Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі»
Очікувана вартість
1 461 780,00 UAH
UA-2021-11-17-004105-b cefa3529c551441e96a39da2d3eb25d6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотуз Вадим Валерійович

+380442723536 vadim.motuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Мотуз Вадим Валерійович
+380442723536
vadim.motuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2021 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 461 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 308,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська область, м. Київ, сквер по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2021 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2021 17:44
проект Договору (Додаток 3).docx
17 листопада 2021 17:44
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
17 листопада 2021 17:44
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
17 листопада 2021 17:44
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обсягів робіт та матеріалів
Дата подання: 22 листопада 2021 22:35
В Додатку №2 Технічні вимоги (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), а саме: обсяги робіт вказано найменування робіт Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною для розподілення протиожеледних матеріалів на базі автомобіля КрАЗ-65055-05 з обладнанням Galeox B-90-42, об'єм бункера 9 м3 при ширині розподілення до 4 м - 9780 м2. Прошу надати відповідь чи дозволяється в кошторисній документації враховувати аналогічне обладнання на базі іншого автомобіля, а також прошу вказати необхідний протиожеледний матеріал.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ" 1 461 408,38
UAH з ПДВ
1 461 408,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2021 16:59
Електронний підпис
25 листопада 2021 16:56
3.13 лист згода.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.1. Довідка про учасника.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.17.1 довідка ст. 17.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.2 Статут.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.14 Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.8 Довідка про досвід.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.10.1 Посвідчення керівника.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.12 довідка субпідряд.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.11.2 Дог. оренди техніки.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.3.1 Протокол зборів.pdf
25 листопада 2021 16:56
Кошторис.rar
25 листопада 2021 16:56
3.7 захист довкілля.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.8.1 Аналог. договір_1.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.9 Відгуки.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.11.1 Дов. мат.-тех. база.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.3.2 Наказ про директора.pdf
25 листопада 2021 16:56
Графік робіт.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.8.2 Аналог. договір_2.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.6 гарантій лист 10 років.pdf
25 листопада 2021 16:56
3.17.3 Дозвільні док..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ"
#41808629
Переможець 1 461 408,38
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 16:57

Документи

02 грудня 2021 16:39
Електронний підпис
02 грудня 2021 16:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ"
#41808629
1 461 408,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 16:39
Електронний підпис
02 грудня 2021 16:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:48
ДУ 1 до Д _301.12 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:12
договір укладений
16 грудня 2021 10:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі» 1 роб 1 461 408,38
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 10:23
317 729,52 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA043206490000026000052694489
ТОВ "БУДСЕРВIСГРУП IНВАЙТ"
Оплачений
30 грудня 2021 10:23
407 656,43 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA043206490000026000052694489
ТОВ "БУДСЕРВIСГРУП IНВАЙТ"
Оплачений
30 грудня 2021 10:25
547 278,71 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA043206490000026000052694489
ТОВ "БУДСЕРВIСГРУП IНВАЙТ"
Оплачений
30 грудня 2021 20:40
174 152,99 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA043206490000026000052694489
ТОВ "БУДСЕРВIСГРУП IНВАЙТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну по Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 3), Дефектний акт (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 301/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі» 1 роб 1 446 817,64
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 446 817,64
UAH (в тому числі ПДВ 241 136,27 UAH)