Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з теплопостачання будівель розташованих за адресою м. Суми, вул. Ковпака, 18
Очікувана вартість
1 376 755,02 UAH
UA-2021-11-19-003346-c 42ff515ba3324700b8208f25dd57937d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломакіна Наталья Анатоліївна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 48
Контактна особа: Ломакіна Наталья Анатоліївна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п.п.2, п.2, ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" та Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради № 627 від 20.10.21 "Про внесення змін до Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 31.03.21 № 161"Про визначення виробників та виконавців комунальних послуг з постачання теплової енергії , гарячої води та централізованого водопостачання та водовідведення"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 25 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
327 Гкал
послуги з теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг послуги з теплопостачання будівель розташованих за адресою м. Суми, вул. Ковпака, 18 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 16:52
Лист-запит ціновової пропоз на переговори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Котельня північного промислового вузла"
#44360724
Переможець 1 376 755,02
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 17:01

Документи

19 листопада 2021 17:01
Електронний підпис
19 листопада 2021 17:00
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Котельня північного промислового вузла"
#44360724
1 376 755,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 17:01
Електронний підпис
19 листопада 2021 17:00
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.угода1.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 16:21
Договор КПП.pdf укладений
26 листопада 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Можливість проведення попередньої оплати в грудні місяці в межах 30%
Номер договору про закупівлю: ОБ14/21-001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML