Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015-39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби та частини до нмх) стілець поворотний Network GTP P OH/5 С-26
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2021-11-18-010995-a 3ae0bd0761554e1eb3d4b83ea9c01f0e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила

VOLNARCO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983080
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1
Контактна особа: Бойко Людмила
VOLNARCO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про рехнічні та якісні характеристики згідно вимог чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
(ДК 021:2015-39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби та частини до нмх) стілець поворотний Network GTP P OH/5 С-26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Карбишева, будинок2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар замовником проводяться згідно накладних, перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 календарних дні з дня отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Заєць Олександр Романович
#2857206655
Переможець 9 600,00
UAH
18 листопада 2021 15:43

Документи

18 листопада 2021 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 15:46
Договір 511.pdf укладений
18 листопада 2021 15:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ДК 021:2015-39110000-6-сидіння, стільці та супутні вироби та частини до нмх) стілець поворотний Network GTP P OH/5 С-26 5 шт. 1 920,00
UAH