Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання системних блоків для Рівненського ОЦЗ
Очікувана вартість
181 500,00 UAH
UA-2021-11-18-002509-a 418d7aa3ad674a5c94f08eedd914b241
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Преображенський Михайло Анатолійович

+380362620926 preob76@rvocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05430879
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а
Контактна особа: Преображенський Михайло Анатолійович
+380362620926
preob76@rvocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 01 грудня 2021 11:21
Очікувана вартість: 181 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 908,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9а; категорія замовника: передбачена п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: органи соціального страхування; вид закупівлі: передбачений абц. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Придбання системних блоків для Рівненського ОЦЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару (частини Товару) за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки фінансування Державним центром зайнятості розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 10:55
Додаток 5 Проєкт договору - копия.docx
19 листопада 2021 10:55
Додаток 4 Вимоги до учасника - копия.docx
19 листопада 2021 10:55
Додаток 3 Цінова пропозиція - копия.doc
19 листопада 2021 10:55
Додаток 2 К-ть та місце над.послуг - копия.doc
19 листопада 2021 10:55
Додаток 1 Технічні вимоги - копия.doc
19 листопада 2021 10:55
Оголошення про закупівлю - копия.docx
18 листопада 2021 10:21
Додаток 6 - Лист-згода.docx
19 листопада 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2021 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 10:55
Додаток 5 Проєкт договору - копия.docx
18 листопада 2021 10:21
Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 листопада 2021 10:55
Додаток 4 Вимоги до учасника - копия.docx
18 листопада 2021 10:21
Додаток 4 Вимоги до учасника.docx
19 листопада 2021 10:55
Додаток 3 Цінова пропозиція - копия.doc
18 листопада 2021 10:21
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc
19 листопада 2021 10:55
Додаток 2 К-ть та місце над.послуг - копия.doc
18 листопада 2021 10:21
Додаток 2 К-ть та місце над.послуг.doc
19 листопада 2021 10:55
Додаток 1 Технічні вимоги - копия.doc
18 листопада 2021 10:21
Додаток 1 Технічні вимоги - копия.doc
19 листопада 2021 10:55
Оголошення про закупівлю - копия.docx
18 листопада 2021 10:21
Оголошення про закупівлю.docx
18 листопада 2021 10:21
Додаток 6 - Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензійне ПЗ
Дата подання: 18 листопада 2021 11:22
Дата відповіді: 19 листопада 2021 09:28
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft , учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en- us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо інформацію щодо порушеного вами питання.
Задля проведення закупівлі та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію щодо предмету закупівлі, очікуваної вартості, умов Договору, порядку та умов проведення закупівель, строку подання пропозицій, вимог до Учасника тощо, а також іншу інформацію, яка, на думку Замовника, є необхідною для проведення закупівлі.
Для забезпечення закупівлі якісного, ліцензованого програмного забезпечення та з метою убезпечення від придбання нелегально ввезеної продукції на митну територію України, або виробленою із порушенням патенту, Замовник має право вимагати від Учасників надати у складі пропозиції документи, які підтверджують легальність товару (авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні) та/або посилання на сайт виробника про технічні характеристики Товару, який планується постачатися Учасником, та/або лист від виробника, про встановлення програмного забезпечення при виробництві обладнання.
Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь, як виробникам, так і постачальникам.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника додаткові документи, які прямо не заборонені Законом, а авторизаційний лист-підтвердження є одним із таких документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник внесе уточнюючі зміни до оголошення про спрощену закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в додатку № 1 та додатку № 4.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-18-002509-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 18 листопада 2021 11:43
Вимога авторизаційного листа на ПЗ
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft , учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en- us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:

• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)

• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"

• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)

Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного
листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету
України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин
даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2021 09:36
Надаємо інформацію щодо вашої вимоги.
Задля проведення закупівлі та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію щодо предмету закупівлі, очікуваної вартості, умов Договору, порядку та умов проведення закупівель, строку подання пропозицій, вимог до Учасника тощо, а також іншу інформацію, яка, на думку Замовника, є необхідною для проведення закупівлі.
Для забезпечення закупівлі якісного, ліцензованого програмного забезпечення та з метою убезпечення від придбання нелегально ввезеної продукції на митну територію України, або виробленою із порушенням патенту, Замовник має право вимагати від Учасників надати у складі пропозиції документи, які підтверджують легальність товару (авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні) та/або посилання на сайт виробника про технічні характеристики Товару, який планується постачатися Учасником, та/або лист від виробника, про встановлення програмного забезпечення при виробництві обладнання.
Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь, як виробникам, так і постачальникам.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника додаткові документи, які прямо не заборонені Законом, а авторизаційний лист-підтвердження є одним із таких документів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник внесе уточнюючі зміни до оголошення про спрощену закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в додатку № 1 та додатку № 4.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 159 522,00
UAH з ПДВ
159 522,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 180 388,56
UAH з ПДВ
173 399,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 173 481,00
UAH з ПДВ
173 481,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С І Е Л" 178 200,00
UAH з ПДВ
176 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 181 170,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 10:37
Електронний підпис
25 листопада 2021 10:36
Паспорт Міщенко М.С..rar
25 листопада 2021 10:36
Загальні відомості (1).pdf
25 листопада 2021 10:36
ДОКУМЕНТИ (4).rar
25 листопада 2021 10:36
виписка нова.pdf
25 листопада 2021 10:36
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2021 10:36
Додаток 6 - Лист-згода.pdf
25 листопада 2021 10:36
Додаток 5 Проєкт договору.pdf
25 листопада 2021 10:36
Додаток 1 Технічні вимоги.pdf
25 листопада 2021 10:36
Гарантійний лист (6).pdf

Публічні документи

25 листопада 2021 14:30
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:28
Сертифікат, декларація, СЕС.pdf
25 листопада 2021 09:55
Електронний підпис
25 листопада 2021 09:51
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2021 09:51
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2021 09:51
Витяг з ЄДР копія.pdf
25 листопада 2021 09:51
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

29 листопада 2021 12:32
Електронний підпис
29 листопада 2021 12:24
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2021 12:24
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2021 12:24
Сертифікати.pdf
29 листопада 2021 12:24
Вимоги.pdf

Публічні документи

29 листопада 2021 20:14
Електронний підпис
29 листопада 2021 20:13
UA-2021-11-18-002509-a_пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2021 15:36
Електронний підпис
29 листопада 2021 15:26
Кваліфікація.7z
29 листопада 2021 15:26
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2021 15:26
Технічний опис.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "С І Е Л"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 159 522,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 15:40
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 173 399,82
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 16:46
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 173 481,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
173 481,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 12:48
Дог 319.pdf укладений
06 грудня 2021 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 173 481,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 913,50 UAH)