Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft 365 (код за ДК 021:2015 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-11-18-010727-a a83eee52759f41419fb7c9f6ed927609
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тарасенко

+380442065121 tarasenko@uie.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Код ЄДРПОУ: 19480600
Вебсайт: http://uie.kiev.ua
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, буд. 85
Контактна особа: Інна Тарасенко
+380442065121
tarasenko@uie.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft 365 Business Basic
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 48516000-8 — Пакети програмного забезпечення для обміну інформацією
8 штуки
Ліцензійні пакети програмного забезпечення Microsoft 365 E3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 48516000-8 — Пакети програмного забезпечення для обміну інформацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку оплата товару здійснюється щомісячно у національній валюті після надання рахунку на оплату до 10 (десятого) числа кожного розрахункового (поточного) місяця, або третьою особою за договором поруки, окремо укладеним між переможцем, замовником та такою третьою особою. Замовник має право здійснювати попередню оплату, в т.ч. третьою особою за договором поруки, окремо укладеним між переможцем, замовником та такою третьою особою. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:24
Додаток 1.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 3.doc
18 листопада 2021 15:24
Оголошення.pdf
18 листопада 2021 15:24
Додаток 4.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 5 Загальні відомості про Учасника.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 2.docx
18 листопада 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 15:24
Додаток 1.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 3.doc
18 листопада 2021 15:24
Оголошення.pdf
18 листопада 2021 15:24
Додаток 4.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 5 Загальні відомості про Учасника.docx
18 листопада 2021 15:24
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога, яка прописана в п. 13 Додатку 2
Дата подання: 19 листопада 2021 11:48
Дата відповіді: 22 листопада 2021 11:49
Доброго дня. Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка прописана в п. 13 Додатку 2: наявність не менш ніж 5-ти річного досвіду виконання договірних зобов’язань юридичною особою Учасника. Вказаний Вами термін в 5 років практично звужує коло учасників ринку до 1 учасника, що є дискримінаційною вимогою для інших учасників та суперичить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! ДПЗД «Укрінтеренерго» є об’єктом критичної інфраструктури, тому від стабільності роботи електронної пошти, що входить до складу ліцензійних пакетів Microsoft 365 залежить стабільність роботи підприємства. У випадку нестабільної роботи електронної пошти Учаснику потрібно протягом мінімального часу виявити проблему та відновити роботу програмного забезпечення. Наявність 5-річного досвіду означає те, що компанія стабільно працює на ринку надання даних послуг, та має багаторічний досвід технічної підтримки сервісів у випадку їх непрацездатності. Наприклад, якщо Учасник отримав партнерський сертифікат Microsoft тільки рік тому, то у нього немає досвіду вирішення технічних проблем з сервісами, що ставить під загрозу стабільну роботу підприємства.
Щодо строків ліцензій
Дата подання: 22 листопада 2021 11:36
Дата відповіді: 22 листопада 2021 14:05
Доброго дня. Прохання привести Проєкт Договору до відповідності. А саме в п. 1.2 йдеться про щомісячну оплату а в п. 1.4 йдеться про річну.
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що пункти 1.2 і 1.4 належать до розділу «1. Предмет договору», де взагалі не йдеться про оплату.
Пункт 1.2 «Щомісячно до 01 числа місяця, в якому буде використовуватись Програмний продукт, Покупець направляє в електронному вигляді на адресу Постачальника заявку, форма якої визначена в Додатку 2 до цього Договору». Згідно правил постачання ліцензій Microsoft щомісячно необхідно повідомляти про ліцензії, які будуть використовуватися в наступному місяці, про що також прописано в п.3.6 проєкту Договору.
Пункт 1.4 «Термін користування Програмним продуктом становить 12 місяців з моменту активації облікового запису Microsoft особистого кабінету». Зазначено термін користування ліцензіями, що складає календарний рік.
Про оплату йдеться у розділі «2. Вартість та умови оплати» проєкту Договору.
Щодо дискримінаційної вимоги і того, що технічна документація прописана чітко під одного учасника ринку
Дата подання: 22 листопада 2021 12:27
Дата відповіді: 22 листопада 2021 13:41
Доброго дня. Вимагаємо змінити термін досвіду на 3 або 4 роки. Так як кількість років не впливає на якість наданих/виконаних послуг. Ще раз наголошуємо, дана умова в 5 років є дискримінаційною і Ваше обгрунтування є не обгрунтованим та безпідставним: "Наявність 5-річного досвіду означає те, що компанія стабільно працює на ринку надання даних послуг, та має багаторічний досвід технічної підтримки сервісів у випадку їх непрацездатності. Наприклад, якщо Учасник отримав партнерський сертифікат Microsoft тільки рік тому, то у нього немає досвіду вирішення технічних проблем з сервісами, що ставить під загрозу стабільну роботу підприємства".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено досвід саме в 3 чи 4 роки. Вимоги до Учасника встановлюються на розсуд Замовника, тобто Замовник може визначати досвід такий, який вважає за потрібний. Ми вважаємо, що чим більше досвід роботи по технічний підтримці, тим краще, так як напрацьовується досвід зі швидкого вирішення проблем при інцидентах. Якщо досвід технічної підтримки замалий, то це напряму впливає на якість послуг, які надаються, оскільки збільшується час на вирішення інциденту, що призводить до простою підприємства.
Дана умова не є дискримінаційною, так як на ринку України є дуже багато компаній, що мають досвід понад 5 років
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" 174 500,00
UAH
174 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 листопада 2021 15:47
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:45
AUDIOCODES-letter.pdf.p7s
29 листопада 2021 15:45
Teams_PSTN_Implement.pdf
29 листопада 2021 15:45
Досвід_list.pdf.p7s
29 листопада 2021 15:45
Довідка досвід.pdf
29 листопада 2021 15:45
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2021 15:45
Довіреність 21-1.pdf
29 листопада 2021 15:45
Витяг ПДВ_копія.pdf
29 листопада 2021 15:45
Гарантія_ліценз_товар.pdf
29 листопада 2021 15:45
Довідка_поставка.pdf
29 листопада 2021 15:45
Статут_копія.pdf
29 листопада 2021 15:45
AUDIOCODES-letter.pdf
29 листопада 2021 15:45
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2021 15:45
Протокол зборів.pdf
29 листопада 2021 15:45
Згода перс дані.pdf
29 листопада 2021 15:45
Досвід_list.pdf
29 листопада 2021 15:45
Декларація відповідності.pdf
29 листопада 2021 15:45
Наказ директор 2014 копія.pdf
29 листопада 2021 15:45
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf
29 листопада 2021 15:45
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2021 15:45
Довідка_захист довкілля.pdf
29 листопада 2021 15:45
Довідка портал.pdf
29 листопада 2021 15:45
Витяг з ЄДР_2020_копія.pdf
29 листопада 2021 15:45
Санкції.pdf
29 листопада 2021 15:45
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
Відхилено 174 500,00
UAH
02 грудня 2021 16:39

Документи

02 грудня 2021 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій