Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання енергозберігаючих ламп
Очікувана вартість
60 800,00 UAH
UA-2021-11-19-003961-b 75ef70331d734dd7877e8ea73a82113a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркевич Іван Ростиславович

380365122645 mkorec850@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Корецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05390939
Місцезнаходження: 34700, Україна , Рівненська обл., Корець, пл.Київська, будинок 5
Контактна особа: Маркевич Іван Ростиславович
380365122645
mkorec850@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 11:00
Початок аукціону: 02 грудня 2021 11:56
Очікувана вартість: 60 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штуки
придбання енергозберігаючих ламп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, Корець, пл.Київська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що постачається на умовах даного Договору, здійснюються Замовником за фактом поставки Товару, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами товарно-супровідних документів та/або акту прийому-передачі Товару. Датою отримання вважається дата, зазначена в товарно-супровідних документів та/або акті прийому-передачі товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 13:24
Проєкт договору (1).docx
19 листопада 2021 13:23
Оголошення 3153 лампи .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-19-003961-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 07 грудня 2021 18:21
Невідповідність пропозиції учасника
Проаналізувавши пропозицію учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю ТД "Ватра-Захід, ТОВ “Епіцентр К” не погоджується з рішенням Замовника. Вважаємо, що рішення уповноваженої особи Виконавчого комітету Корецької міської ради є неправомірним, та, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" (далі – Учасник ) не відповідає вимогам Замовника та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі, тому підлягає відхиленню Замовником з наступних підстав :
1. Найменування товару у ціновій пропозиції та технічній пропозиції відрізняються. За вимогою Замовника у технічній специфікації необхідно було вказати : «Найменування товару запропонованого учасником (заповнюється учасником при поданні пропозиції». Учасником, у технічних вимогах не вказано конкретного найменування товару запропонованого учасником. В ціновій пропозиції вказано інше найменування.
2. У ціновій пропозиції Учасника відсутні зразки підпису уповноваженої особи, як вимагалось Замовником у п. 9, 12 Цінової пропозиції.
3. П. 15 Додатку 1 до Оголошення Замовником вимагалось надати «заповнений проєкт договору». Учасник - переможець заповнив договір частково. Не заповнено ціну договору, гарантійні зобов’язання, специфікацію .
4. Наданий інший аналогічний договір, ніж вимагалось Замовником. Згідно Оголошення Замовник вимагав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Предмет закупівлі за Оголошенням із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником : «Придбання енергозберігаючих ламп» (КОД ДК 021:2015 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання ) ; Конкретна назва предмета закупівлі: 31531000-7 Лампи . Учасником надано аналогічні договори на поставку світильників та прожекторів, але не ламп.

Відповідно до ч. 11, 12, 13 ст. 14 Закону, Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а отже , вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Предмет закупівлі за Оголошенням із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником : «Придбання енергозберігаючих ламп» (КОД ДК 021:2015 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання ) ; Конкретна назва предмета закупівлі: 31531000-7 Лампи.
2. Відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 , Закону, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
3. Розглянути наступну пропозицію учасника, який надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію - пропозицію ТОВ «Епіцентр К».

У випадку відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звертитись, за захистом наших прав у встановленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2021 11:18
Уповноважена особа на Вашу вимогу повідомляє:
1. В ціновій пропозиції Учасника вказані всі технічні параметри ламп які Замовник вимагав у своїх технічних вимогах.
2.Ціна та специфікаця в договорі заповнюється Учасником після визнання його Переможцем, так як остаточна ціна буде відома після закінчення закупівлі.
3. Після завершення закупівлі Учасник ТзОВ ТД "Ватра- Захід" звернувся до Замовника та надіслав на електронну адресу копію аналогічного договору, пояснюючи це тим, що приймав участь у двох закупівлях , а саме: "Придбання енергозберігаючих ламп" ДК 021:2015 код: 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання та "Придбання світильників" ДК 021:2015 код: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура і помилково підвантажив однакові договори.
Незважаючи на допущені незначні помилки Учасника ТзОВ ТД "Ватра- Захід", нам вигідна запропонована ними ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід" 59 111,40
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 58 531,20
UAH з ПДВ
57 992,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 10:46
Електронний підпис
29 листопада 2021 10:46
ТЕХНІЧКА.pdf
29 листопада 2021 10:46
3. Виписка, витяг.pdf
29 листопада 2021 10:46
Копія паспорту.pdf
29 листопада 2021 10:46
30.05.22 лампи LEBRON, VELMAX_8539.PDF
29 листопада 2021 10:46
ДОВІДКИ.pdf
29 листопада 2021 10:46
5. Протокол Гапонюк.pdf
29 листопада 2021 10:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 листопада 2021 10:46
ЦІНОВА (ЛАМПИ).pdf
29 листопада 2021 10:46
67030182436927.pdf
29 листопада 2021 10:46
67030179476078.pdf
29 листопада 2021 10:46
СТАТУТ 2021 РІК.pdf
29 листопада 2021 10:46
ОПИС Статут 2021.pdf
29 листопада 2021 10:46
Сертификат на світильник_.pdf
29 листопада 2021 10:46
5.2 Свідоцтво платника ПДВ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2021 10:49
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:48
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:47
дов про аналог договір (4).pdf
30 листопада 2021 10:47
довідка банку про рахунок .pdf
30 листопада 2021 10:47
лист до ненад док фіз ос.pdf
30 листопада 2021 10:47
дов про захист довкілля (5).pdf
30 листопада 2021 10:47
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
30 листопада 2021 10:47
інформація про учасника (9).pdf
30 листопада 2021 10:47
згода з договором (10).pdf
30 листопада 2021 10:47
цінова (14).pdf
30 листопада 2021 10:47
дов про ліцензування.pdf
30 листопада 2021 10:47
дов про мате тех базу .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 12:34

Документи

03 грудня 2021 12:34
протокол 43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2021 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ ТД "Ватра-Захід"
#38915439
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2021 12:34
протокол 43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 10:51
договір 301.pdf укладений
09 грудня 2021 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 166,67 UAH)