Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 3 – Автоматизоване робоче місце на базі ноутбука (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
267 027,00 UAH
UA-2021-11-17-005255-c b26a37599f604a7d820dd749a0d3e0e1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Ольга Ігорівна

380443639676 O.GERASYMENKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Герасименко Ольга Ігорівна
380443639676
O.GERASYMENKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель двічі автоматично відмінено тендер за предметом закупівлі Лот 3 – Автоматизоване робоче місце на базі ноутбука (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти про результати проведення процедур закупівель: UA-2021-09-23-003536-a від 11.10.2021 та UA-2021-10-18-014937-c від 04.11.2021) На підставі вищезазначеного та відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Національного антикорупційного бюро України прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Лот 3 – Автоматизоване робоче місце на базі ноутбука (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») з ТОВ «АЙ СІ ЕМ ГРУП».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комп.
Лот 3 – Автоматизоване робоче місце на базі ноутбука (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 листопада 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 15:45
UA-2021-10-18-014937-c-report.pdf
17 листопада 2021 15:45
UA-2021-09-23-003536-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП"
#35810834
Переможець 259 920,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 15:51

Документи

17 листопада 2021 15:51
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:51
Протокол переговорів.pdf
17 листопада 2021 15:51
Протокол від 17.11.2021 № 392.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП"
#35810834
259 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 15:51
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:51
Протокол переговорів.pdf
17 листопада 2021 15:51
Протокол від 17.11.2021 № 392.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:13
Дод. дог. 1_467_до дог. 434.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 18:35
договір 434.pdf укладений
29 листопада 2021 18:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 15:18
259 920,00 UAH UA208201720343120001000090209
Національне бюро
UA783223130000026001000025263
ТОВ "АЙ СІ ЕМ ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктами 7.2., 7.3. договору про закупівлю товарів за державні кошти від 29.11.2021 № 434 (надалі – Основний договір), частиною першою статті 651, частиною першою статті 653 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали додатковий договір (про внесення змін до Основного договору і домовились додаток 1 «Специфікація» та додаток 2 «Технічні умови» до договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 434
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/467
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 259 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 320,00 UAH)