Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої тонажності та малої тонажності (автомобільні шини)
Очікувана вартість
3 696,00 UAH
UA-2021-11-18-006008-b e904fed26e6f43bdb360f8e0767a5f24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубик Тетяна

0432557273 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Кубик Тетяна
0432557273
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ НА 2021 РІК!!!
Закупівля автомобільних шин для Теплицької районної та Липовецької районної філій Вінницького обласного центру зайнятості.
Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шини для транспортних засобів великої тонажності та малої тонажності (автомобільні шини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 листопада 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ТД ПРОМАГРОТОРГ"
#30453766
Переможець 3 696,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 15:58

Документи

18 листопада 2021 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 16:06
606.pdf укладений
18 листопада 2021 16:06