Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання та монтаж системи відеоспостереження у населених пунктах Переяславської міської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
1 365 000,00 UAH
UA-2021-11-18-011117-a ● b888a297bfef4baabca0171592a52aad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43330285 |
Вебсайт: | http://phm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36 |
Контактна особа: |
Більченко Олег Петрович +380456751883 budjkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання та монтаж системи відеоспостереження у населених пунктах Переяславської міської територіальної громади Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, м.Переяслав, с.Гребля, с. Дем'янці,с.Мазінки,с.Гланишів, с. Велика Каратуль,с.Вовчків, вул.Б.Хмельницького, вул.Героїв Дніпра, вул.Золотніське шосе. вул.Небесної Сотні, вул.Шкільна, вул.М.Грушевського, вул.Новокиївське шосе, вул.Можайська, вул.Шевченка(с.Гребля) вул.Слави,Центральна,Шкільна (с.Дем'янці) вул.Пушкіна (с.Мазінки) вул.Покровська, Вишнева, Весняна (с.Гланишів) вул.Перемоги, вул.Сахна (с.Велика Каратуль) вул.Лесі Українки (с.Вовчків)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2022
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 15:35 |
Кваліфікаційні критерії Додаток 3.docx | |
18 листопада 2021 15:35 |
Проект Договору Додаток 2.docx | |
18 листопада 2021 15:35 |
Технічне завдання Додаток 1.docx | |
18 листопада 2021 15:35 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2021 13:51
Дата відповіді: 23 листопада 2021 13:59
Якими нормативно-правовими документами ви керувалися, коли встановлювали дану вимогу: - Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі за формою: ПІБ працівника; посада на підприємстві, № та дата наказу про прийняття на роботу та/або № та дата трудової угоди; № Посвідчення з електробезпеки; № Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки на висоті від 1,3 м.
В Довідці обов’язково повинно бути зазначено: не менше10 працівників. Учасника електробезпеки з групою допуску не нижче 3-го та не менше 5 працівників Учасника, що мають право виконання робіт підвищеної небезпеки на висоті від 1,3 м.???
В яких чинних нормативно-паравових актах передбачена така кількість робітників???
Приберіть всі дискримінаційні вимоги! В іншому випадку матимете клопіт з АМКУ!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаючи у тендерній документація таку кваліфікаційну вимогу, ми керувалися виключно приписами тендерного законодавства, а саме:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Визначена в ТД кількість працівників обумовлена безпосередньо специфікою та складністю послуг, що є предметом закупівлі, об‘ємом та строками надання цих послуг.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Визначена в ТД кількість працівників обумовлена безпосередньо специфікою та складністю послуг, що є предметом закупівлі, об‘ємом та строками надання цих послуг.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2021 13:53
Дата відповіді: 23 листопада 2021 14:03
Якими нормативно-правовими документами ви керувалися, коли встановлювали дану вимогу: 1) Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(і) та/або сканована(і) копія(ї) авторизаційного(них) листа(ів) від виробника (розробника) або його офіційного представника (партнера), або дистриб’ютора запропонованого основного обладнання, виробів (відеореєстратор, відеокамери). Документ(и) має бути виданий на адресу Учасника з обов’язковим зазначенням назви предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в системі закупівель???
В яких чинних нормативно-паравових актах передбачена така кількість робітників???
Надайте роз'яснення чому виробник повинен надавати авторизаційні листи із зазначенням назви предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в системі закупівель???
Приберіть всі дискримінаційні вимоги! В іншому випадку матимете клопіт з АМКУ!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаючи у тендерній документація таку кваліфікаційну вимогу, ми керувалися виключно приписами тендерного законодавства, а саме:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, вимога стосовно необхідності надання виробником авторизаційних листів із зазначенням назви предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в системі закупівель зазначена з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Така вимога запобігає можливим поставкам неякісного та неоригінального(підробленого) обладнання, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідній Замовнику кількості та якості.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, вимога стосовно необхідності надання виробником авторизаційних листів із зазначенням назви предмета закупівлі та посилання на номер оголошення в системі закупівель зазначена з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Така вимога запобігає можливим поставкам неякісного та неоригінального(підробленого) обладнання, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідній Замовнику кількості та якості.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2021 13:55
Дата відповіді: 23 листопада 2021 14:05
Якими нормативно-правовими документами ви керувалися, коли встановлювали дану вимогу: 5) Скан-копія/ї сертифікату/ів про проходження навчання співробітника/ів по встановленню та налагодженню обладнання та программного забезпечення систем відеоспостереження від компанії виробника (розробника) або його офіційного представника або дистриб’ютора на території України (не менше 3 працівників);??? В яких чинних нормативно-паравових актах передбачена така кількість робітників??? Приберіть всі дискримінаційні вимоги! В іншому випадку матимете клопіт з АМКУ!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаючи у тендерній документація таку кваліфікаційну вимогу, ми керувалися виключно приписами тендерного законодавства, а саме:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Визначена в ТД кількість працівників, в тому числі і з урахуванням наявності у них документів щодо проходження навчань з охорони праці, обумовлена безпосередньо специфікою та складністю послуг, що є предметом закупівлі, об‘ємом та строками надання цих послуг.
