Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та технічне обслуговування периферійної техніки; Поточний ремонт та технічне обслуговування комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2021-11-19-000525-a 347f61bed7a1440c9ecd8680eb3ac482
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бугайко

+380362633342 buh@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Олена Бугайко
+380362633342
buh@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2021 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 08:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 08:45
Очікувана вартість: 43 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника.
Орган соціального страхування.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.

Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування периферійної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Приймання техніки для надання послуг за адресою: . Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
3 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Приймання техніки для надання послуг за адресою: . Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 08:48
2020Додаток_1.pdf
19 листопада 2021 08:48
2020Додаток_2.pdf
19 листопада 2021 08:48
2020Додаток_3.pdf
19 листопада 2021 08:48
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 08:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Копі Прінт Сістем" 28 650,00
UAH з ПДВ
28 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 16:20
Електронний підпис
29 листопада 2021 16:17
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2021 16:17
Проект договору Дод №3.pdf
29 листопада 2021 16:17
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Копі Прінт Сістем"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Копі Прінт Сістем"
#38116752
Відхилено 28 650,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 12:59

Документи

01 грудня 2021 12:59
Електронний підпис
01 грудня 2021 12:45
Відхилення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій