Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт зовнішніх водопровідних мереж закладу загальної середньої освіти «Березичівський ліцей» на вул. Шкільна ,1 в с.Березичі Камінь-Каширського району Волинської області»
Очікувана вартість
191 415,40 UAH
UA-2021-11-19-002423-a 77a9b533290e4bebb5de90336167fe1a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрусик Тетяна Федорівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Андрусик Тетяна Федорівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 01 грудня 2021 11:13
Очікувана вартість: 191 415,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт зовнішніх водопровідних мереж закладу загальної середньої освіти «Березичівський ліцей» на вул. Шкільна ,1 в с.Березичі Камінь-Каширського району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44209, Україна, Волинська область, с.Березичі, вул. Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата згідно довідок КБ 2 та КБ 3 за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 10:08
оголошення деревок (2).docx
19 листопада 2021 10:08
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ.docx
19 листопада 2021 10:08
Додаток 4 (1) (2).docx
19 листопада 2021 10:08
Додаток 3(2) (1).docx
19 листопада 2021 10:08
Додаток 1 (4) (6).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 181 018,80
UAH з ПДВ
181 018,80
UAH з ПДВ
Документи
ПМП "САТАР" 187 873,50
UAH з ПДВ
186 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2021 10:36
Електронний підпис
27 листопада 2021 10:36
Договірна ціна.pdf
27 листопада 2021 10:36
Dovidka_21294508040910811017.pdf
27 листопада 2021 10:36
Проект договору.pdf
27 листопада 2021 10:36
Локальний кошторис.pdf
27 листопада 2021 10:36
Довідка по ст17.pdf
27 листопада 2021 10:36
Календарний графік.pdf
27 листопада 2021 10:36
ІПН.pdf
27 листопада 2021 10:36
КЕП ФОП Токарчук.pdf
27 листопада 2021 10:36
Довідка про код доступу.pdf
27 листопада 2021 10:36
Паспорт Токарчук В.С..pdf
27 листопада 2021 10:36
ВИТЯГ З ЄДР 2021.pdf
27 листопада 2021 10:36
Відомість ресурсів.pdf
27 листопада 2021 10:36
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2021 10:36
Лист про ліцензування.pdf
27 листопада 2021 10:36
Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2021 10:36
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

27 листопада 2021 19:48
Електронний підпис
27 листопада 2021 19:46
Електронний підпис
27 листопада 2021 19:44
u_61_ДЦ_ЛС1_02-01-01.docx
27 листопада 2021 19:44
паспорт Савчук О.І. - 0001.rar
27 листопада 2021 19:44
Договір підряду Маневичі.pdf
27 листопада 2021 19:44
Сатар СТАТУТ Опис.pdf
27 листопада 2021 19:44
Договори оренди.pdf
27 листопада 2021 19:44
1.pdf
27 листопада 2021 19:44
Відгук Маневичі.pdf
27 листопада 2021 19:44
ЛІЦЕНЗІЯ завірена.pdf
27 листопада 2021 19:44
Документи.pdf
27 листопада 2021 19:44
Акт аналогічний договір1.pdf
27 листопада 2021 19:44
Кошторис.pdf
27 листопада 2021 19:44
Витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2021 19:44
АВР №1від01.09.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

ПМП "САТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
Переможець 181 018,80
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 09:49

Документи

07 грудня 2021 09:48
Електронний підпис
03 грудня 2021 16:24
ПОП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
181 018,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 09:48
Електронний підпис
03 грудня 2021 16:24
ПОП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 10:45
додат.угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 10:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 08:46
Додаткова угода (с.Березичі) До договору _13 від 13.12.2021р..docx зміни до договору
29 грудня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:30
Додаткова угода (с.Березичі) До договору _13 від 13.12.2021р..docx зміни до договору
28 грудня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 17:55
договір укладений
13 грудня 2021 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі",а саме "Продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження,в т.ч. обставин непереборної сили, затримка фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю,сторони прийняли рішення про укладення Додаткової угоди №1 до Договору №13 від 13 грудня 2021р.у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, а саме - відсутність бюджетного фінансування . .
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Згідно п.4 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі",а саме "Продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження,в т.ч. обставин непереборної сили, затримка фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю,сторони прийняли рішення про укладення Додаткової угоди №1 до Договору №13 від 13 грудня 2021р.у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, а саме - відсутність бюджетного фінансування . .
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Згідно п.4 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі",а саме "Продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження,в т.ч. обставин непереборної сили, затримка фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю,сторони прийняли рішення про укладення Додаткової угоди №1 до Договору №13 від 13 грудня 2021р.у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, а саме - відсутність бюджетного фінансування . .
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML