Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-11-18-003556-c ● a370c7cfffe844a6b4a5e5874620d3d8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26473919 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Україна,Київська область, м.Буча, вул.Героїв Майдану, 15 |
Контактна особа: |
Пашинська Оксана Володимирівна 0932446647 Kulturabucha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2021
—
19 грудня 2021
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 17:41 |
Лист-Згода Додаток_5.docx | |
18 листопада 2021 17:41 |
Додаток_4_Договір_.doc | |
18 листопада 2021 17:41 |
Додаток_3 Цинова пропозиция.docx | |
18 листопада 2021 17:41 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
18 листопада 2021 17:41 |
Додаток_1_Тех_вимоги 2021 (1).docx | |
18 листопада 2021 17:41 |
Тен Д_День Св Миколая_відкриття ялинки_2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-18-003556-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Писарєва Людмила Павлівна, Код ЄДРПОУ:2860019128
Дата подання: 09 грудня 2021 19:46
Вимога про усунення порушень Законодавства
Фізичною особою-підприємцем Писарєвою Людмилою Павлівною 03.12.2021 було подано тендерну пропозицію на участь у закупівлі за предметом ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-18-003556-c).
За результатами аукціону тендерна пропозиція ФОП Писарєвої Л.П. системою автоматично була визначена найбільш економічно-вигідною.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 07.12.2021 було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Писарєвої Л.П. та визнано переможцем тендеру учасника ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ. Також Замовником у рамках даного тендеру було відхилено тендерні пропозиції учасників ФОП "СТРЕЛЬЧЕНКО МИКИТА ЮРІЙОВИЧ" та ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА".
З рішеннями Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій, визнання переможця торгів та прийняття рішення про намір укласти договір не погоджуємось, вважаємо такими, що не відповідають нормам законодавства та є дискримінаційними, що обґрунтовується наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Тендерна документація містить наступні вимоги, а саме: відповідно до пп.3.2. п.3 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація, щодо підтвердження якості послуг) Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати зразок порівняльної таблиці, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Даний Учасник не завантажив вищезазначену порівняльну таблицю з відповідними технічними (якісними) та кількісними вимогами до предмета закупівлі: послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Інформую, що мною учасником даних торгів, зазначену вимогу тендерної документації виконано, що підтверджується завантаженими у складі пропозиції файлами у форматі pdf «19. тех вимоги.pdf» та у форматі електронного документу «19. тех вимоги.pdf.asice» (файли долучаються до скарги). Документ Порівняльна таблиця, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації від 02.12.2021 №50 розташовано у зазначених файлах на стр. 10-21. Варто зазначити, що для зручності Замовника Скаржником зазначений документ було відскановано разом з документом Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі від 02.12.2021 № 24 які було сформовано один файлом у форматі pdf. а потім і у форматі електронного документу.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Писарєвої Л.П. відсуні, а рішення Замовника є таким, що не відповідає нормам законодавтсва та порушує надані законодавством права ФОП Писарєвої Л.П., оскільки тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на які посилається Замовник у своєму рішенні, а зазначена інформація Замовником у протоколі уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021 щодо не надання зазначеного вище документа є такою, що не відповідає дійсності та зазначене рішення прийнято Замовником з порушенням норм ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вище викладене ФОП Писарєва Л.П. вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ФОП Писарєвої Л.П., а також порушують принципи здійснення закупівель, які закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
-добросовісна конкуренція серед учасників,
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них,
- максимальна економія, ефективність та пропорційність
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОШУ:
1.скасувати рішення про визнання переможця торгів ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (ІПН 2601711571) та прийняття рішення про намір укласти договір оформлене протоколом уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №106 від 07.12.2021
2. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПИСАРЄВОЇ ЛЮДМИЛИ ПАВЛІВНИ (ІПН 2860019128) оформлене протоколом уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №106 від 07.12.2021
3.прийняти рішення яким визнати ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПИСАРЄВУ ЛЮДМИЛУ ПАВЛІВНУ (ІПН 2860019128) переможцем торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-18-003556-c)
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону тендерна пропозиція ФОП Писарєвої Л.П. системою автоматично була визначена найбільш економічно-вигідною.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 07.12.2021 було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Писарєвої Л.П. та визнано переможцем тендеру учасника ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ. Також Замовником у рамках даного тендеру було відхилено тендерні пропозиції учасників ФОП "СТРЕЛЬЧЕНКО МИКИТА ЮРІЙОВИЧ" та ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА".
З рішеннями Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій, визнання переможця торгів та прийняття рішення про намір укласти договір не погоджуємось, вважаємо такими, що не відповідають нормам законодавства та є дискримінаційними, що обґрунтовується наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Тендерна документація містить наступні вимоги, а саме: відповідно до пп.3.2. п.3 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація, щодо підтвердження якості послуг) Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати зразок порівняльної таблиці, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Даний Учасник не завантажив вищезазначену порівняльну таблицю з відповідними технічними (якісними) та кількісними вимогами до предмета закупівлі: послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Інформую, що мною учасником даних торгів, зазначену вимогу тендерної документації виконано, що підтверджується завантаженими у складі пропозиції файлами у форматі pdf «19. тех вимоги.pdf» та у форматі електронного документу «19. тех вимоги.pdf.asice» (файли долучаються до скарги). Документ Порівняльна таблиця, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації від 02.12.2021 №50 розташовано у зазначених файлах на стр. 10-21. Варто зазначити, що для зручності Замовника Скаржником зазначений документ було відскановано разом з документом Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі від 02.12.2021 № 24 які було сформовано один файлом у форматі pdf. а потім і у форматі електронного документу.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Писарєвої Л.П. відсуні, а рішення Замовника є таким, що не відповідає нормам законодавтсва та порушує надані законодавством права ФОП Писарєвої Л.П., оскільки тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на які посилається Замовник у своєму рішенні, а зазначена інформація Замовником у протоколі уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021 щодо не надання зазначеного вище документа є такою, що не відповідає дійсності та зазначене рішення прийнято Замовником з порушенням норм ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вище викладене ФОП Писарєва Л.П. вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ФОП Писарєвої Л.П., а також порушують принципи здійснення закупівель, які закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
-добросовісна конкуренція серед учасників,
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них,
- максимальна економія, ефективність та пропорційність
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОШУ:
1.скасувати рішення про визнання переможця торгів ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (ІПН 2601711571) та прийняття рішення про намір укласти договір оформлене протоколом уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №106 від 07.12.2021
2. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПИСАРЄВОЇ ЛЮДМИЛИ ПАВЛІВНИ (ІПН 2860019128) оформлене протоколом уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №106 від 07.12.2021
3.прийняти рішення яким визнати ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПИСАРЄВУ ЛЮДМИЛУ ПАВЛІВНУ (ІПН 2860019128) переможцем торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-18-003556-c)
Скасована
Дата: 09 грудня 2021 20:02
Причина: Помилка
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-18-003556-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Писарєва Людмила Павлівна, Код ЄДРПОУ:2860019128
Дата подання: 09 грудня 2021 20:14
Дата подання: 09 грудня 2021 20:14
Скарга
Фізичною особою-підприємцем Писарєвою Людмилою Павлівною 03.12.2021 було подано тендерну пропозицію на участь у закупівлі за предметом ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-18-003556-c).
За результатами аукціону тендерна пропозиція ФОП Писарєвої Л.П. системою автоматично була визначена найбільш економічно-вигідною.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 07.12.2021 було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Писарєвої Л.П. та визнано переможцем тендеру учасника ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ. Також Замовником у рамках даного тендеру було відхилено тендерні пропозиції учасників ФОП "СТРЕЛЬЧЕНКО МИКИТА ЮРІЙОВИЧ" та ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА".
З рішеннями Замовника щодо відхилення тендерних пропозицій, визнання переможця торгів та прийняття рішення про намір укласти договір не погоджуємось, вважаємо такими, що не відповідають нормам законодавства та є дискримінаційними, що обґрунтовується наступним.
Згідно протоколу уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Тендерна документація містить наступні вимоги, а саме: відповідно до пп.3.2. п.3 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація, щодо підтвердження якості послуг) Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати зразок порівняльної таблиці, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Даний Учасник не завантажив вищезазначену порівняльну таблицю з відповідними технічними (якісними) та кількісними вимогами до предмета закупівлі: послуги з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації.
Інформую, що мною учасником даних торгів, зазначену вимогу тендерної документації виконано, що підтверджується завантаженими у складі пропозиції файлами у форматі pdf «19. тех вимоги.pdf» та у форматі електронного документу «19. тех вимоги.pdf.asice» (файли долучаються до скарги). Документ Порівняльна таблиця, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до додатку 1 тендерної документації від 02.12.2021 №50 розташовано у зазначених файлах на стр. 10-21. Варто зазначити, що для зручності Замовника Скаржником зазначений документ було відскановано разом з документом Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі від 02.12.2021 № 24 які було сформовано один файлом у форматі pdf. а потім і у форматі електронного документу.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Писарєвої Л.П. відсуні, а рішення Замовника є таким, що не відповідає нормам законодавтсва та порушує надані законодавством права ФОП Писарєвої Л.П., оскільки тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на які посилається Замовник у своєму рішенні, а зазначена інформація Замовником у протоколі уповноваженої особи Відділу культури, національностей та релігій Бучанської міської ради №102 від 07.12.2021 щодо не надання зазначеного вище документа є такою, що не відповідає дійсності та зазначене рішення прийнято Замовником з порушенням норм ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи вище викладене ФОП Писарєва Л.П. вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ФОП Писарєвої Л.П., а також порушують принципи здійснення закупівель, які закріплені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
-добросовісна конкуренція серед учасників,
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них,
- максимальна економія, ефективність та пропорційність
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2021 16:29
Рішення від 13.12.2021 № 27472.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2021 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2021 № 28201.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2021 16:45
Рішення від 22.12.2021 № 28201.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2021 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення № 28201-р/пк-пз від 22.12.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо скасування рішеннь уповноваженою особою
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2022 15:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Писарєва Людмила Павлівна |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
479 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТРЕЛЬЧЕНКО МИКИТА ЮРІЙОВИЧ" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА" |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
561 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
599 550,00
UAH з ПДВ
|
599 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДЮСЕРСЬКИЙ ЦЕНТР-СТУДІЯ "ЮКОМ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТРЕЛЬЧЕНКО МИКИТА ЮРІЙОВИЧ" #3752307511 |
Рішення скасоване |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 15:10
|
ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА" #2613412285 |
Рішення скасоване |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 15:34
|
ФОП ІЩЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2601711571 |
Рішення скасоване |
599 550,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 17:35
|
Фізична особа-підприємець Писарєва Людмила Павлівна #2860019128 |
Рішення скасоване |
479 900,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 13:30
|
Фізична особа-підприємець Писарєва Людмила Павлівна #2860019128 |
Очікує рішення |
479 900,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 13:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 15:12 |
Кінець періоду оскарження: | 15 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 січня 2022 15:12 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг: дана закупівля була оприлюднена в електронній системі закупівель для святкування Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та проведення святкових новорічних заходів і програм для жителів та гостей міста, дата проведення заходу була запланована на 19 грудня 2021 року. У зв’язку з тим, що 09 грудня 2021 року була подана скарга до даної процедури закупівлі ФОП Писарєвою Людмилою Павлівною до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, що зумовило відтермінування закупівлі: послугів з організації та проведення святкових заходів з нагоди відзначення Дня Святого Миколая, відкриття новорічної центральної ялинки міста та святкових культурно-мистецьких заходів, дата проведення святкового заходу минула і тому закупівля є не актуальною. |
Документи:
04 січня 2022 15:12
|
Електронний підпис |
04 січня 2022 15:12
|
ПРОТОКОЛ_№ 3 Відм_Закупівлі_Відкриття ялинки.docx |