Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for modernization of safety control systems on the first channel of KSB of the power unit № 6 SS ZNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Економіст ВП «Централізовані закупівлі» Котеньова Т.М. 044201096 t.koteneva@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЗАЕС В. Кузьмін 0613955755 uptk41497@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Starenchenko Oksana 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Економіст ВП «Централізовані закупівлі» Котеньова Т.М. 044201096 t.koteneva@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЗАЕС В. Кузьмін 0613955755 uptk41497@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 550 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 751 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5502000 UAH |
Publication date: | 18 листопада 2021 10:36 |
Enquiries until: | 20 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 грудня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 550 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 751 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 365 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 365 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 15:47 |
6927 -ТД -3.doc | |
21 грудня 2021 15:47 |
Додаток 3 - інформ про тех характ - 3.docx | |
21 грудня 2021 15:47 |
6927 - перелік ЗТД - 3.doc | |
14 грудня 2021 16:19 |
6927 - перелік ЗТД - 2.doc | |
07 грудня 2021 15:20 |
6927 - перелік ЗТД - 1.doc | |
18 листопада 2021 10:33 |
6927 - procurement notice.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 4 - ТСдо ПЗ.pdf | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 5 - проект договору.pdf | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 11 - митні платежі.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 9 - довідка ст. 17.- для об'єднання.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 8 - Довідка ст. 17.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 6 - досвід виконання.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 7 до ТД - Лист-згода.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
18 листопада 2021 10:33 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідні зміни будуть внесені до ТД.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000065 ● cfe4751f6a384ca184914e9a95f54a7e
- Статус: завершено ● Дата: 04 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-18-000728-c 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 09:57:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару обладнання для модернізації керуючих систем безпеки на першому каналі КСБ енергоблока № 6 ВП ЗАЕС (ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-18-000728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні поясненні (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-15 16:34:18
Пояснення на запит ДАСУ від 10.06.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-11-18-000728-c)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.06.2022 № 90 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модернізації керуючих систем безпеки на першому каналі КСБ енергоблока № 6 ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-18-000728-c] через електронну систему закупівель 10.06.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено аналіз закупівель продукції з відповідними та подібними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом», а також наданих ВП ЗАЕС комерційних пропозицій (з цінами та умовами постачання) виробників даної продукції, а саме: SKODA JS a.s. (Чеська Республіка), ПрАТ «СНВО «Імпульс» та ТОВ «НВП «ОМЕГА-Київ» (Україна).
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні 550 200 000,00 грн. у т. ч. ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модернізації керуючих систем безпеки на першому каналі КСБ енергоблока № 6 ВП ЗАЕС), які визначені в документі «Технічна специфікація до предмета закупівлі Обладнання для реалізації заходу КзПБ 14301 «Модернізація керуючих систем безпеки із заміною УКТЗ» на першому каналі КСБ енергоблоку №6 ВП ЗАЕС» 00.ТА.ТСдоПЗ(т).21-21» (Додаток 4 до тендерної документації) були встановлені на підставі нижченаведених документів та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом» як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
Закон України від 15.01.2015 №124-VIII «Про технічні регламенти та оцінки відповідності»
Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання. Постанова КМУ від 16.12.2015 р № 1067
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання. Постанова КМУ від 16.12.2015 р № 1077
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги с ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проєктування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проєктування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами
ДСТУ 2858:2015 Термоперетворювачі опору. Загальні технічні вимоги і методи випробування
ДСТУ 3626-97 Базові програмно-технічні комплекси локального рівня для розосереджених автоматизованих систем керування технологічними процесами. Загальні вимоги
ДСТУ 4113-2001 Апаратура обробляння інформації. Вимоги безпеки та методи випробування
ДСТУ 7234:2011 Дизайн і ергономіка. Обладнання виробниче. Загальні вимоги дизайну та ергономіки
ДСТУ 8281:2015 Вироби електронної техніки. Вимоги до пакування, транспортування та методи випробування
ДСТУ EN 60529:2018
(EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT;
ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код ІР)
ДСТУ EN 60584-1:2016 Перетворювачі термоелектричні. Частина 1. Технічні характеристики та допустимі відхили електрорушійної сили (ЕРС)
ДСТУ EN 60950-1:2015 Обладнання інформаційних технологій. Безпека.
