Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 660,00 UAH
UA-2021-11-18-006411-b 67d7176d3cf54550b9f2e2406bff148a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипюк Оксана Вікторівна

380971420444 oksanaskripuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02126107
Вебсайт: http://lpk.at.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, пр.Волі, 36
Контактна особа: Скрипюк Оксана Вікторівна
380971420444
oksanaskripuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та відновлення картриджів Canon 725, 712
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 посл.
Заправка картриджів Canon 725, 712
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, пр. Волі, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  29 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 посл.
Відновлення картриджів Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, пр. Волі, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2021  —  29 листопада 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг замовник здійснює оплату на підставі акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фо - підприємець Михальчук Андрій Дмитрович
#3035712094
Переможець 1 660,00
UAH
18 листопада 2021 16:22

Документи

18 листопада 2021 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:22
Договір №1421 від 18.11.2021.pdf укладений
18 листопада 2021 16:22