Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи ПР «ALEXPHARM» з металевою голкою (код згідно НК 024:2019 – 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
Очікувана вартість
1 462,00 UAH
UA-2021-11-19-001633-c 8370568e6f6a44cca26b8235f95d5b16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Пацюк Юлія Сергіївна, Україна., Україна, 07540, Київська обл., місто Березань(з), вул.Героїв Небесної Сотні, будинок 71. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Системи ПР «ALEXPHARM» з металевою голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 листопада 2021 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИФАРМ»
#39098221
Переможець 1 462,00
UAH
19 листопада 2021 12:28

Документи

19 листопада 2021 12:27
Електронний підпис
19 листопада 2021 12:25
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 12:32
Договір укладений
19 листопада 2021 12:30