Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та експертного обстеження ліфтів
Очікувана вартість
80 800,00 UAH
UA-2021-11-18-000471-a ● 45b3aeaae068466f8253b3fac67cf192
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22682313 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
Контактна особа: |
Медяник Віктор Олександрович 380574527840 uzhkgb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2021 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 80 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 808,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Закупівля здійснюється відповідно до технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного огляду та експертного обстеження ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання акту наданих послуг та отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2021 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2021 08:45 |
2 Додаток 1 цінова пропозиція.docx | |
18 листопада 2021 08:45 |
3 Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
18 листопада 2021 08:45 |
1 Оголошення ліфти.docx | |
18 листопада 2021 08:45 |
5 Додаток 4 Проєкт договору ліфти.doc | |
18 листопада 2021 08:45 |
4 Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
копії паспорта громадянина України (всі сторінки)
Дата подання: 19 листопада 2021 12:55
Дата відповіді: 19 листопада 2021 14:33
Просим видалити вимогу надання копії паспорта громадянина України (всі сторінки) , так як це персональні дані і ви не маєтє права це вимагати
Відповідь: Відповідно до п. 11 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасником Листа-згоди на збір та обробку персональних даних від уповноважених підписувати документи пропозиції, в довільній формі наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», тобто Ви як учасник закупівлі повинні надати згоду на обробку Ваших персональних даних. Крім того, даним додатком передбачено, що учасник може позначити документи, що містять персональні дані, як конфіденційні та відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону "Про пубулічні закупівлі" – такі документи не підлягають розкриттю.
оригінал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг або гарантійний лист про надання такого листа при підписанні договору, а також з наданням копії дозволу
Дата подання: 19 листопада 2021 13:00
Дата відповіді: 19 листопада 2021 14:57
просимо видалити дискримінаціну вимогу, а саме: оригінал листа оригинал листа з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг або гарантійний лист про надання такого листа при підписанні договору, так якучасники не мають змогу отримати такого листа саме з територіального органу Держпраці за місцем майбутнього надання послуг або гарантійний лист про надання такого листа при підписанні договору, а також з наданням копії дозволу. Просимо видалити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не являється дискримінаційною, так як встановлена до всіх учасників без виключення та передбачена пунктом 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107. Також у зв'язку із короткими строками надання послуг, а саме: до 15 грудня 2021 року, учасник, якого буде визнано переможцем закупівлі та з яким буде укладено договір, не зможе виконувати роботи без погодження з територіальними органами Держпраці за місцем майбутнього надання послуг, що призведе до порушення строків надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ СЕЙФТІ УКРАЇНА" |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
75 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "І К А Р" |
80 655,67
UAH з ПДВ
|
80 655,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ СЕЙФТІ УКРАЇНА" #38158847 |
Відхилено |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 15:11
|
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "І К А Р" #20728040 |
Переможець |
80 655,67
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 13:21
|
Договір 466.pdf | укладений |
09 грудня 2021 13:21
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 09:48
|
80 655,67 UAH | UA028201720344240020000029619 УЖКГБ ЛМР Харківської області |
UA573515330000026004052344717 ТОВ ЕТЦ IКАР |
Оплачений |