFF». 2012р. – головна редакторка реаліті – шоу «Багаті теж плачуть». 2015р. – головна редакторка спецвипуску «Як стати супермоделлю». Літо 2018р. – головна редакторка кулінарного шоу «Король десертів».
Режисер-постановник, Андрій Боутенок має великий досвід роботи, а саме: Церемонія вручення Шевченківської премії 2020; «Святі та грішні» хард ток; прес-конференція Володимира Зеленського 2020; концерт «Світське життя. 15 років»; ПРЯМИЙ ЕФІР / Парад на ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ – 2020; підписання ТОМОСА в Константинополі, LIVE 2019; «Зворотній відлік» Перший UA, LIVE 2019; «Відкритий діалог»: Всеукраїнський громадський форум за участі Президента України, LIVE 2019; «Яскраві діти України», M1, LIVE 2019; «Вечір прем'єр з Катериною Осадчою» 1+1, 2019; трансляція української національної кіно- премії «Золота Дзиґа», LIVE 2019; День Незалежності України, 2019; «Яскраві діти України» (режисер теле-версії) прямий ефір М1, 2018; «Atlas weekend» (прямий ефір М1, 2018) та інше.
ГО «УкрКіноФест» надало копію договору про створення сценарію та передачу (відчуження) майнових прав від 20.10.2021р. з Юлією Салімовською.
Також, були надані копії договорів на співпрацю з партнерами, які будуть залучатися до виробництва музичного теле-шоу «Живий концерт».
Учасник конкурсу надав довідку про членів громадської організації, які мають необхідний досвід у реалізації телевізійних проєктів.
Для підтвердження досвіду ГО «УкрКіноФест» були надані копії Меморандумів про співпрацю з ФОП Бабкіною Т.П. та ТОВ «ФАЙНЛ КАТ МЕДІА».
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Актуальне музичне шоу у часи пандемії. Відсутність живих концертів через коронавірус дає можливість поринути в атмосферу концерту. Цікавий формат для ознайомлення глядачів з співаками та музикантами. Популяризує українські пісні та виконавців. Формат теле-концерту із головними рок, поп співаками та групами України може стати культовим. Популяризація української музики та об’єднання телеглядачів спільними культурними цінностями. Звучання наживо доводить високий рівень професіоналізму українських музикантів. Яскравий оригінальний задум із високо рейтинговим потенціалом.
Комісією було донесено до учасника конкурсу ГО «УкрКіноФест», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, музичного теле-шоу «Живий концерт» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво музичного теле-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
Комісією було донесено до учасника конкурсу ГО «УкрКіноФест», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, музичного теле-шоу «Живий концерт» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво музичного теле-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
Громадська організація "УкрКіноФест" повідомило, що в 2021 році вони готові надати послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги), що згідно кошторису витрат складає: 34 397 995 (тридцять чотири мільйони триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять) гривень 00 копійок, без ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 пп.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з Громадською організацією "УкрКіноФест" та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
- прийняти рішення про намір укласти договір з Громадська організація "УкрКіноФест" (відповідно до абз. 2,3 пп.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 34 397 995 (тридцять чотири мільйони триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять) гривень 00 копійок, без ПДВ.
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Тендерному комітету надійшла заявка № 826 від 15.11.21 на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми (телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів з виробництва (створення) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано Громадську організацію "УкрКіноФест" з проєктом «Живий концерт»- музичного теле-шоу, тривалістю 50 випусків по 45 хвилини/випуск. Автор ідеї та сценарію – Юлія Салімовська; режисер – Андрій Боутенок; продюсер – Євгеній Антонов (Протокол №28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В ході презентації учасником була надана інформація щодо проєкту. Жанр: музичне теле-шоу. Хронометраж випуску: 45 хвилин (35 хвилин - самі пісні, 10 хвилин - підводки ведучих та короткі інтерв’ю з артистом про його творчість).
