Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
28 443 068,99 UAH
UA-2021-11-18-007902-b 010e069ea26e41b39703152bfca4100e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Статтею 40 Закону регламентовано, що переговорну процедуру закупівлі використовують як виняток. Підстави застосування переговорної процедури зазначені у частині 2 статті 40 Закону, а саме: ….. 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; За результатами проведення процедури відкритих торгів за предметом «Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-07-13-004062-b замовник уклав договір про закупівлю з компанією ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД» № 970-20 від 20 серпня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція). Станом на сьогодні проведено перерахунок ПКД у зв’язку з чим є необхідність придбати додатковий обсяг робіт. Уповноважена особа зазначила, що відповідно до службової записки від 19.10.2021 року заступника директора департаменту ЗАСЯДЬВОВКА Вадима виникла необхідність придбати додаткові аналогічні роботи на суму 28 443 068 грн. 99 коп. з ПДВ. Можливість придбання додаткових аналогічних робіт передбачено умовами договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року, а саме у пункті 3.7. договору: «3.7. Якщо під час реконструкції виникне потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, Підрядник зобов'язаний повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт, та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник, розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника. Якщо Підрядник не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність виконання додаткових робіт, він не може вимагати від Замовника оплати виконаних додаткових робіт і відшкодування завданих йому збитків, якщо не доведе, що проведення таких робіт було необхідне в інтересах Замовника, зокрема, у зв'язку з тим, що зупинення робіт загрожувало знищенням або пошкодженням об'єкта реконструкції.» Документи, які підтверджують виникнення необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт: 1. Службова записка від 19.10.2021 року від заступника директора департаменту ЗАСЯДЬВОВКА Вадима щодо необхідності придбати додаткові аналогічні роботи на суму 28 443 068 грн. 99 коп. з ПДВ 2. Експертний звіт від 08.10.2021 року №447-Е-21/А. Враховуючи зазначене, представник Замовника (заступник директора Засядьвовк В.М.) довів виникнення підстави застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 40 Закону загальна вартість таких робіт не повинна перевищувати 50% ціни договору про закупівлю. Загальна сума договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року складає 79`209`198 грн. 93 коп. з ПДВ. Таким чином замовник має право здійснити додаткову закупівлю на суму 28 443 068 грн. 99 коп. з ПДВ, що складає 35,91% від загальної суми договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року. Загальна сума виконання робіт по договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року складає 28 443 068 грн. 99 коп. з ПДВ з ПДВ. Таким чином замовник має право здійснити додаткову закупівлю на суму 28 443 068 грн. 99 коп. з ПДВ, що складає 46,02% від суми виконаних робіт по договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 23:24
Оскарження наміру укласти договір: 29 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виконання робіт, категорія Замовника - органи місцевого самоврядування. 1(шт) - 1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 28443068.99UAH з ПДВ
«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, просп. Металургів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 22:45
Запрошення для участі у переговорах л.б. парк.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-01-000008 ● 5d1938b8d9144c929526b4617c49500e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2022 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2022 № 139

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-18-007902-b, 18.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-01 15:27:05

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-18-007902-b, яка проводилась Депатаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-05 13:55:45

пояснення на запит

пояснення на запит надано у вкладені


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД»
#41485046
Переможець 28 443 068,99
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 23:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД» #41485046

№ рішення у справі

54/44-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 23:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД»
#41485046
28 443 068,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 22:42
SCAN0062.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 22:41
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:29
SCAN0266.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 16:22
SCAN0047.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 15:45
SCAN0044.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 13:38
SCAN0037.PDF укладений
01 грудня 2021 13:24
SCAN0035.PDF укладений
01 грудня 2021 13:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське». Коригування 1 шт 28 443 068,99
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору становить – 28 443 068 грн. 99 коп. (двадцять вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі шістдесят вісім гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 740 511,50 грн.), з них: На 2021 рік – 17 243 262 грн. 79 коп. (сімнадцять мільйонів двісті сорок три тисячі двісті шістдесят дві гривні 79 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 873 877,13 грн.). На 2022 рік – 11 199 806 грн. 20 коп. (одинадцять мільйонів сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот шість гривень 20 коп..), (у тому числі ПДВ 20% - 1 866 634,37 грн.).» 2. Викласти в новій редакції Додаток 5 «Договірна ціна» та Додаток 6 «Кошторис».
Номер договору про закупівлю: 2472-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору становить – 28 443 068 грн. 99 коп. (двадцять вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі шістдесят вісім гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 740 511,50 грн.), з них: На 2021 рік – 17 501 016 грн. 34 коп. (сімнадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча шістнадцять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 916 836,06 грн.). На 2022 рік – 10 942 052 грн. 65 коп. (десять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят дві гривні 65 коп..), (у тому числі ПДВ 20% - 1 823 675,44 грн.).
Номер договору про закупівлю: 2472-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність Додаткової угоди №2 від 03.12.2021 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Читати п. 1 Додаткової угоди №2 від 03.12.2021 року до договору № 2472-21 від «30» 11.2021 року в новій редакції, а саме: «1.Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування робіт» в нові редакції, що додається та п. 3.3 та п. 3.3.1. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору становить – 28 443 068 грн. 99 коп. (двадцять вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі шістдесят вісім гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 740 511,50 грн.), з них: На 2021 рік – 17 501 016 грн. 34 коп. (сімнадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча шістнадцять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 916 836,06 грн.). На 2022 рік – 10 942 052 грн. 65 коп. (десять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят дві гривні 65 коп..), (у тому числі ПДВ 20% - 1 823 675,44 грн.).» 2. Інші умови Договору № 2472-21 від «30» 11.2021 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 2472-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність фінансування за роками, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» в нові редакції, що додається та викласти п. 3.3 та п. 3.3.1. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору становить – 28 443 068 грн. 99 коп. (двадцять вісім мільйонів чотириста сорок три тисячі шістдесят вісім гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 740 511,50 грн.), з них: На 2021 рік – 17 501 016 грн. 31 коп. (сімнадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча шістнадцять гривень 31 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2916836,05 грн.). На 2022 рік – 10 942 052 грн. 68 коп. (десять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят дві гривні 68 коп..), (у тому числі ПДВ 20% - 1 823 675,45 грн.).»
Номер договору про закупівлю: 2472-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське». Коригування 1 шт 28 443 068,99
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 501 016,31
UAH (в тому числі ПДВ 2 916 836,05 UAH)