Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками) (залишки робіт)
The current average repair of the public road network of local importance O160202 Artsiz-Vynohradivka-Spask, km 1 + 400 - km 16 + 880 (individual plots) (remnants of work)
The current average repair of the public road network of local importance O160202 Artsiz-Vynohradivka-Spask, km 1 + 400 - km 16 + 880 (individual plots) (remnants of work)
Очікувана вартість
58 872 542,00 UAH
UA-2021-11-17-003689-c ● df0bc7b6badb47468786a99e7c8f59c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 58 872 542,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588 725,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 1 200 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1200000 UAH |
Publication date: | 17 листопада 2021 14:09 |
Enquiries until: | 27 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 58 872 542 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 588 725 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками) (залишки робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the public road network of local importance O160202 Artsiz-Vynohradivka-Spask, km 1 + 400 - km 16 + 880 (individual plots) (remnants of work)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 09:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 09:30 |
ЗТД ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт) від 20.12.21.docx | |
20 грудня 2021 09:30 |
перелік_змін_ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт) від 20.12.21.doc | |
17 листопада 2021 14:06 |
Проект_договору_ПСР.docx | |
17 листопада 2021 14:06 |
ТД ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт).docx |
20 грудня 2021 09:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2021 09:30 |
ЗТД ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт) від 20.12.21.docx
|
|||
20 грудня 2021 09:30 |
перелік_змін_ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт) від 20.12.21.doc
|
|||
17 листопада 2021 14:06 |
Проект_договору_ПСР.docx
|
|||
17 листопада 2021 14:06 |
ТД ПСР О160202 Арциз – Виноградівка ОД (залишки робіт).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду
Дата подання: 21 грудня 2021 15:04
Дата відповіді: 24 грудня 2021 13:20
Доброго дня, шановний Замовнику.
Відповідно до вимог Тендерної документації : - Аналогічним договором вважається договір на виконання робіт/послуг з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах) укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Чи може шановний Замовник навести приклад автомобільних доріг місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії в межах Одеської області? Заздалегіть дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! На Ваш запит стосовно аналогічних договорів відповідно до вимог Тендерної документації, надаємо наступний перелік автомобільних доріг місцевого значення в межах Одеської області:
О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, III категорія
С160519 /М-16/- Василівка, II категорія
О160709 Кубей – Василівка – Кам’янка- /М-15/, III категорія
О160708 Виноградівка- Котловина – Нагірне – Орлівка -/М-15/, III категорія
О161320 /Р-35/-Доброслав - /обхід м. Одеси /, III категорія
О161422 Контрольно-пропускний пункт "Станіславка" - Чорна - /М-13/ - Новосамарка, III категорія
О161721 / Т-16-40/ – Комарівка, II категорія
О161828 /М-15/ - Доброолександрівка - Великодолинське - /М-27/, II категорія
О161930 Роздільна- Понятівка-Кошари-Знам’янка, III категорія
С162004 Кордон Молдови - /Т-16-29/, III категорія
О162132 Саврань – Бакша – Заплази – Любашівка-/М-05/, III категорія
С162105 Кам'яне-Йосипівка-Бакша, III категорія
О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, III категорія
С160519 /М-16/- Василівка, II категорія
О160709 Кубей – Василівка – Кам’янка- /М-15/, III категорія
О160708 Виноградівка- Котловина – Нагірне – Орлівка -/М-15/, III категорія
О161320 /Р-35/-Доброслав - /обхід м. Одеси /, III категорія
О161422 Контрольно-пропускний пункт "Станіславка" - Чорна - /М-13/ - Новосамарка, III категорія
О161721 / Т-16-40/ – Комарівка, II категорія
О161828 /М-15/ - Доброолександрівка - Великодолинське - /М-27/, II категорія
О161930 Роздільна- Понятівка-Кошари-Знам’янка, III категорія
С162004 Кордон Молдови - /Т-16-29/, III категорія
О162132 Саврань – Бакша – Заплази – Любашівка-/М-05/, III категорія
С162105 Кам'яне-Йосипівка-Бакша, III категорія
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-17-003689-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНФРАРЕД КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:42593278
Дата подання: 30 листопада 2021 14:16
Запобігання дискримінації
Згідно статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Абзацом 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права вимагати в тендерній документації, а учасники не повинні подавати в тендерній пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі їх тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимога пункту1.3 додатку 3 ендерної документації щодо обов’язкового надання позитивного відгуку (документ не передбачений жодним законодавчим актом) від колишнього замовника при наявності в тендерній документації об’єктивних вимог щодо надання копій аналогічних договорів і всіх додатків до них, актів виконаних робіт є суб’єктивною і дискримінаційною, породжує корупційні ризики через низку причин та протирічить вимогам вищезазначеної статті Конституції України.
Тендерна документація зобов’язує потенційних учасників спонукати третіх осіб до вчинення конкретних дій, які не є обов’язковими для такої особи та за невиконання яких наслідки передбачені лише для учасників. Зацікавленість потенційних учасників в отримані позитивних відгуків від замовників може спровокувати останніх на вчинення корупційних діянь.
Колишні замовники не зобов’язані надавати подібні відгуки, оскільки це не передбачено жодним нормативно-правовим актом України, за ненадання відгуків не існує жодної правової відповідальності та є суб’єктивним правом колишнього замовника.
