Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
UGPGF 21T-207 42410000-3 Lifting and handling equipment (The car onboard with the manipulator)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Контактна особа: |
Вячеслав Надточий +380577019785, +380675707488 slava.nadtochiy@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Яцун +380577019788 serhii.yatsun@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | "Ukrgazvydobuvannia" v osobi filii "Ukrgazpromgeofizyka |
National ID: | 21236681 |
Contact point: |
Viacheslav Nadtochyi +380577019785, +380675707488 slava.nadtochiy@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Сергій Яцун +380577019788 serhii.yatsun@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 15:55 |
Очікувана вартість: | 4 996 749,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,02% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору |
Publication date: | 18 листопада 2021 14:25 |
Enquiries until: | 11 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 грудня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 4 996 749 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 14:46 |
УГПГФ 21Т - 207 зміни.docx | |
09 грудня 2021 14:46 |
УГПГФ 21Т - 207 зі змінами.docx | |
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 26.02.xlsx | |
18 листопада 2021 14:25 |
Оголошення.xlsx | |
18 листопада 2021 14:25 |
УГПГФ 21Т - 207.docx |
09 грудня 2021 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2021 14:46 |
УГПГФ 21Т - 207 зміни.docx
|
|||
09 грудня 2021 14:46 |
УГПГФ 21Т - 207 зі змінами.docx
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 26.02.xlsx
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
Оголошення.xlsx
|
|||
18 листопада 2021 14:25 |
УГПГФ 21Т - 207.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000047 ● 4899885199fd4cd09bec374f83a8aacd
- Статус: завершено ● Дата: 25 липня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2021-11-18-008776-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:28:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «УГПГФ 21Т-207 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автомобіль бортовий з маніпулятором)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-008776-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень по наступних питаннях.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Зазначте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 17:02:39
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі УГПГФ 21Т-207 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автомобіль бортовий з маніпулятором), UGPGF 21T-207 42410000-3 Lifting and handling equipment (The car onboard with the manipulator), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-11-18-008776-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:30:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «УГПГФ 21Т-207 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автомобіль бортовий з маніпулятором)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-008776-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 17:05:17
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі УГПГФ 21Т-207 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Автомобіль бортовий з маніпулятором), UGPGF 21T-207 42410000-3 Lifting and handling equipment (The car onboard with the manipulator), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-11-18-008776-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:44:52
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-03 19:06:37
Відповідь на зверення
Дякуємо за інформацію. Перемога буде за нами.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2021 11:43
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2021 11:43
|
ТОВ "Спецтехніка+" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
4 996 428,00
UAH з ПДВ
|
4 400 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спецтехніка+" |
4 905 000,00
UAH з ПДВ
|
4 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
4 994 349,00
UAH з ПДВ
|
4 994 349,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" #41030210 |
Переможець |
4 400 004,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2022 13:17
|
3. Лист від ТОВ УКР ТРАК вих №0110-10д від 10.08.2022 року.pdf | укладений |
13 жовтня 2022 13:14
|
Додаткова Угода 1.pdf | укладений |
13 жовтня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:28
|
1009 02 22 ТОВ УКР ТРАК.pdf | укладений |
31 січня 2022 16:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2022 — 12 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | конструкцією ходової частини автомобіля бортового з краново-маніпуляторною установкою AVTR-BH19 є автомобільне шасі МАЗ виробництва відкритого акціонерного товариства «мінський автомобільний завод»- управляюча компанія холдингу «белавтомаз». |