Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03339331 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8 |
Контактна особа: |
Бабичук Святослав Володимирович +380679588204 bsv191179@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2021 13:07 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 139 741,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 698,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом поетапної оплати на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 13:03 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
19 листопада 2021 13:03 |
Додаток 3 Технічнні вимоги.doc | |
19 листопада 2021 13:03 |
Тендерна документація ВУКГ НМР.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 листопада 2021 16:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000024 ● e289c4f28ef740d4ac951b787e923716
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 09:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 № 50
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №50
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-19-001881-c від 19.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 11:26:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021-2015, 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-001881-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-01 15:36:55
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Доброго дня!
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області, були визначені згідно розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації (далі – ПКД), а саме – Робочого проекту, який затверджено 15.11.2021р.: Завдання №3-09/21, Дефектний акт, Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (скан-копії з оригіналів додаються).
Згідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторису загальна сума коштів по даному об’єкту становить 2 291 934,00 грн. При визначені розміру очікуваної вартості закупівлі робіт були включені суми будівельних робіт – 1 757 733,00 грн., кошторисний прибуток – 21 497,00 грн., кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 3 888,00 грн., та податок на додану вартість – 356 623,60 грн. (скан-копія з оригіналу ПКД додається).
2 291 934,00 грн. (вартість об’єкту згідно ПКД) – 152 192,40 грн. (заплановані супутні послуги/роботи, в тому числі ПДВ на дані роботи) = 2 139 741,60 грн. (очікувана вартість закупівлі робіт).
Розпорядженням міського голови «Про затвердження в новій редакції переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році буде здійснюватись за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади на капітальний ремонт вулиць і доріг комунальної власності» від 29 липня 2021 року №125-р за підписом заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів було виділено кошти на Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області (копія розпорядження додається).
Розпорядженням міського голови «Про затвердження в новій редакції переліку об’єктів, фінансування яких у 2021 році буде здійснюватись за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади на капітальний ремонт вулиць і доріг комунальної власності» від 21 жовтня 2021 року №157-р було виділено кошти на Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області (опубліковано на офіційному сайті Нововолинської міської ради за посиланням: https://nov-rada.gov.ua/document/zhovten-16/).
Щодо підтвердження розміщення інформації, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі про закупівлю ID: UA-2021-11-19-001881-c, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що дані розміщені на власному веб-сайті Нововолинської міської ради за посиланням https://nov-rada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ у розділі «Виробниче управління комунального господарства».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-001881-c від 16.02.2022р. встановлені зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення». Надаємо заперечення на висновок, наступного змісту: 1. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-001881-c в частині що Замовником в порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця та зазначає наступне. Згідно умов Тендерної документації на закупівлю по коду ДК 021-2015, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-19-001881-с), п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. 5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: • Довідка, видана уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору) не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше 30-денної давнини відносно дати подання документа. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; • довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; • довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону». Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: «Кваліфікаційні критерії» - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (Додаток № 2 до Тендерної документації); - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно вимог Тендерної документації; Згідно п. 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. П.п. 5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно Додатку № 2 до даної Тендерної документації. Згідно додатку №2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації замовника. Підтвердження учасників кваліфікаційним критеріям», а саме Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону, зазначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону: Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) – подано у вигляді Таблиці: - графа 3 «Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію», - рядок 5 «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону)» містить таку інформацію: «Довідка або довідка у формі електронного документа або копія завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник перевіряє достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/». Наразі в Україні відсутній орган, який видає відповідні довідки, що службову (посадову) особу учасника чи фізичну особу, було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Крім того, наразі також відсутній який-небудь державний відкритий реєстр, де була б інформація про осіб, яких притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. Щодо реєстру злочинів торгівлі людьми — такий реєстр існує і затверджений він Постановою КМУ «Про затвердження Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми» від 18 квітня 2012 р. № 303. Держателем цього реєстру є МВС, і він є закритим. Відповідно до п.2 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України затвердженого Наказ Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», довідка - документ, який містить відомості з персонально - довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про, зокрема відсутність (наявність) судимості; притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. З огляду на те, що правопорушення, пов'язані з використанням дитячої праці чи будь - якими формами торгівлі людьми є в тому числі кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У такому випадку довідка про несудимість буде підтверджувати одночасно п. 5 або н. 6 та п.12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції. Довідки, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону запитується Замовником у складі тендерної документації з метою підтвердження відсутності факту притягнення учасника/уповноважеиої особи учасника до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. Звертаємо увагу, що після оголошення ТОВ «ДАНКО» переможцем процедури закупівлі, ним у встановлені чинним законодавством строки було долучено до тендерної пропозиції довідку Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України про те, що директор ТОВ «ДАНКО» Нищита П.О. до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та у розшуку не перебуває та довідку у довільній що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону (Копія додається). Таким чином, довідка надана ТОВ «ДАНКО» у довільній формі підтверджує, що посадова особа учасника/уповноважена особа учасника не притягувався до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, а довідка Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України слугує підтвердженням відсутності факту притягнення переможця/уповноваженої особи переможця до кримінальної відповідальності за ці ж порушення. Отже, Замовником було встановлено спосіб документаційного підтвердження для переможця згідно з законодавством щодо відсутності підстави передбаченої пунктом 12 ч. 1 статті 17 Закону та визначено вірно, з урахуванням ч. 3 ст. 17 та пп. 2, 3 ч. 2 статті 22 Закону. Відтак, висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.02.2022р. щодо порушень ч.3 статті 17 та п.2 ч.2 статті 22 Закону в цій частині є помилковим. 2. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-001881-c в частині що Замовник в порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАНКО», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, у зв’язку із ненаданням у складі пропозиції дозволу, а визнав його переможцем та уклав договір від 17.01.2022 №21, та зазначає наступне. Згідно умов Тендерної документації, а саме п.7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «7.1. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Учасник надає копію ліцензії або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або довідку в довільній формі про те що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню». Зазначаємо, що вказана вимога: 1. Передбачає надання або ліцензії або дозволу, тобто одного документа на вибір учасника. 2. Передбачає надання документа у разі його наявності, тобто учасник мав право взагалі не надавати вказані документи. 3. Не конкретизує на який вид діяльності повинен бути виданий дозвіл або ліцензія. Учаснику було надано право вибору в наданні одного із документів, або довідку в довільній формі, як визначено п.7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Звертаємо увагу, що ТОВ «ДАНКО», Код в ЄДРПОУ/ІПН 32727466 на підтвердження даної інформації, надав у складі тендерної пропозиції Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 11.09.2019р. №51-Л (Копія додається). Замовник не має права вимагати інші документи які не вимагаються тендерною документацією. Відповідно підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО» відсутні. Отже, при розгляді та оцінці поданої Тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО» було встановлено, що Учасник подав усі документи згідно умов Тендерної документації Замовника, також було встановлено, що тендерна пропозиція, в тому числі кваліфікаційні критерії, відповідає вимогам Тендерної документації Замовника і, як наслідок – ТОВ «ДАНКО» було визнано переможцем у відкритих торгах по коду ДК 021-2015, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-19-001881-с та укладено з ним договір від 17.01.2022р. №11. Відтак, висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.02.2022р. щодо порушення вимог абз.1 п.1 ч.1 статті 17 Закону в тому, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАНКО», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону є помилковим. 3. Згідно умов Тендерної документації п.3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» зазначено: «3.2. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом». ТОВ «ДАНКО», Код в ЄДРПОУ/ІПН 32727466, як переможець у відкритих торгах по коду ДК 021-2015, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-19-001881-с при підписанні договору підряду від 17.01.2022р. №11 із Замовником надав копію Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 11.09.2019р. №51-Л, копію Дозволу Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів №532.21.32 від 04.06.2021р. (Копія додається) та документ про право підпису. Інформація щодо дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 розміщена на порталі національного науково-дослідного інституту промислової безпеки та охорони праці «Інформаційна система «Реєстр дозволів», розміщеного за посиланням: http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=150923. Враховуючи вищевикладене, висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.02.2022р. щодо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині визнання переможцем ТОВ «ДАНКО», Код в ЄДРПОУ/ІПН 32727466 та укладення з ним договору підряду від 17.01.2022р. №11 є помилковим. 4. Підсумовуючи все вищевказане, зазначаємо, що розглянувши висновок про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області закупівлі робіт по об’єкту: «ДК 021-2015, 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Капітальний ремонт покриття вулиці Заводська в місті Нововолинськ Волинської області» від 16.02.2022р. про наявність порушення законодавства у сфері закупівель та зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та не допускати в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є неможливим оскільки, на момент оприлюднення цього висновку, договір вважається укладеним у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання за вказаним договором обов’язкові для виконання підрядником та Замовником. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Згідно пункту 18.4 укладеного Договору підряду від 17.01.2022р. №11, Замовник може в односторонньому порядку розірвати дію цього договору за таких обставин: «Підписанням даного Договору Сторони погодили, що Замовник має право на одностороннє розірвання даного Договору у випадку невиконання та/або неналежного виконання Підрядником своїх зобов’язань за даним Договором.» Таким чином, правові підстави для розірвання або застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відсутні. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що прийняті замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі. Висновок про результати моніторингу закупівлі не містить інформації про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Зобов`язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору або застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору у даному випадку є непропорційним, необґрунтованим та безпідставним. З огляду на вищевикладене, зауваження у висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.02.2022р. прийняті до уваги та будуть враховані в подальшій роботі при проведенні закупівель для потреб ВУКГ НМР відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-02-22 16:39:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Провадження №2824/22 від 14.03.2022р. |
Дата публікації: | 16 березня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 2824/22 |
Дата відкриття провадження: | 14 березня 2022 |
Документи:
17 березня 2022 08:06
|
Електронний підпис |
16 березня 2022 16:57
|
Копія квитації |
16 березня 2022 15:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 909 388,40
UAH з ПДВ
|
1 909 388,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
1 967 062,68
UAH з ПДВ
|
1 967 062,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
2 035 452,00
UAH з ПДВ
|
2 035 452,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Відхилено |
1 909 388,40
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2021 13:59
|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
1 967 062,68
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 10:01
|
Додаткова угода 1 від 01.11.2022р. | укладений |
02 листопада 2022 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:28
|
Додатки № 2, 3, 4 до Договору № 11 від 17.01.2022р. | укладений |
18 січня 2022 09:27
|
Договірна ціна | укладений |
18 січня 2022 09:27
|
Договір підряду № 11 від 17.01.2022р. | укладений |
18 січня 2022 09:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно п. 1.3. та 18.1 Договору № 11 від 17.01.2022р., припинити дію Договору за взаємною згодою Сторін. |