Вимога, щодо проходження навчання працівників обумовлена тим, що однією із умов збереження гарантійних зобов‘язань виробника обладнання є встановлення та обслуговування такого обладнання виключно компетентними працівниками, які пройшли відповідне навчання. Вказана обставина має значення, оскільки предмет закупівлі, крім іншого, передбачає також і надання учасником послуг із гарантійного обслуговування встановленого обладнання.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Визначена в ТД кількість працівників, в тому числі і з урахуванням наявності у них документів щодо проходження навчань з охорони праці, обумовлена безпосередньо специфікою та складністю послуг, що є предметом закупівлі, об‘ємом та строками надання цих послуг.
Вимога, щодо проходження навчання працівників обумовлена тим, що однією із умов збереження гарантійних зобов‘язань виробника обладнання є встановлення та обслуговування такого обладнання виключно компетентними працівниками, які пройшли відповідне навчання. Вказана обставина має значення, оскільки предмет закупівлі, крім іншого, передбачає також і надання учасником послуг із гарантійного обслуговування встановленого обладнання.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2021 13:57
Дата відповіді: 23 листопада 2021 14:06
Якими нормативно-правовими документами ви керувалися, коли встановлювали дану вимогу: 8) Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(і) та/або сканована(і) копія(ї) позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, та/або сертифікат відповідності України, та/або сертифікат міжнародного зразка, та/або сертифікат європейського зразка, та/абосертифікат США, Канади, щодо підтвердження наявності у складі программного забезпечення інтелектуальних відеокамер криптографічного модулю, що являє собою набір спільних бібліотек программного забезпечення, які реалізують протокол транспортного рівня (TLS), а також криптографічні алгоритми загального призначення;??? В яких чинних нормативно-паравових актах передбачена така кількість робітників??? Приберіть всі дискримінаційні вимоги! В іншому випадку матимете клопіт з АМКУ!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначаючи у тендерній документація таку вимогу, ми керувалися виключно приписами тендерного законодавства, а саме:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до частини шостої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів технічним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до частини шостої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Відтак, зазначена Вами вимога вказана з метою отримання документально підтвердженої інформації про відповідність учасника торгів технічним критеріям, та його можливості виконати умови договору після одержання перемоги на торгах.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, ваше запитання не містить конкретного зазначення вчинених нами порушень під час проведення тендеру, а саме: в якій частині зазначена вами вимога документації є дискримінаційною та потребує приведення до відповідності згідно чинного законодавства України.
ПОРАДА!!!
Дата подання: 19 листопада 2021 13:58
Дата відповіді: 23 листопада 2021 14:08
СКАСУЙТЕ ТОРГИ!
Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України!
Не вигадуйте велосипед, він вже вигаданий!!!
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Разом з тим, Ви не конкретизували в якій частині тендерної документації допущені «невідповідності чинного законодавства» та/або яке порушення під час проведення тендеру нам потрібно усунути.
Разом з тим, Ви не конкретизували в якій частині тендерної документації допущені «невідповідності чинного законодавства» та/або яке порушення під час проведення тендеру нам потрібно усунути.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР" |
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАРТНЕТ" |
1 361 500,00
UAH з ПДВ
|
1 361 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР" #38701820 |
Переможець |
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 08:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 10:16
|
додаток 3.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 10:13
|
додаток 2.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 10:13
|
додаток 1.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 10:13
|
додаткова угода 4 від 01 листопада 2022 року.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 14:28
|
додаткова угода 3 від 2 с ерпня 2022 року.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 14:10
|
додаткова угода 3 від 2 с ерпня 2022 року.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 15:04
|
ду _2 від 31.05.2022 монтаж систем и відеоспостереження.pdf | зміни до договору |
13 червня 2022 14:30
|
ду _2 від 31.05.2022 монтаж систем и відеоспостереження.pdf | зміни до договору |
13 червня 2022 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:46
|
додаткова угода _1 від 28 грудня 2021 до договору _23-12 від 23 грудня 2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 16:18
|
договір | укладений |
24 грудня 2021 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 23-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 23-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 23-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 23-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |