Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звукове обладнання (акустична система та мікшерний пульт) ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342410-9 Звукове обладнання).
Очікувана вартість
99 800,00 UAH
UA-2021-11-17-012508-a 290f9992a7344f76b0978aca891cc792
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Прохоренко

+380663180428 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Вебсайт: https://osv.org.ua/rada/41852055/main/
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Римма Прохоренко
+380663180428
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 16:15
Очікувана вартість: 99 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, б.46 (заклади, межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
2 штуки
Мікшерний пульт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, б.46 (заклади, межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 16:17
Документація закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-17-012508-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 19 листопада 2021 20:30
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2021 12:29
Згідно Додатку № 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Звукове обладнання (акустична система та мікшерний пульт) ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32342410-9 Звукове обладнання)» - У разі, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного дистриб’ютора) на акустичну систему та мікшерний пульт, що пропонується учасником, із зазначенням найменування замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій.
Лист авторизації витребовується замовником з метою уникнення поставки низько якісного товару. Також лист підтверджує можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.

Документи

23 листопада 2021 12:29
протокол_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 99 800,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2021 12:56
Електронний підпис
26 листопада 2021 12:53
YAMAHA повноваженния.pdf
26 листопада 2021 12:53
Alto повноваженния.pdf
26 листопада 2021 12:53
Авторизаційний лист.pdf
26 листопада 2021 05:46
Електронний підпис
26 листопада 2021 05:43
Довкілля.pdf
26 листопада 2021 05:43
Інфо ФОП.pdf
26 листопада 2021 05:43
ПДВ.pdf
26 листопада 2021 05:43
Порівняльна таблиця.pdf
26 листопада 2021 05:43
Витрати.pdf
26 листопада 2021 05:43
Поставка.pdf
26 листопада 2021 05:43
Налаштування.pdf
26 листопада 2021 05:43
Строки.pdf
26 листопада 2021 05:43
Ціна 100.pdf
26 листопада 2021 05:43
Згода на обробку.pdf
26 листопада 2021 05:43
Статут.pdf
26 листопада 2021 05:43
Проект договору.pdf
26 листопада 2021 05:43
Печатка.pdf
26 листопада 2021 05:43
Документи ФОП.pdf
26 листопада 2021 05:43
Згода з проектом.pdf
26 листопада 2021 05:43
Стаття 17.pdf
26 листопада 2021 05:43
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2021 05:43
Ліцензування.pdf
26 листопада 2021 05:43
Підпис.pdf
26 листопада 2021 05:43
Витрати.pdf
26 листопада 2021 05:43
Субпідрядники.pdf
26 листопада 2021 05:43
Пропозиція.pdf
26 листопада 2021 05:43
Співробітники.pdf
26 листопада 2021 05:43
Згода з умовами ТД.pdf
26 листопада 2021 05:43
Мат база.pdf
26 листопада 2021 05:43
Новий товар.pdf
26 листопада 2021 05:43
Зразок.pdf
26 листопада 2021 05:43
Згода на обробку 2.pdf
26 листопада 2021 05:43
Санкції.pdf
26 листопада 2021 05:43
Отримання дозволів.pdf
26 листопада 2021 05:43
Авторизаційний лист.pdf
26 листопада 2021 05:43
Документи переможця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3555408777
Переможець 99 800,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 08:47

Документи

29 листопада 2021 08:47
Електронний підпис
29 листопада 2021 08:44
протокол206.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3555408777
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2021 08:47
Електронний підпис
29 листопада 2021 08:44
протокол206.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:08
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 10:58
договір 475_0001.pdf укладений
02 грудня 2021 10:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 11:31
99 800,00 UAH UA598201720344271005100030673
УОКМС Степанівської селищної ради
UA613052990000026005026221140
ФОП Яковлев Дмитро Олександрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 800,00
UAH