Частина 1. Загальні вимоги
ДСТУ EN 61000-4-2:2018 Електромагнітна сумісність. Частина 4-2. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до електростатичних розрядів
ДСТУ ІЕС 61000-4-3:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-3. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до радіочастотних електромагнітних полів випромінення
ДСТУ EN 61000-4-4:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-4. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до швидких перехідних процесів/пакетів імпульсів
ДСТУ EN 61000-4-5:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-5. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до сплесків напруги та струму
ДСТУ EN 61000-4-6:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-6. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до кондуктивних завад, індукованих радіочастотними полями
ДСТУ EN 61000-4-8:2017
(EN 61000-4-8:2010, IDT;
ІЕС 61000-4-8:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-8. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до магнітного поля частоти мережі
ДСТУ EN 61000-4-9:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-9. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до імпульсних магнітних полів
ДСТУ EN 61000-4-10:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-10. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до загасного коливального магнітного поля
ДСТУ IEC 61000-4-11:2007 Електромагнітна сумісність. Частина 4-11. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до провалів напруги, короткочасних переривань та змінень напруги
ДСТУ EN 61000-4-12:2017
(EN 61000-4-12:2006, IDT;
ІЕС 61000-4-12:2006, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-12. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість дзвінкої хвилі
ДСТУ ІЕС 61000-4-14:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-14. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до флуктуацій напруги
ДСТУ EN 61000-4-16:2019 Електромагнітна сумісність. Частина 4-16. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до кондуктивних несиметричних завад у діапазоні частот від 0 Гц до 150 кГц
ДСТУ EN 61000-4-28:2018 (EN 61000-4-28:2000; А1:2004; А2:2009, IDT;
IEC 61000-4-28:1999; А1:2001; А2:2009, IDT) Електромагнітна сумісність. Частина 4-28. Методики випробування та вимірювання. Випробування на несприйнятливість до змінення частоти електромережі для обладнання з вхідним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу
ДСТУ EN 61230:2014 Робота під напругою. Портативне обладнання для уземлення чи для уземлення та короткого замикання
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ДСТУ EN ISO 10209:2018 Технічна документація на продукцію. Словник термінів щодо технічних креслеників, визначення виробів і відповідної документації
ДСТУ 8828:2019 Пожежна безпека. Загальні положення
ГОСТ 15.309-98 Система разработки и постановки продукции на производство. Испытания и приемка выпускаемой продукции. Основные положения
ГОСТ 34.201-89 Виды, комплектность и обозначение документов при создании автоматизированных систем
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды
ГОСТ 17516.1-90 Изделия электротехнические. Общие требования в части стойкости к механическим внешним воздействующим факторам
ГОСТ 30331.2-95
(МЭК 364-3-93) Электроустановки зданий. Часть 3. Основные характеристики
ПУЕ Правила улаштування електроустановок, у редакції 2017 р.
СОУ НАЕК 011:2019 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Метрологічне забезпечення експлуатації АЕС. Організація робіт із забезпечення єдності вимірювань та порядок їх проведення
СОУ НАЕК 012:2012 Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників
СОУ НАЕК 022:2014 Інтегрована система управління. Управління невідповідностями
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги
СОУ НАЕК 190:2019 Стандарт державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом». Інженерна, наукова і технічна підтримка. Основні технологічні параметри для АЕС з реакторами ВВЕР-1000. Норми точності вимірювань
00.ТА.ТСдоПЗ(т).12-21 Технічна специфікація до предмета закупівлі.
Датчики тиску, розрідження, різниці тисків
Надаємо інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (Додаток 1) яка в свій час була своєчасно розміщена на сторінці власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом»: посилання (www.energoatom.com.ua - розділ «Закупівлі» - Інформація про оголошені процедури закупівлі - Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модернізації керуючих систем безпеки на першому каналі КСБ енергоблока № 6 ВП ЗАЕС) відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У зв’язку з військовою агресію Російської Федерації проти України веб-сайт ДП «НАЕК «Енергоатом» багаторазово перебував під сильними кібератаками. ДП «НАЕК «Енергоатом» входить до переліку об'єктів державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави»), на теперішній час доступ до сайту відсутній. У разі відновлення доступу до веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» буде можливість перевірити вищезазначену інформацію.
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ŠKODA JS a.s. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
550 116 000,00
UAH з ПДВ
|
550 116 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ŠKODA JS a.s. |
550 182 552,00
UAH з ПДВ
|
550 182 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" #31393258 |
Переможець |
550 116 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 16:20
|
Додаткова угода № 2 від 01.06.2023.pdf | укладений |
01 червня 2023 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:08
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 13:15
|
Договір 53-129-01-22-02452 від 18.02.2022.pdf | укладений |
18 лютого 2022 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункт 10.1 Договору (строк дії Договору подовжено по 30.06.2024, а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку гарантіх на продукцію.) Змінено та викладено у новій редакції пункт 5.3 Договору. Перенесено термін постачання Продукції до 31.01.2024, відповідно Специфікацію № 1 до Договору змінено та викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02452 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |