Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015- 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
6 700,00 UAH
UA-2021-11-18-015295-a 484fa00dcf9746eeb3e0d2c991265561
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 22:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 01 грудня 2021 12:22
Очікувана вартість: 6 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Більш детально у ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг Prozorro.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 штуки
Форма первинної облікової документації 003-4/о «Листок лікарських призначень»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 штуки
Форма первинної облікової документації 003-6/о «Інформована добровільна згода на проведення діагностики, лікування на проведення операції та знеболення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
350 штуки
Алгоритми якості лікувально-діагностичного процесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
700 штуки
Форма первинної облікової документації 004/о «Температурний листок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
800 штуки
Форма первинної облікової документації 066/о «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Бланк «Направлення на цитологічне дослідження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Бланк «Аналіз виділень»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
Бланк «Аналіз крові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
Бланк «Направлення на ФГ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Форма первинної облікової документації 224/о «Клінічний аналіз крові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
Бланк «Профогляд»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Меню-вимога на видачу продуктів харчування для роботи харчоблоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк «Щомісячний епікриз»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк «Довідка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк «Виписка з амбулаторної картки діалізного хворого»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Бланк «Первинний епікриз хворого на хронічному гемодіалізу/перитоніальному діалізу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Форма первинної облікової документації 028/о «Консультативний висновок спеціаліста»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Форма первинної облікової документації 027/о «Виписка із амбулаторної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати одержання товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 22:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 22:47
спрощена бланки.doc
18 листопада 2021 22:47
проєкт договору бланки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 2 353,00
UAH з ПДВ
1 869,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕЛІКАН" 2 367,60
UAH з ПДВ
1 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЩЕГЛОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ 5 902,00
UAH з ПДВ
1 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 3 024,00
UAH з ПДВ
3 024,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 4 031,00
UAH з ПДВ
4 031,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кальченко Олег Миколайович 4 168,00
UAH з ПДВ
4 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЙ АП" 4 878,00
UAH з ПДВ
4 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИПОГРАФІЯ "ПРИНТ-МАСТЕР" 6 680,00
UAH з ПДВ
6 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2021 13:33
Електронний підпис
26 листопада 2021 13:32
Паспорт.pdf
26 листопада 2021 13:32
Виписка з ЄДР.pdf
26 листопада 2021 13:32
Код ІН.pdf
26 листопада 2021 13:32
Довідка право підпису.pdf
26 листопада 2021 13:32
Лист-Згода умов Догов.pdf
26 листопада 2021 13:32
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2021 13:32
Довідка Довкілля.pdf
26 листопада 2021 13:32
Гарант лист.pdf
26 листопада 2021 13:32
Витяг з РПЄП.pdf
26 листопада 2021 13:32
Витяг з ЄДР 01-04-20.pdf
26 листопада 2021 13:32
Лист-згода на обр ПД.pdf
26 листопада 2021 13:32
Сертифікація Комплект з П.pdf
26 листопада 2021 13:32
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2021 14:28
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:27
Технічні вимоги.PDF
25 листопада 2021 14:27
Витяг_(единий_податок).PDF
25 листопада 2021 14:27
Статут.PDF
25 листопада 2021 14:27
Свiдоцтво_ПДВ.PDF
25 листопада 2021 14:27
Довiдка_про_захист_довкiлля.PDF
25 листопада 2021 14:27
Гарантiйний_лист0001.PDF
25 листопада 2021 14:27
Довiдка_про_сертифiкацiю.PDF
25 листопада 2021 14:27
Цінова пропозиція.PDF
25 листопада 2021 14:27
Довiдка_про_лiцензування.PDF
25 листопада 2021 14:27
Данi_про_Постачал_ника.PDF
25 листопада 2021 14:27
Виписка_з_EДР.PDF
25 листопада 2021 14:27
Гарантійний лист.PDF
25 листопада 2021 14:27
Договір.PDF
25 листопада 2021 14:27
Лист-згода_на_обробку_ПД.PDF
25 листопада 2021 14:27
протокол_загал_них_зборiв.PDF
25 листопада 2021 14:27
Лист згода.PDF

Публічні документи

28 листопада 2021 23:26
Електронний підпис
28 листопада 2021 22:55
Електронний підпис
28 листопада 2021 22:50
Електронний підпис
28 листопада 2021 22:48
СЕС ВОЛГА.pdf
28 листопада 2021 22:48
Лист згода.pdf
28 листопада 2021 22:48
9Довідка про право підпису.pdf
28 листопада 2021 22:48
проєкт договору бланки.pdf
28 листопада 2021 22:48
1 Витяг з ЄП.pdf
28 листопада 2021 22:48
7 Эдентиф. код ..pdf
28 листопада 2021 22:48
8 Довідка про кваліфікацію.pdf
28 листопада 2021 22:48
6 Паспорт. 5 стр...pdf
28 листопада 2021 22:48
2 Виписка з ЄДР 27.07.2021р..pdf

Публічні документи

25 листопада 2021 14:22
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:21
Довідка санкції.PDF
25 листопада 2021 14:21
Довідка захист довкілля.PDF
25 листопада 2021 14:21
Лист по ЕЦП 2021р..PDF
25 листопада 2021 14:21
Довідка про не платника ПДВ.PDF
25 листопада 2021 14:21
Довідка ст.17.PDF
25 листопада 2021 14:21
цінова пропозиція.PDF
25 листопада 2021 14:21
Лист про підпис 2021р..PDF
25 листопада 2021 14:21
Виписка Волошко з ЄДРПОУ.PDF
25 листопада 2021 14:21
Відомості про учасника 2021р..PDF
25 листопада 2021 14:21
Технічна характеристика.PDF
25 листопада 2021 14:21
Лист про ліцензію 2021.PDF

Публічні документи

28 листопада 2021 14:05
Електронний підпис
28 листопада 2021 14:04
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf
28 листопада 2021 14:04
Vytyag z EDR 2016-07.pdf
28 листопада 2021 14:04
IPN 2016-04 orig.pdf
28 листопада 2021 14:04
АНКЕТА.pdf
28 листопада 2021 14:04
Гарантійний лист (доставка).pdf
28 листопада 2021 14:04
довідка про право підпису.pdf
28 листопада 2021 14:04
Vytyag z EDR 2017-04.pdf

Публічні документи

27 листопада 2021 15:00
Електронний підпис
27 листопада 2021 14:58
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2021 14:58
Довідка довкілля.pdf
27 листопада 2021 14:58
ІНН копія.PDF
27 листопада 2021 14:58
Відомість про учасника.PDF
27 листопада 2021 14:58
Витяг Кальченко О.М..PDF
27 листопада 2021 14:58
Копія паспорта.PDF
27 листопада 2021 14:58
Проєкт договору бланки.pdf
27 листопада 2021 14:58
Гарантійний лист доставка.pdf

Публічні документи

25 листопада 2021 17:04
Електронний підпис
25 листопада 2021 17:03
цінова пропозиція.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
Протокол №1.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
Протокол №10 (доповнений).pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
лист гарантія доставки.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
Статут.pdf
25 листопада 2021 17:03
Наказ №1.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
відомості про учасника.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
Довідка -захист довкілля.pdf.p7s
25 листопада 2021 17:03
Витяг з ЄДР юр. осіб.pdf.p7s

Публічні документи

26 листопада 2021 16:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ПЕЛІКАН"

ФОП ЩЕГЛОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ФОП Кальченко Олег Миколайович

ТОВ "ВЕЙ АП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИПОГРАФІЯ "ПРИНТ-МАСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
Переможець 1 869,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 13:25

Документи

02 грудня 2021 13:25
Електронний підпис
02 грудня 2021 13:24
Протокол 339 бланки.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СКУБКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2527011339
1 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 13:25
Електронний підпис
02 грудня 2021 13:24
Протокол 339 бланки.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 08:51
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 12:15
2210 114.pdf укладений
09 грудня 2021 12:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Форма первинної облікової документації 003-4/о «Листок лікарських призначень» 2600 штуки 0,10
UAH
Форма первинної облікової документації 003-6/о «Інформована добровільна згода на проведення діагностики, лікування на проведення операції та знеболення» 1500 штуки 0,06
UAH
Алгоритми якості лікувально-діагностичного процесу 350 штуки 0,08
UAH
Форма первинної облікової документації 004/о «Температурний листок» 700 штуки 0,12
UAH
Форма первинної облікової документації 066/о «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару» 800 штуки 0,06
UAH
Бланк «Направлення на цитологічне дослідження» 2000 штуки 0,06
UAH
Бланк «Аналіз виділень» 400 штуки 0,36
UAH
Бланк «Аналіз крові» 3000 штуки 0,03
UAH
Бланк «Направлення на ФГ» 3000 штуки 0,03
UAH
Форма первинної облікової документації 224/о «Клінічний аналіз крові» 2000 штуки 0,06
UAH
Бланк «Профогляд» 3000 штуки 0,06
UAH
Меню-вимога на видачу продуктів харчування для роботи харчоблоку 400 штуки 0,36
UAH
Бланк «Щомісячний епікриз» 500 штуки 0,21
UAH
Бланк «Довідка» 500 штуки 0,21
UAH
Бланк «Виписка з амбулаторної картки діалізного хворого» 500 штуки 0,21
UAH
Бланк «Первинний епікриз хворого на хронічному гемодіалізу/перитоніальному діалізу» 200 штуки 0,23
UAH
Форма первинної облікової документації 028/о «Консультативний висновок спеціаліста» 500 штуки 0,11
UAH
Форма первинної облікової документації 027/о «Виписка із амбулаторної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого» 500 штуки 0,11
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 869,00
UAH