Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
5 770,20 UAH
UA-2021-11-18-013347-a 86138f026f224855b09fd720316f8979
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Баранік

+380542773383
+380665408737
sokdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 14019167
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Ковпака, буд. 18
Контактна особа: Юлія Баранік
+380542773383, +380665408737
sokdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (файл А4, скотч, ручка, гумка, папки, маркер, стрічка касова, фарба штемпельна, коректор, конверт для дисків, клей, щоденник, папір для нотаток, стікери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1902 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (файл А4, скотч, ручка, гумка, папки, маркер, стрічка касова, фарба штемпельна, коректор, конверт для дисків, клей, щоденник, папір для нотаток, стікери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#30561234
Переможець 5 770,20
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 16:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 12:02
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 770,20
UAH (в тому числі ПДВ 961,70 UAH)