Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-11-18-007060-b 4ce7379c4841476e83e9470f101f1379
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звягінцева Яна Василівна

380444250466 tpodil_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ"
Код ЄДРПОУ: 13699036
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б
Контактна особа: Звягінцева Яна Василівна
380444250466
tpodil_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2021 16:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Замовником вимагається надання Учасником документів, які підтверджують відповідність запропонованих послуг вимогам до предмету закупівлі (див. окремий файл "Вимоги до предмета закупівлі") та відповідність Учасника умовам спрощеної закупівлі (див. окремий файл "Умови спрощеної закупівлі"):
1. Вартість послуг згідно з Додатками №№ 4, 5, 6, 7 до договору, проект якого наведено окремо.
2. План-графік надання послуг згідно з Додатком № 3 до договору, проект якого наведено окремо.
3. Копію установчих документів (Статут, Положення або Установчий договір або інше) (окрім ФОП) або копію паспорта (для ФОП).
4. Копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для ФОП), або копію витягу з реєстру платників ПДВ, або Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.
5. Документ, який підтверджує повноваження на підпис документів від імені компанії (Довіреність, Наказ про призначення директора або інше), окрім ФОП.
6. Довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації.
7. Відгуки замовників, що підтверджують відсутність рекламацій/скарг/претензій з боку замовників щодо раніше виконаних учасником аналогічних договорів (не менше 2-ох).
8. Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, які будуть надавати послугу замовнику (оригінали або копії дипломів, свідоцтв тощо).
9. Копії трудових книжок працівників, які будуть надавати послугу замовнику, із записом про прийняття (основне місце роботи або за сумісництвом). Також, якщо оформлені відносини між підприємством і фізичною особою по цивільно-правовій угоді (копія угоди).
10. Копія сертифікату(ів) про проходження навчання з програмування, налаштування, конфігурування, обслуговування протипожежної автоматики Siеmens у працівників, які будуть надавати послугу замовнику (станція адресної пожежної сигналізації Siеmens має ліцензійне програмне забезпечення Siеmens. Для обслуговування обладнання необхідно мати доступ входу в програмне забезпечення, яке отримується після навчання в ДП "Сіменс Україна").
11. Копії дійсних посвідчень працівників, які будуть надавати послуги замовнику, про проходження навчання щодо виконання робіт підвищеної небезпеки (обов’язково: допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, допуск безпечного виконання робіт на висоті 5 метрів і більше).
12. Лист-згода (в довільній формі) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
13. Акт огляду об’єкту, підписаний Замовником та учасником в день огляду.
Ураховуючи складне планування об’єкту Замовника та постійну зміну режиму роботи Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд об’єкту Замовника, систем водяного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу, систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи протидимного захисту, системи до вибухобезпечних концентрацій газів та їх сполук в будівлях Замовника за адресою: м. Київ, Андріївський узвіз, 20 (А, Б).
Контактні особи з боку Замовника: Касаткін Володимир Юрійович, тел.: (098) 098-98-89,
Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду об’єкту, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника повинна містити накладений електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів.
Ненадання таких документів або їх невідповідність установленим вимогам є підставою для відхилення пропозиції.
Проект договору наведено в окремому файлі.
До Оголошення додаються (в окремих файлах):
- Вимоги до предмета закупівлі.
- Умови спрощеної закупівлі.
- Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного, аварійного обслуговування та ремонту систем водяного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу, систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи протидимного захисту, системи до вибухобезпечних концентрацій газів та їх сполук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Андріївський узвіз, 20 (А, Б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:29
Протокол 364 від 22_11_2021.pdf
22 листопада 2021 15:29
Оголошення.docx
22 листопада 2021 15:29
Оголошення 22_11_2021.pdf
22 листопада 2021 15:29
Вимоги до предмета закупівлі.docx
22 листопада 2021 15:28
Умови спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2021 17:12
Документи театр на Подолі.rar
18 листопада 2021 17:12
Оголошення.pdf
18 листопада 2021 17:12
Оголошення.docx
18 листопада 2021 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
18 листопада 2021 17:11
Вимоги до предмета закупівлі.docx
18 листопада 2021 17:11
Умови спрощеної закупівлі.docx
22 листопада 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2021 15:29
Протокол 364 від 22_11_2021.pdf
22 листопада 2021 15:29
Оголошення.docx
22 листопада 2021 15:29
Оголошення 22_11_2021.pdf
22 листопада 2021 15:29
Вимоги до предмета закупівлі.docx
22 листопада 2021 15:28
Умови спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2021 17:12
Документи театр на Подолі.rar
18 листопада 2021 17:12
Оголошення.pdf
18 листопада 2021 17:12
Оголошення.docx
18 листопада 2021 17:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
18 листопада 2021 17:11
Вимоги до предмета закупівлі.docx
18 листопада 2021 17:11
Умови спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 19 листопада 2021 16:46
Дата відповіді: 22 листопада 2021 15:35
Доброго дня, яким нормативно правовим актом передбачені дані вимоги "опії свідоцтв про проходження навчання працівників, які будуть надавати послугу замовнику (чинні на дату надання послуг), за напрямками: • технічне обслуговування систем водяного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу; • технічне обслуговування систем пожежної сигналізації; • технічне обслуговування систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; • технічне обслуговування системи протидимного захисту. Копії свідоцтв про проходження навчання з технічного обслуговування пожежної автоматики Simens у працівників, які будуть надавати послугу замовнику."??? Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дані вимоги з оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю! Ваше звернення розглянуте та внесено відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі конкретна назва предмета закупівлі " Послуги з технічного, аварійного обслуговування та ремонту систем водяного пожежогасіння та внутрішнього протипожежного водопроводу, систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи протидимного захисту, системи до вибухобезпечних концентрацій газів та їх сполук " шляхом затвердження нової редакції оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог до предмету закупівлі та умов спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спутнік-Крим» 129 750,00
UAH з ПДВ
129 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 15:21
Електронний підпис
03 грудня 2021 15:12
Ліцензія.pdf
03 грудня 2021 15:12
Відгуки.pdf
03 грудня 2021 15:12
Копія трудової книжки.pdf
03 грудня 2021 15:12
Копії дипломів.pdf
03 грудня 2021 15:12
витяг.pdf
03 грудня 2021 15:12
наказ.pdf
03 грудня 2021 15:12
Проект Договору.pdf
03 грудня 2021 15:12
Акт огляду об'єкта.pdf
03 грудня 2021 15:12
Лист-згода.pdf
03 грудня 2021 15:12
протокол.pdf
03 грудня 2021 15:12
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спутнік-Крим»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спутнік-Крим»
#24089298
Переможець 129 750,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 12:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спутнік-Крим»
#24089298
129 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:51
Додаткова угода № 1 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:57
Протокол 448 від 20.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:56
Договір №3-О від 17.12.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:35
Договір 3-О від 17.12.2021.pdf укладений
17 грудня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічну) помилки, допущеної уповноваженою особою при оприлюдненні договору про закупівлю: ідентифікатор закупівлі № UA-2021-11-18-007060-b, предмет закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів" в електронній системі закупівель розміщено файл " Договір 3-О від 17.12.2021.pdf", а саме: на першій сторінці даного договору міститься словосполучення "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ № 3-О". У зв'язку з механічною помилкою, вважати – "ДОГОВІР № 3-О".
Номер договору про закупівлю: 3-О
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-О
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3-О
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 68 331,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 388,50 UAH)