Ненадання колишніми замовниками відгуку запитувачу без будь-яких пояснень позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Визначення в тендерній документації конкретної форми відгуку з зазначенням вичерпного переліку інформації, яку повинен надати колишній замовник, ставить потенційного учасника у фактичну залежність від колишнього замовника.
Обмеження, передбачені в тендерній документації щодо дати отримання відгуку, унеможливлює його отримання від замовників, що припинили своє існування, а учасник позбавляється можливості у інший спосіб довести необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
Суб’єктивні відносини між колишніми контрагентами виконаних договорів, порушення замовником форми відгуку та надання неповної інформації ставлять під загрозу можливість участі у торгах потенційних учасників та породжує корупційні ризики.
Вважаєм о за необхідне усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації шляхом визначення її як альтернативної вимоги, а саме надання копій актів виконаних робіт, що підтверджують відповідний досвід, актір виконаних робіт АБО надання позитивного висновку від колишнього замовника за наданим аналогічним договором та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Абзацом 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права вимагати в тендерній документації, а учасники не повинні подавати в тендерній пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі їх тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимога пункту1.3 додатку 3 ендерної документації щодо обов’язкового надання позитивного відгуку (документ не передбачений жодним законодавчим актом) від колишнього замовника при наявності в тендерній документації об’єктивних вимог щодо надання копій аналогічних договорів і всіх додатків до них, актів виконаних робіт є суб’єктивною і дискримінаційною, породжує корупційні ризики через низку причин та протирічить вимогам вищезазначеної статті Конституції України.
Тендерна документація зобов’язує потенційних учасників спонукати третіх осіб до вчинення конкретних дій, які не є обов’язковими для такої особи та за невиконання яких наслідки передбачені лише для учасників. Зацікавленість потенційних учасників в отримані позитивних відгуків від замовників може спровокувати останніх на вчинення корупційних діянь.
Колишні замовники не зобов’язані надавати подібні відгуки, оскільки це не передбачено жодним нормативно-правовим актом України, за ненадання відгуків не існує жодної правової відповідальності та є суб’єктивним правом колишнього замовника.
Ненадання колишніми замовниками відгуку запитувачу без будь-яких пояснень позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Визначення в тендерній документації конкретної форми відгуку з зазначенням вичерпного переліку інформації, яку повинен надати колишній замовник, ставить потенційного учасника у фактичну залежність від колишнього замовника.
Обмеження, передбачені в тендерній документації щодо дати отримання відгуку, унеможливлює його отримання від замовників, що припинили своє існування, а учасник позбавляється можливості у інший спосіб довести необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
Суб’єктивні відносини між колишніми контрагентами виконаних договорів, порушення замовником форми відгуку та надання неповної інформації ставлять під загрозу можливість участі у торгах потенційних учасників та породжує корупційні ризики.
Вважаєм о за необхідне усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації шляхом визначення її як альтернативної вимоги, а саме надання копій актів виконаних робіт, що підтверджують відповідний досвід, актір виконаних робіт АБО надання позитивного висновку від колишнього замовника за наданим аналогічним договором та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2021 09:49
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Однією з вимог тендерної документації є надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону), розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі цього Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Способом замовника документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є - копія позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий не раніше ніж за 60-т календарних днів до дати оголошення даної процедури закупівлі.
Саме для того, щоб Замовник міг переконатись у тому, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень, тендерною документацію передбачена необхідність надання щонайменше одного позитивного відгуку від замовника/контрагента за аналогічним договором із зазначенням його номеру та дати укладання. Тендерна документація на зазначену закупівлю не містить жодних надмірних вимог до такого листа відгуку. Необхідність надання відгуку у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є виробленою практикою замовників у більшості тендерних документацій, та не визнається Колегією АМКУ з оскарження публічних закупівель дискримінаційною. Умовами тендерної документації не передбачені інші особливі вимоги до листа-відгуку, крім підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов до учасників в тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками) (залишки робіт) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції), розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Однією з вимог тендерної документації є надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону), розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі цього Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Способом замовника документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є - копія позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий не раніше ніж за 60-т календарних днів до дати оголошення даної процедури закупівлі.
Саме для того, щоб Замовник міг переконатись у тому, що Учасник дійсно виконав заявлений(і) аналогічний(і) договір(ори), послуги надано вчасно, якісно та без зауважень, тендерною документацію передбачена необхідність надання щонайменше одного позитивного відгуку від замовника/контрагента за аналогічним договором із зазначенням його номеру та дати укладання. Тендерна документація на зазначену закупівлю не містить жодних надмірних вимог до такого листа відгуку. Необхідність надання відгуку у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є виробленою практикою замовників у більшості тендерних документацій, та не визнається Колегією АМКУ з оскарження публічних закупівель дискримінаційною. Умовами тендерної документації не передбачені інші особливі вимоги до листа-відгуку, крім підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних умов до учасників в тендерній документації на закупівлю послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками) (залишки робіт) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 січня 2022
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2022 09:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВІДШИН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВІДШИН" |
58 706 239,30
UAH з ПДВ
|
58 706 239,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 січня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій