Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (проєкт "Сучасні інформаційні технології для бібліотек НУШ")
Очікувана вартість
71 860,00 UAH
UA-2021-11-18-012614-a a29dd064f8984947a5de83ccb132569a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Магас

+380342535657 irunatkachuk1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вулиця Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ірина Магас
+380342535657
irunatkachuk1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2021 16:15
Очікувана вартість: 71 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Багатофункціональний пристрій (проєкт "Сучасні інформаційні технології для бібліотек НУШ")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, Заклади освіти Івано-Франківської МТГ (відповідно до Додатку 2 Проєкту Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шкромида М.М 71 000,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 15:31
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:28
Ксерокс.pdf
29 листопада 2021 15:28
Додаток _2 - Технічні вимоги .pdf
29 листопада 2021 15:28
Працівники.pdf
29 листопада 2021 15:28
Довідки.pdf
29 листопада 2021 15:28
DOC_003.pdf
29 листопада 2021 15:28
стаття 17.pdf
29 листопада 2021 15:28
UA-2021-11-18-012614-a.pdf
29 листопада 2021 15:28
Додаток _5 - Лист-згода.pdf
29 листопада 2021 15:28
Аналогічний договір.pdf
29 листопада 2021 15:28
Декларація B205.pdf
29 листопада 2021 15:28
ПАСПОРТ 6 СТОРІНКА.jpg
29 листопада 2021 15:28
Довідка про товар.pdf
29 листопада 2021 15:28
Додаток _8 -Проєкт Договору .pdf
29 листопада 2021 15:28
установчі док.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шкромида М.М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шкромида М.М
#2184402554
Переможець 71 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 17:52

Документи

29 листопада 2021 17:52
Електронний підпис
29 листопада 2021 17:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шкромида М.М
#2184402554
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2021 17:52
Електронний підпис
29 листопада 2021 17:52
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 10:16
Д.У. №2 (16 2021с 605).pdf зміни до договору
02 січня 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:49
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:05
Договір №16 2021с 605.pdf укладений
03 грудня 2021 14:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Багатофункціональний пристрій (проєкт "Сучасні інформаційні технології для бібліотек НУШ") 10 штуки 7 100,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 березня 2023 15:42
71 000,00 UAH UA748201720344290037000093921
Департамент освіти та науки Ів-Фр. МР
UA373052990000026005045508082
ФОП Шкромида М.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 16/2021с/605
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 16/2021с/605
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Багатофункціональний пристрій (проєкт "Сучасні інформаційні технології для бібліотек НУШ") 10 штуки 7 100,00
UAH