Автор ідеї/сценарію - Юлія Салімовська. Досвід: програма «Життєві сенсації» (2009 р.), журналістська рубрика «Правило Успіху», програма «Ранок з Інтером» (2007р.), економічна програма «Банкнота» (2005р.) тощо. З жовтня 2009 року - ведуча офіційних щоденників «Українського тижня моди» (4 сезони). 2011р. – головна редакторка реаліті – шоу «PRO ЛюбOFF». 2012р. – головна редакторка реаліті – шоу «Багаті теж плачуть». 2015р. – головна редакторка спецвипуску «Як стати супермоделлю». Літо 2018р. – головна редакторка кулінарного шоу «Король десертів».
Режисер-постановник, Андрій Боутенок має великий досвід роботи, а саме: Церемонія вручення Шевченківської премії 2020; «Святі та грішні» хард ток; прес-конференція Володимира Зеленського 2020; концерт «Світське життя. 15 років»; ПРЯМИЙ ЕФІР / Парад на ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ – 2020; підписання ТОМОСА в Константинополі, LIVE 2019; «Зворотній відлік» Перший UA, LIVE 2019; «Відкритий діалог»: Всеукраїнський громадський форум за участі Президента України, LIVE 2019; «Яскраві діти України», M1, LIVE 2019; «Вечір прем'єр з Катериною Осадчою» 1+1, 2019; трансляція української національної кіно- премії «Золота Дзиґа», LIVE 2019; День Незалежності України, 2019; «Яскраві діти України» (режисер теле-версії) прямий ефір М1, 2018; «Atlas weekend» (прямий ефір М1, 2018) та інше.
ГО «УкрКіноФест» надало копію договору про створення сценарію та передачу (відчуження) майнових прав від 20.10.2021р. з Юлією Салімовською.
Також, були надані копії договорів на співпрацю з партнерами, які будуть залучатися до виробництва музичного теле-шоу «Живий концерт».
Учасник конкурсу надав довідку про членів громадської організації, які мають необхідний досвід у реалізації телевізійних проєктів.
Для підтвердження досвіду ГО «УкрКіноФест» були надані копії Меморандумів про співпрацю з ФОП Бабкіною Т.П. та ТОВ «ФАЙНЛ КАТ МЕДІА».
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Актуальне музичне шоу у часи пандемії. Відсутність живих концертів через коронавірус дає можливість поринути в атмосферу концерту. Цікавий формат для ознайомлення глядачів з співаками та музикантами. Популяризує українські пісні та виконавців. Формат теле-концерту із головними рок, поп співаками та групами України може стати культовим. Популяризація української музики та об’єднання телеглядачів спільними культурними цінностями. Звучання наживо доводить високий рівень професіоналізму українських музикантів. Яскравий оригінальний задум із високо рейтинговим потенціалом.
Комісією було донесено до учасника конкурсу ГО «УкрКіноФест», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, музичного теле-шоу «Живий концерт» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво музичного теле-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
Комісією було донесено до учасника конкурсу ГО «УкрКіноФест», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, музичного теле-шоу «Живий концерт» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво музичного теле-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
Громадська організація "УкрКіноФест" повідомило, що в 2021 році вони готові надати послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги), що згідно кошторису витрат складає: 34 397 995 (тридцять чотири мільйони триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять) гривень 00 копійок, без ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 пп.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з Громадською організацією "УкрКіноФест" та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
- прийняти рішення про намір укласти договір з Громадська організація "УкрКіноФест" (відповідно до абз. 2,3 пп.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 34 397 995 (тридцять чотири мільйони триста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять) гривень 00 копійок, без ПДВ.
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 14:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуги з виробництва (створення) оригінального аудіовізуального твору - телевізійної розважальної програми(телевізійного проєкту) із попередньою (робочою) назвою "Живий концерт" ("Живой концерт"), що включає в себе розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Куренівський 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 8 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 листопада 2021 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Громадська організація "УкрКіноФест" #44283823 |
Переможець |
34 397 995,00
UAH
|
19 листопада 2021 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 15:22
|
Підписаний договір №369_0112_21.pdf | укладений |
01 грудня 2021 15:21
|